Gå til innhold

Masterchef Australia TLC


MarianneE

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Helt enig. Tenkt det samme selv. Syns det ser drit digg ut det han lager. Men det er jo bare indisk. Blir kjedelig.. Han virker utrolig søt da, men det holder ikke for å vinne masterchef vel 😂 


Det holdt i fjor! Sashi vant da, på omtrent nøyaktig samme grunnlag vil jeg si 🙈 Om Sandeep vinner i år så blir jeg litt matt. Da får jeg sette inn en boikott! Neida😉

 Men det er jo ikke sikkert neste års sesong er like gøy, nå som dommerne blir byttet ut.. Jeg syntes det er så dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger merke til at Tati er mye flinkere enn Sandeep til å variere. Har ikke helt fått med meg hennes opprinnelige opphav, riktignok, ser ut som hun er mye mer kreativ. Selv om jeg heier på Tim så synes jeg Tati begynner å seile opp som mulig kandidat til å vinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh, der gikk min andre "heier på". Er for så vidt enig at det var fortjent, men nå må jeg finne noen nye. Tror kanskje jeg skal la Steph rykke opp til favoritt i år. Hun er flink, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at favorittene dine ryker en etter en... Tror jeg skal holde min favoritt hemmelig så lenge jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Larissa mer og mer! ☺️ 
 

Og jeg håpte inderlig at Ben skulle ryke i dag. Han er så personlighetsløs og anonym i det meste han gjør syntes jeg. 

Endret av Gray
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 20.18, Gray skrev:

Og jeg håpte inderlig at Ben skulle ryke i dag. Han er så personlighetsløs og anonym i det meste han gjør syntes jeg. 

Jeg må innrømme jeg krysset fingre for det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, FrankDrebin skrev:

Mye hyggeligere "kultur" der enn i Masterchef USA. :) 

Herregud ja, det er milevis med forskjell. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Ser kun Masterchef Australia, der er det varme og god stemning :jepp:

Enig i denne. Har ikke sett noen av de andre Masterchefene men falt for stemningen og "feel good'en" i MC Australia da jeg tilfeldigvis dumpet innom programmet for et par år siden. Dommerne er så koselige, men gir likevel gode tilbakemeldinger på både godt og dårlig, og deltakerne ser ut til å bli en skikkelig sammensveiset gjeng når de kommer litt uti sesongen. 

Glemmer aldri da Ben i sesong 9 rett og slett stoppet opp litt i sin egen jobb for å hjelpe en av de andre deltakerne litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MarianneE skrev:

Herregud ja, det er milevis med forskjell. 

Absolutt, og det er en befrielse å se på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også bare Masterchef Australia. God stemning og virker som de har det gøy og at de virkelig elsker å lage mat.

Jeg synes det er bra at de kan spesialisere seg innen en type matlaging, om det er basert på en kultur, konsept eller type rett. Det jeg også synes er bra med Masterchef Australia er at de fokuserer på hva som skal skje etter serien og ikke bare på å vinne konkurransen.

Man ser jo at flere av de tidligere vinnerne har hatt suksess etter serien :)

Endret av Elaine Marley
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Jeg ser også bare Masterchef Australia. God stemning og virker som de har det gøy og at de virkelig elsker å lage mat.

Jeg synes det er bra at de kan spesialisere seg innen en type matlaging, om det er basert på en kultur, konsept eller type rett. Det jeg også synes er bra med Masterchef Australia er at de fokuserer på hva som skal skje etter serien og ikke bare på å vinne konkurransen.

Man ser jo at flere av de tidligere vinnerne har hatt suksess etter serien :)

Jeg liker det at flere av deltakerne sier at «jeg er her for å lære», ikke vinne. Har inntrykk av at det er større fokus på det ved feks MasterChef USA. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å se på MasterChef Australia MYE bedre enn fra USA. Jeg er så lei av at alle skal hedre avdøde bestemødre, tanter, onkler og hvem det nå måtte være. Attpåtil blander de inn Gud i alt. Mange sier også at de håper familen blir stolt, de fleste familier er vel stolte av personen uansett tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 19.10, Cata skrev:

Ææææh, der gikk min andre "heier på". Er for så vidt enig at det var fortjent, men nå må jeg finne noen nye. Tror kanskje jeg skal la Steph rykke opp til favoritt i år. Hun er flink, altså. 

Om jeg ikke husker feil, så er han du heier på nå tilbake i konkurransen? :Nikke: 

Jeg ble ganske fornøyd med «byttet» i gårsdagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gray skrev:

Om jeg ikke husker feil, så er han du heier på nå tilbake i konkurransen? :Nikke: 

Jeg ble ganske fornøyd med «byttet» i gårsdagens episode!

Du har helt rett, så nå kan jeg heie igjen. Ikke helt sikker på om det hjelper for det er mange flinke der og jeg må medgi jeg er spent på hvordan det går med Steph og Tessa videre også. De virker veldig sterke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Cata skrev:

Du har helt rett, så nå kan jeg heie igjen. Ikke helt sikker på om det hjelper for det er mange flinke der og jeg må medgi jeg er spent på hvordan det går med Steph og Tessa videre også. De virker veldig sterke. 

Tessa skal vinne. Det har jeg bestemt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Tessa skal vinne. Det har jeg bestemt 😉

Tessa er flink! Jeg liker henne veldig godt 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger dere med? Utvelgelsen i går var helt grei. Vedkommende var ikke min favoritt. Moret meg hver gang hun sa «dette pleier jeg å lage hjemme» - for det sa hun hver gang hun lagde mat 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med, og jeg er enig. Ble ikke så skuffet i går selv om hun var en flink deltaker. Må innrømme jeg er litt spent på elimineringen etter dagens konkurranse. 2 dager blir noe helt nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...