Gå til innhold

Masterchef Australia TLC


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, MarianneE skrev:

Hvem ser på?

Jeg har gledet meg i flere uker og ser selvfølgelig på 👍😃. Men tre episoder på rad i kveld ble litt for mye i forhold til barn og hester, så da blir det Dplay i senga med kveldens siste episode, senere i kveld 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg har gledet meg i flere uker og ser selvfølgelig på 👍😃. Men tre episoder på rad i kveld ble litt for mye i forhold til barn og hester, så da blir det Dplay i senga med kveldens siste episode, senere i kveld 😅

Har gledet meg i ca 6 måneder. 😂 Kræsjer litt med Mesternes Mester som husets minstemann har ventet så på å se men det får gå. Dplay har jeg ikke 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se 🤩 Var så dum at jeg skulle søke på fjorårets vinner for jeg fikk ikke sett ferdig den sesongen, men ble nysgjerrig på hvem som vant. Så klarte selvfølgelig å søke på masterchef 2019.. Og det er jo denne sesongen som begynner nå 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ tenkte feil.. Så jeg fant ut hvem vinneren var..  Men skal se fordi da 🤩😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt på serieopptak! Det er litt dumt at det er så ufattelig mange episoder.. skulle helst sett at de hadde færre deltakere i begynnelsen. Med mann og barn og hus og heim og jobb blir det dårlig med tid til tv-titting, så da er det en voldsomt "commitment" å begynne å se. 

Anonymkode: bb402...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over at en ny sesong var i gang før nå, heldigvis ikke så mange episoder jeg har mistet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tv-kanaler lenger, så jeg får søke opp på nett og "binge" et par dager. Etter tur er det helt innafor. og jeg er bare meg så det går ikke ut over noen. Jeg elsker den serien. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, kven har de trua på? 
Av fyrsteinntrykk så har eg litt trua på Derek, verkar som ein ambisiøs typen som er vant med å meistre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt skjønner er hvordan de klarer holde maten varm frem til den skal serveres til dommerene. De er 24 stk og det tar jo tid smake gjennom alle rettene 😳  I episode 2 var maten under slike klokkelokk eller hva det heter. Men holder seg vel kanskje ikke såå lenge varmt under de heller? Og hva med de som lager iskrem 🤔 

Anonymkode: 191b0...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med! Men skal episodene gå kl 18, istedetfor kl 20? Og ingen episode på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissStiles skrev:

Jeg følger med! Men skal episodene gå kl 18, istedetfor kl 20? Og ingen episode på søndager?

Det har gått flere episoder i dag (reprise fra før i uka). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har forstått er det episoder mandag til fredag kl 18. Så noe endret sendemønster fra tidligere sesonger. 

Serieopptak er i gang og jeg har vært tv-slave i dag og sett de fem første episodene i reprise. 

Siste sesongen med Gary, George og Matt som dommere :trist:Er jo de som gjør hele serien! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Siste sesongen med Gary, George og Matt som dommere :trist:Er jo de som gjør hele serien! 

Blir ikke det samme uten dem nei. De er så koselige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Roadrunner skrev:

 

Etter det jeg har forstått er det episoder mandag til fredag kl 18. Så noe endret sendemønster fra tidligere sesonger. 

Forøvrig lumpent av TLC å sende på den tiden. Da går jeg glipp av mye gitt så får stole på helgemaratonene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cata skrev:

Forøvrig lumpent av TLC å sende på den tiden. Da går jeg glipp av mye gitt så får stole på helgemaratonene. 

Ja, passet bedre sånn de har sendt serien tidligere. Men her går det i serieopptak uansett, så kommer nok til å havne solid på etterskudd og se ved anledning. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det sikkert går på opptak hos en del pga. sendetiden :

Spoiler

Hurra! Kyle klarte seg gjennom elimineringsrunden. Fryktet det verste et øyeblikk der da han måtte lage sausen om igjen på halve tiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Masterchef Australia ❤️
 

Mine favoritter så langt: Tim og Tessa 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Elsker Masterchef Australia ❤️
 

Mine favoritter så langt: Tim og Tessa 🤗

Da er vi i allfall enige om en. Jeg heier også på Tim, men liker i tillegg Kyle. Og Tessa seiler opp på min liste også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere MasterChef i dag? Hun Abbey burde være misfornøyd med innsatsen sin. Hva tenkte hun på? 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Så dere MasterChef i dag? Hun Abbey burde være misfornøyd med innsatsen sin. Hva tenkte hun på? 😩

Enig i den, det var dårlig tilrettelegging. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...