Gå til innhold

Masterchef Australia TLC

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Gray skrev:

I forbindelse med dagens episode -som jeg så kl 12 i dag på Dplay mens jeg hadde «hjemmekontor»- så lurte jeg på hvorfor The Press Club måtte stenge.

Så da googlet jeg! 🙄 (at jeg aldri lærer..) Og nederst på den artikkelen jeg leste, så klarte jeg å se et bilde.. et bilde som mest sannsynlig er av årets vinner 🤐 

Måtte inn hit å lufte irritasjonen på meg selv 😂

Nei, så kjedelig ☹️ Det har jeg gjort selv en tidligere sesong, heldigvis lært ikke å søke opp deltakere el oppskrifter 😅

Skrevet

1 down, 4 to go. Ble faktisk litt forbauset i kveld. 

Skrevet
23 minutter siden, Cata skrev:

1 down, 4 to go. Ble faktisk litt forbauset i kveld. 

Åja, fortell?! Jeg tenkte at det kom til å skje. Vedkommende har liksom variert, enten eller! 

Skrevet
2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Åja, fortell?! Jeg tenkte at det kom til å skje. Vedkommende har liksom variert, enten eller! 

Ja, men det er det flere som har. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem var det som røk ut i kveld?

Anonymkode: 5387a...a48

AnonymBruker
Skrevet

Endelig klart å ta igjen... Har ligget mange episoder på etterskudd, men endelig er vi ajour...  Må si jeg savner Shannon Bennet i årets sesong. Ikke det at han har gjort så mye ute av seg de forrige sesongene, men han virker som verdens hyggeligste mann.

Men spørs om jeg ikke hopper av MC etter årets sesong, dommersammensetningen er egentlig grunnen til at jeg i sin tid begynte å følge serier. Blir litt som Top Gear, det er ikke det samme nå som før..

Anonymkode: ec08d...fc5

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det som røk ut i kveld?

Anonymkode: 5387a...a48

Nicole

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig klart å ta igjen... Har ligget mange episoder på etterskudd, men endelig er vi ajour...  Må si jeg savner Shannon Bennet i årets sesong. Ikke det at han har gjort så mye ute av seg de forrige sesongene, men han virker som verdens hyggeligste mann.

Men spørs om jeg ikke hopper av MC etter årets sesong, dommersammensetningen er egentlig grunnen til at jeg i sin tid begynte å følge serier. Blir litt som Top Gear, det er ikke det samme nå som før..

Anonymkode: ec08d...fc5

Jeg er enig ang. Shannon Bennet! Jeg har savnet han jeg også. Måtte snike meg til å Google hva som har skjedd med han. Men jeg syntes Matthew er tidenes triveligste fyr, så han er en god erstatning 😀 Billie derimot, hun har like mye sjarm som ei dør.. Jeg likte henne veldig godt som deltaker, men hun klarer ikke å engasjere når hun er veileder altså. 

Jeg så en artikkel her om dagen, der de mye dommerne har tatt med Katy Perry i en episode/uke. Og jeg ble litt skuffa.. hva har  hun der å gjøre liksom? Ser for meg at den nye sesongen blir sånn amerikanisert. Og det orker jeg ikke.. 🙄

• Liker 2
Skrevet

Shannon kommer tilbake som veileder under finalen 🥳

• Liker 2
Skrevet

*snufs* Trist med dagens resultat, men det var det mest rettferdige. 

• Liker 1
Skrevet

Verdig finaletrio :jepp:

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Cata skrev:

*snufs* Trist med dagens resultat, men det var det mest rettferdige. 

9 minutter siden, Roadrunner skrev:

Verdig finaletrio :jepp:

Enig med dere begge! 😊 Herregud som jeg gleder meg til finalen 😁

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg heier på Simon, men det hadde vært litt kult om Larissa hadde klart seg også. Og tredjemann er jo også flink....

Ææææ, kommer vel til å hele vekselvis på hele gjengen tror jeg. :ler: 

Skrevet

Heier mest på Simon jeg, med Tessa tett bak. Larissa gjør det veldig bra på desserter, men har slitt mer på andre retter..

Skrevet

Gøy at vi heier på forskjellige 😀 Jeg har Tessa som min favoritt. Deretter Larissa. Så Simon. Blir uansett ikke direkte lei meg. De er alle verdige vinnere 😊

Skrevet
26 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Gøy at vi heier på forskjellige 😀 Jeg har Tessa som min favoritt. Deretter Larissa. Så Simon. Blir uansett ikke direkte lei meg. De er alle verdige vinnere 😊

Jeg har lik liste! Gleder meg til mandag 🥳

• Liker 1
Skrevet

Meg etter finalen ☹️

30C815B1-99FC-4945-83C3-6C8289EBBE29.jpeg

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Meg etter finalen ☹️

:grine: Jeg også. :forkjola: :grine:

Skrevet

Hadde det på følelsen fra starten av episoden. Hvem som kom til å vinne. Kanskje måten det ble klippet? Uansett, verdig og flink vinner 😄👏 Nå er jeg brukt opp, kan egentlig bare gå og legge meg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...