Gå til innhold

Masterchef Australia TLC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt muggen når en person som jevnt over har vært god må ut, mens andre som konstant ligger i midten går liksom under radaren 🙄

Skrevet
6 minutter siden, Gray skrev:

Jeg blir litt muggen når en person som jevnt over har vært god må ut, mens andre som konstant ligger i midten går liksom under radaren 🙄

Ja, enig! Se bare på Ben. Nesten ikke vært synlig før nå. Han må levere på samme nivå as, ellers bør han gå ut 🤨

Skrevet
9 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Ja, enig! Se bare på Ben. Nesten ikke vært synlig før nå. Han må levere på samme nivå as, ellers bør han gå ut 🤨

Det var han jeg tenkte på ja! 😂 Jeg er ikke hans største fan, for å si det slik. Han har kommet dit han er i dag utelukkende ved å holde seg i midten. Han tar ingen sjanser, ei heller skiller han seg ut på noe som helst vis. Han irriterer meg 🙈

Skrevet
9 minutter siden, Gray skrev:

Det var han jeg tenkte på ja! 😂 Jeg er ikke hans største fan, for å si det slik. Han har kommet dit han er i dag utelukkende ved å holde seg i midten. Han tar ingen sjanser, ei heller skiller han seg ut på noe som helst vis. Han irriterer meg 🙈

Tenkte meg det 😉 Han må jo ryke ut snart. Hvis ikke er det flaks involvert 😒 Han tar ikke sjanser, som du sier, og han er ikke så kreativ som enkelte av de andre. 

Skrevet

Nå er det like før jeg bytter "heie på" altså. Simon begynner å overbevise. Han var ganske anonym i de første episodene men har tatt seg alvorlig opp i det siste. 

Skrevet

Har hatt Tim og Derek som favoritter siden starten. Elsker dette programmet! Men er veldig spent på hva som skjer videre; nye dommere eller om de dropper hele greien 

Skrevet
1 time siden, *Ariel* skrev:

Har hatt Tim og Derek som favoritter siden starten. Elsker dette programmet! Men er veldig spent på hva som skjer videre; nye dommere eller om de dropper hele greien 

Det er laget en ny sesong (2020) med nye dommere. Spent på hvordan det fungerer! Kommer nok til å prøve meg, men kjempe-lave forventninger 🙂

Skrevet
28 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det er laget en ny sesong (2020) med nye dommere. Spent på hvordan det fungerer! Kommer nok til å prøve meg, men kjempe-lave forventninger 🙂

Kommer vel til å kikke innom jeg også, men har ikke de store forhåpningene. Det er jo samspillet mellom Matt, George og Gary som gjør serien til det den er - jeg mener "har vært". 

• Liker 2
Skrevet

Jeg var jo så dum at da jeg skulle finne ut navnet på en av deltakerne så fant jeg også ut hvem som vant :roll:

Men det er fortsatt gøy å se på. Jeg synes Derek er ganske modig som tar sjanser. Virker som en morsom fyr også.

Lurer også på hvordan det blir med nye dommere i neste sesong. Jeg tipper at det ikke blir det samme. De er jo masterchef så det blir nok vanskelig å fylle deres sko, men jeg kommer nok til å se jeg også :)

Skrevet
20 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Jeg var jo så dum at da jeg skulle finne ut navnet på en av deltakerne så fant jeg også ut hvem som vant :roll:

Hyyyyyysj.... (Jeg gjorde samme tabben i fjor.) 

Skrevet
50 minutter siden, Cata skrev:

Hyyyyyysj.... (Jeg gjorde samme tabben i fjor.) 

Jeg gjorde samme tabben i forfjor! Jeg ble skikkelig knekt 😂

Så nå har jeg sluttet å Google NOE om MasterChef mens jeg ser på serien 🙈

• Liker 1
Skrevet

Tati må jo ryke snart. Hun er en «One-trick-pony»! 

Skrevet
2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Tati må jo ryke snart. Hun er en «One-trick-pony»! 

Damping av mat i palmeblader.. 

Skrevet
9 timer siden, Gray skrev:

Damping av mat i palmeblader.. 

og "very spicy" 😅

• Liker 1
Skrevet

I det jeg begynte å like Ben så presterer han elendig! Hadde håpet Anuskha skulle ryke.. Derek, Simon, Tessa og Larissa er mine favoritter nå! 

Anonymkode: 065a1...650

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det jeg begynte å like Ben så presterer han elendig! Hadde håpet Anuskha skulle ryke.. Derek, Simon, Tessa og Larissa er mine favoritter nå! 

Anonymkode: 065a1...650

Jeg satt med samme følelsen. Ben har liksom bare vært der inntil ganske nylig men nå begynte jeg å krysse fingrene for at han skulle komme litt lenger. Hadde vel ikke akkurat trodd eller håpet han skulle gå til topps, men...Anushka kunne tapt denne runden syntes jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Ben gjorde en ganske solid tabbe. Jeg synes han fortjente å ryke ut. Derek liker jeg mer og mer, men favorittene er fortsatt Tessa, Tim og Larissa.

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Ben gjorde en ganske solid tabbe. Jeg synes han fortjente å ryke ut. Derek liker jeg mer og mer, men favorittene er fortsatt Tessa, Tim og Larissa.

Jeg begynner å dreie mer og mer mot Simon som favoritt. Han har gjort mye bra i de siste episodene. 

Skrevet
24 minutter siden, Cata skrev:

Jeg begynner å dreie mer og mer mot Simon som favoritt. Han har gjort mye bra i de siste episodene. 

Ja, han er både kreativ og teknisk flink. Blir ikke overrasket om han vinner 🙂

Skrevet

Heier mer og mer på Simon jeg også. Samt Tessa og Larissa. Ben fortjente å ryke ut, og gjør ikke noe om Anushka også ryker snart. Hadde lenge Tati som en favoritt, men synes hun viser lite variasjon. Hun er kjempegod på sine retter, men det meste er i samme sjanger/geografiske område. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...