Gå til innhold

Masterchef Australia TLC

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 5.1.2020 den 14.27, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke helt skjønner er hvordan de klarer holde maten varm frem til den skal serveres til dommerene. De er 24 stk og det tar jo tid smake gjennom alle rettene 😳  I episode 2 var maten under slike klokkelokk eller hva det heter. Men holder seg vel kanskje ikke såå lenge varmt under de heller? Og hva med de som lager iskrem 🤔 

Anonymkode: 191b0...fab

Maten de smaker på er kald. 

Sitat

Speaking to Daily Mail Australia, the 37-year-old Melbourne chef said that while viewers are fascinated by the 'hot' appetizing food they see, the dishes being judged are actually eaten when they are cold.

- sitat George Calombaris

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-3270095/amp/Fasting-MasterChef-shoots-avoiding-commercial-fast-food-people-just-leave-Pete-Paelo-Evans-George-Calombaris-opens-Australia-s-obsession-food.html

Sitat

Former MasterChef: The Professionals star Rosanna Moseley told the Birmingham Mail : "The food stays there for a bit after you’ve finished so they can get good shots of it.

"So it can be cold by the time the judges get to it - especially if you're last to be judged - but they take that into consideration."

• 2 uker senere...
Skrevet

Henger folk fortsatt med? Jeg la plutselig merke til at jeg nesten ikke kjenner til den ene deltakeren, Ben 😄 Har dere lagt merke til ham? Går ofte i hawaii-lignende-skjorter. 

Skrevet
4 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Henger folk fortsatt med? Jeg la plutselig merke til at jeg nesten ikke kjenner til den ene deltakeren, Ben 😄 Har dere lagt merke til ham? Går ofte i hawaii-lignende-skjorter. 

:fnise: Jeg la merke til det samme og min første tanke var: "Ben?  Han var da med for to sesonger siden??" Jeg så selvsagt at det ikke var samme mannen, men bare det at tanken kunne forville seg innom tyder jo på at jeg ikke har lagt særlig merke til 2020 Ben. 

Skrevet
27 minutter siden, Cata skrev:

:fnise: Jeg la merke til det samme og min første tanke var: "Ben?  Han var da med for to sesonger siden??" Jeg så selvsagt at det ikke var samme mannen, men bare det at tanken kunne forville seg innom tyder jo på at jeg ikke har lagt særlig merke til 2020 Ben. 

Godt å høre at vi er flere 😅

Skrevet
2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Godt å høre at vi er flere 😅

Er han i det hele tatt med i intro'en :klo: . Da er han i så fall en av de første for da jeg kom til å tenke på det i dag, så så jeg ham ikke.

Skrevet
4 minutter siden, Cata skrev:

Er han i det hele tatt med i intro'en :klo: . Da er han i så fall en av de første for da jeg kom til å tenke på det i dag, så så jeg ham ikke.

Ja! Fulgte nøye med gangen etter jeg ble bevisst på ham og da så jeg ham i intro’n 😊 Kjipt med deltakeren som røyk i dag. Trodde vedkommende kom til å holde lenger. 

Skrevet
1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Ja! Fulgte nøye med gangen etter jeg ble bevisst på ham og da så jeg ham i intro’n 😊 Kjipt med deltakeren som røyk i dag. Trodde vedkommende kom til å holde lenger. 

Jeg ble ikke så veldig forbauset over hvordan det endte i dag. 

Spoiler

...men jeg hadde kanskje trodd Leah kom til å bli slått ut før Jess. Leah har vært mer anonym så langt. På den annen side så har Jess virket litt mer enten/eller. Noen ganger veldig god og noen ganger heller svak.

Skrevet

Awwwww.....

Spoiler

Jeg er ikke det aller minste lettrørt men det var like før klump i halsen da Sandeep fikk nålen i kveld. 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Cata skrev:

Awwwww.....

Skjul innhold

Jeg er ikke det aller minste lettrørt men det var like før klump i halsen da Sandeep fikk nålen i kveld. 

Note to self: Dumt å sjekke skjult innhold når du akkurat har startet å se opptaket fra tidligere i dag :ler:

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Cata skrev:

Awwwww.....

Vis skjult innhold

Samme her 😅 

Skrevet
15 minutter siden, Roadrunner skrev:

Note to self: Dumt å sjekke skjult innhold når du akkurat har startet å se opptaket fra tidligere i dag :ler:

Tar ikke skylda for den, nei. :ler: 

Skrevet

Men gjorde ingenting :nigo:

Skrevet

Jeg pleier ikke like teamoppgavene fordi de er så stressende, men den i går synes jeg var gøy å se på. Herlig med de italienske bestemødrene 😊

Skrevet

Fikk ikke med meg gårsdagens episode så jeg får sikte meg inn på søndagens repetisjoner

Skrevet

Ikke så glad i lagutfordringene jeg heller, men gårsdagens utfordring var av de bedre! 

• Liker 1
Skrevet

Neeeeeeeeiiiiiiiiii.....

Spoiler

Det kunne da ikke være meningen at Kyle skulle ryke ut allerede nå?

Skrevet
2 timer siden, Cata skrev:

Neeeeeeeeiiiiiiiiii.....

Skjul innhold

Det kunne da ikke være meningen at Kyle skulle ryke ut allerede nå?

Jeg syntes ikke han har imponert videre hittil egentlig, så jeg følte ikke på noen «neei» av at han gikk ut. 

Men det er en ting som irriterer meg litt. Sandeep minner meg litt for mye om fjorårets vinner, Sashi. All maten de lager er indisk, og om de må lage noe annet så lager de det med en «indisk vri». Hverken Sandeep (hittil) eller Sashi (i fjor) imponerte stort når de måtte lage retter som ikke var indisk. Jeg føler Sandeep ikke er allsidig nok.. 

Maten ser latterlig god ut, det er ikke det! Jeg syntes kanskje bare at det blir så lite variasjon.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Gray skrev:

Maten ser latterlig god ut, det er ikke det! Jeg syntes kanskje bare at det blir så lite variasjon.

Jeg er enig i det og har tenkt litt det samme. Både Sandeep og Sashi ser ut til å være utrolig flinke med "sine smaker", men vi får sjelden se dem briljere i innenfor andre kategorier. Det er selvsagt naturlig at de vender seg mot smaker og retter de kjenner, men det blir litt lite variasjon fra dem. 

Skrevet
9 timer siden, Gray skrev:

Jeg syntes ikke han har imponert videre hittil egentlig, så jeg følte ikke på noen «neei» av at han gikk ut. 

Men det er en ting som irriterer meg litt. Sandeep minner meg litt for mye om fjorårets vinner, Sashi. All maten de lager er indisk, og om de må lage noe annet så lager de det med en «indisk vri». Hverken Sandeep (hittil) eller Sashi (i fjor) imponerte stort når de måtte lage retter som ikke var indisk. Jeg føler Sandeep ikke er allsidig nok.. 

Enig, gjorde meg ingenting at han gikk ut.

Den karamell-terten i går med valnøtter. Oh lord! 🤤 

Skrevet
På 30.1.2020 den 21.57, Gray skrev:

Helt enig. Tenkt det samme selv. Syns det ser drit digg ut det han lager. Men det er jo bare indisk. Blir kjedelig.. Han virker utrolig søt da, men det holder ikke for å vinne masterchef vel 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...