Brigid Skrevet 9. januar 2020 #181 Skrevet 9. januar 2020 9 timer siden, Patriotpaula skrev: Det gikk heldigvis bra med oss 🙏 Det var ingen abort, selv om jeg var heeeelt sikkert i min sak når smerte og blødning begynte forrige torsdag. Vi så et lite bankende hjerte på UL på mandag ❤️ Jeg kjenner til hva du har gått igjennom, vi mistet selv spiren vår i juni i uke 9... 🙁 ♥️♥️♥️ 1
VeronicaAmanda Skrevet 9. januar 2020 #182 Skrevet 9. januar 2020 9 timer siden, Patriotpaula skrev: Det gikk heldigvis bra med oss 🙏 Det var ingen abort, selv om jeg var heeeelt sikkert i min sak når smerte og blødning begynte forrige torsdag. Vi så et lite bankende hjerte på UL på mandag ❤️ Jeg kjenner til hva du har gått igjennom, vi mistet selv spiren vår i juni i uke 9... 🙁 Ååh så bra❤️🙏🏻 Gratulerer, er sååå glad på deres vegne😘👏🏻🌈🥰❤️💜 Jeg fikk nyheten at en venninne er gravid. Termin slutten av Juli (bare et par uker «før meg») om jeg ikke hadde mistet😔 Bare bite tennene sammen å gratulerer. Kun min søster, svigerinner og svigermor vet vi ble gravid og mistet😔 blir en hemmelig sorg😢 2
H31 Skrevet 9. januar 2020 #183 Skrevet 9. januar 2020 9 timer siden, Neutral90 skrev: Uff så leit ❤️ måtte måle hcg ned til under 5,så fikk jeg begynne på neste mens etter det. Håper det går raskt! ❤ Husker du hvor lang tid det tok fra du mistet til mensen kom igjen..?
Neutral90 Skrevet 9. januar 2020 #184 Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, H31 skrev: ❤ Husker du hvor lang tid det tok fra du mistet til mensen kom igjen..? Hmmm kan sjekke loggen hjemme, men tror det var mellom 5 og 6 uker 👍 1
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #185 Skrevet 9. januar 2020 Føler det kommer mange dumme spørsmål fra meg nå 🙈 Men betaler man per uttak eller innsett eller begge deler når man kjøper en pakke? Si at man ved et forsøk får ut flere egg og får noen på frys og man ikke blir gravid første innsett. Blir et nytt forsøk betegnet som et nytt innsett, eller først når man går gjennom stimulering og egguttak igjen?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #186 Skrevet 9. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker Porsgrunn... måtte dere også vente? Anonymkode: 98671...353 Vi skal til Porsgrunn vi og😳 Anonymkode: 49a87...c46
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #187 Skrevet 9. januar 2020 Fikk svar om at ved bruk av donor er det 8-10mnd ventetid. Anonymkode: 1df65...784 1
prøverpåny Skrevet 9. januar 2020 #188 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, Geirfuglen skrev: Føler det kommer mange dumme spørsmål fra meg nå 🙈 Men betaler man per uttak eller innsett eller begge deler når man kjøper en pakke? Si at man ved et forsøk får ut flere egg og får noen på frys og man ikke blir gravid første innsett. Blir et nytt forsøk betegnet som et nytt innsett, eller først når man går gjennom stimulering og egguttak igjen? Privat får man vel ett innsett per uttak med i prisen, og om du får noen på frys betaler du ekstra per fryseinnsett. Offentlig betaler du per innsett (betydelig mye mindre enn privat), ellers dekkes behandlingen av egenandel. Nytt forsøk er først om du har ny stimulering med egguttak. I tillegg har jeg sett at du kan bytte ett forsøk mot f.eks to fryseinnsett dersom du får mange på frys første eller andre forsøk (ved pakkeløsning) 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #189 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, Geirfuglen skrev: Føler det kommer mange dumme spørsmål fra meg nå 🙈 Men betaler man per uttak eller innsett eller begge deler når man kjøper en pakke? Si at man ved et forsøk får ut flere egg og får noen på frys og man ikke blir gravid første innsett. Blir et nytt forsøk betegnet som et nytt innsett, eller først når man går gjennom stimulering og egguttak igjen? Ulikt fra klinikk til klinikk. Du må lese avtalen nøye om hva pakketilbudet inneholder. I utgangspunktet er det ikke inkludert fryseforsøk. Men det er billigere å sette inn etter et fryseforsøk enn hva et helt forsøk koster. Msnnksnnogsp lagre embryo, men da må man betale for deg per år. Anonymkode: 96ecd...71e
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #190 Skrevet 9. januar 2020 21 minutter siden, prøverpåny skrev: Privat får man vel ett innsett per uttak med i prisen, og om du får noen på frys betaler du ekstra per fryseinnsett. Offentlig betaler du per innsett (betydelig mye mindre enn privat), ellers dekkes behandlingen av egenandel. Nytt forsøk er først om du har ny stimulering med egguttak. I tillegg har jeg sett at du kan bytte ett forsøk mot f.eks to fryseinnsett dersom du får mange på frys første eller andre forsøk (ved pakkeløsning) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulikt fra klinikk til klinikk. Du må lese avtalen nøye om hva pakketilbudet inneholder. I utgangspunktet er det ikke inkludert fryseforsøk. Men det er billigere å sette inn etter et fryseforsøk enn hva et helt forsøk koster. Msnnksnnogsp lagre embryo, men da må man betale for deg per år. Anonymkode: 96ecd...71e Takk for hjelpen dere! Da håper jeg vi får noen på frys også. Tror de skulle prøve på det samtidig i morgen. Har gode egg tror de, det er livmoren og om egget vil feste seg som er problemet her. Det stod ikke noe spesielt i avtalen vår som jeg kunne se.
Fiiol Skrevet 9. januar 2020 #191 Skrevet 9. januar 2020 (endret) 36 minutter siden, Geirfuglen skrev: Takk for hjelpen dere! Da håper jeg vi får noen på frys også. Tror de skulle prøve på det samtidig i morgen. Har gode egg tror de, det er livmoren og om egget vil feste seg som er problemet her. Det stod ikke noe spesielt i avtalen vår som jeg kunne se. Mener å huske du er hos Medicus? Pakketilbudet er for 3 ferskforsøk. Ett fryseforsøk koster rundt 10 000/11 000 Vi har byttet ut et ferskforsøk med to fryseforsøk, så det er også en mulighet. 😊 Endret 9. januar 2020 av Fiiol
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #192 Skrevet 9. januar 2020 Da ble jeg med her jeg og. Hadde UL i dag og det viste seg at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Blir andre MA på ett år:/ Anonymkode: 5ffb6...f79
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #193 Skrevet 9. januar 2020 32 minutter siden, Fiiol skrev: Mener å huske du er hos Medicus? Pakketilbudet er for 3 ferskforsøk. Ett fryseforsøk koster rundt 10 000/11 000 Vi har byttet ut et ferskforsøk med to fryseforsøk, så det er også en mulighet. 😊 Stemmer! Vi har bare kjøpt den enkeltpakka til 38.000 i første omgang. Så håper jeg vi får til frys samtidig. Kjekt hvis man bare kan betale det på toppen, hvis man får ut da selvfølgelig.
Gjest Geirfuglen Skrevet 9. januar 2020 #194 Skrevet 9. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg med her jeg og. Hadde UL i dag og det viste seg at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Blir andre MA på ett år:/ Anonymkode: 5ffb6...f79 Så trist! Håper du har mer hell med deg neste gang ❤️
Deseo Skrevet 9. januar 2020 #195 Skrevet 9. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg med her jeg og. Hadde UL i dag og det viste seg at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Blir andre MA på ett år:/ Anonymkode: 5ffb6...f79 Uff Så trist! 😥 får håpe at dette er året for oss ❤ 1
Deseo Skrevet 9. januar 2020 #196 Skrevet 9. januar 2020 Noen her som vet hvor lang tid Riksen pleier å bruke på å svare på Min Journal? Skulle få tilsendt info i posten angående dosering o.l. før start av Primolutt 18.01. Men har ikke fått noe enda 😒
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #197 Skrevet 9. januar 2020 57 minutter siden, Geirfuglen said: Så trist! Håper du har mer hell med deg neste gang ❤️ Takk❤️ Det håper jeg og! Anonymkode: 5ffb6...f79
Fiiol Skrevet 9. januar 2020 #198 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, Fiiol skrev: Mener å huske du er hos Medicus? Pakketilbudet er for 3 ferskforsøk. Ett fryseforsøk koster rundt 10 000/11 000 Vi har byttet ut et ferskforsøk med to fryseforsøk, så det er også en mulighet. 😊 Jeg trodde dere hadde 3-pakke, men ja, da betales jo det utenom. Håper det blir gode embryoer på frys! Krysser fingrene.
Fiiol Skrevet 9. januar 2020 #199 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg med her jeg og. Hadde UL i dag og det viste seg at embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Blir andre MA på ett år:/ Anonymkode: 5ffb6...f79 ❤️❤️❤️ Så trist. Stor klem til deg.
Maja92 Skrevet 9. januar 2020 #200 Skrevet 9. januar 2020 9 hours ago, VeronicaAmanda said: Ååh så bra❤️🙏🏻 Gratulerer, er sååå glad på deres vegne😘👏🏻🌈🥰❤️💜 Jeg fikk nyheten at en venninne er gravid. Termin slutten av Juli (bare et par uker «før meg») om jeg ikke hadde mistet😔 Bare bite tennene sammen å gratulerer. Kun min søster, svigerinner og svigermor vet vi ble gravid og mistet😔 blir en hemmelig sorg😢 Det er tungt ❤️ Jeg opplevde det samme i fjor. Ikke lett komme over sorgen når de nærmeste blir gravide 😥 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå