Mhmjadda Skrevet 3. september 2020 #2561 Del Skrevet 3. september 2020 3 timer siden, Ellepelle skrev: Tusen takk for svar. Da tror jeg at jeg satser på å være på jobb fra dag 2, har uansett mulighet for hjemmekontor og liker best å jobbe. Det er nok lurt med hjemmekontor dagen etter uttak, jeg var fremdeles litt øm i magen og følte meg litt urven Men godt å bruke hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 3. september 2020 #2562 Del Skrevet 3. september 2020 Noen som har vert gravid og glemt en lutinus? Gjør dette noe? Når jeg telte i pakka nå så mistenker jeg har keg har glemt å ta en 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 3. september 2020 #2563 Del Skrevet 3. september 2020 10 minutter siden, HoDer skrev: Noen som har vert gravid og glemt en lutinus? Gjør dette noe? Når jeg telte i pakka nå så mistenker jeg har keg har glemt å ta en 🤔 Hvor lenge har du gått på de etter innsett? Jeg sluttet etter testedato gitt fra st.olavs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2564 Del Skrevet 3. september 2020 4 timer siden, Ellepelle skrev: Tusen takk for svar. Da tror jeg at jeg satser på å være på jobb fra dag 2, har uansett mulighet for hjemmekontor og liker best å jobbe. Må du reise fysisk på jobb eller jobber du hjemmefra? Det kan jo hende de ringer deg og ber deg komme på kort varsel for innsett. Kommer an på klinikk og utviklingen av befruktningen🙂 Anonymkode: decce...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 3. september 2020 #2565 Del Skrevet 3. september 2020 11 minutter siden, Juneasi skrev: Hvor lenge har du gått på de etter innsett? Jeg sluttet etter testedato gitt fra st.olavs. Er 13. Dagen nå etter innsett men skal egentlig gå på det frem til uke 8 om det holder seg så lenge. Tror ikke helt på at jeg er gravid og tror det hjelper litt å komme over helga så lenge ikke mensen kommer 🤞🏼 Har endel vondt i magen til tider men kan jo være lutinusen feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september 2020 #2566 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) 31 minutter siden, HoDer skrev: Noen som har vert gravid og glemt en lutinus? Gjør dette noe? Når jeg telte i pakka nå så mistenker jeg har keg har glemt å ta en 🤔 Det kommer helt an på om du er i styrt eller naturlig syklus. Har du hatt innsett i naturlig syklus er lutinus bare som en boost, så da gjør det ingenting. Er det i styrt syklus produserer du ikke noe eget progesteron og må ha støtte frem til morkaken tar over. Da bør du prøve å huske å ta de Endret 3. september 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 3. september 2020 #2567 Del Skrevet 3. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må du reise fysisk på jobb eller jobber du hjemmefra? Det kan jo hende de ringer deg og ber deg komme på kort varsel for innsett. Kommer an på klinikk og utviklingen av befruktningen🙂 Anonymkode: decce...e5d Kan ha hjemmekontor, så kommer nok til å ha det hele perioden mellom uttak og innsett. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 3. september 2020 #2568 Del Skrevet 3. september 2020 26 minutter siden, HoDer skrev: Er 13. Dagen nå etter innsett men skal egentlig gå på det frem til uke 8 om det holder seg så lenge. Tror ikke helt på at jeg er gravid og tror det hjelper litt å komme over helga så lenge ikke mensen kommer 🤞🏼 Har endel vondt i magen til tider men kan jo være lutinusen feks. Tipper uansett det går bra at du glemte 1. Lutinus gir masse symptomer. Gjorde den hvertfall til meg. Jeg fikk beskjed om qt lutinud ikke hadde noe for seg etter egget vsr festet, for da produserer kroppen selv. Annet hvis du har påvist at du ikke produserer progesteron selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2569 Del Skrevet 3. september 2020 Hva er det som avgjør om man skal stå i styrt syklus eller naturlig syklus ved fryseforsøk? Anonymkode: 4e108...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 3. september 2020 #2570 Del Skrevet 3. september 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: Det kommer helt an på om du er i styrt eller naturlig syklus. Har du hatt innsett i naturlig syklus er lutinus bare som en boost, så da gjør det ingenting. Er det i styrt syklus produserer du ikke noe eget progesteron og må ha støtte frem til morkaken tar over. Da bør du prøve å huske å ta de Aha det er jo bra da. Er naturlig syklus 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 3. september 2020 #2571 Del Skrevet 3. september 2020 1 time siden, Juneasi skrev: Tipper uansett det går bra at du glemte 1. Lutinus gir masse symptomer. Gjorde den hvertfall til meg. Jeg fikk beskjed om qt lutinud ikke hadde noe for seg etter egget vsr festet, for da produserer kroppen selv. Annet hvis du har påvist at du ikke produserer progesteron selv da. Da går det nok bra 😊 man blir jo redd for p gjøre noe galt i en sånn situasjon 😂 har også typisk den mest hektiske og stressende tiden på jobb til nå så blir også redd for at det skal ødelegge.. krysser fingrene 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 3. september 2020 #2572 Del Skrevet 3. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som avgjør om man skal stå i styrt syklus eller naturlig syklus ved fryseforsøk? Anonymkode: 4e108...925 Hmm jeg vet ikke men om man har en naturlig grei syklus så blir det naturlig vil jeg tro men om man ikke har normal syklus, eller feks ikke får eggløsning selv og slikt så er det nok styrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. september 2020 #2573 Del Skrevet 3. september 2020 12 minutter siden, HoDer skrev: Hmm jeg vet ikke men om man har en naturlig grei syklus så blir det naturlig vil jeg tro men om man ikke har normal syklus, eller feks ikke får eggløsning selv og slikt så er det nok styrt Helt riktig men, st Olavs sa nå før corona at de har lik statistikk på styrt som naturlig. Tror tradisjonelt at klinikkene har foretrukket styrt fordi det gir de mye større handlingsrom for når innsett blir. Naturlig er klart bedre for oss kvinner da, de fleste vil oppleve noe form for bivirkninger av østrogentilskudd, i varierende grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 4. september 2020 #2574 Del Skrevet 4. september 2020 I går hadde jeg mitt første innsett av fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg har hatt mange fryseforsøk i styrt syklus, men håper naturlig skal funke for oss🤞🏻 Jeg går på klexane og prednisolon også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2575 Del Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Kone92 skrev: I går hadde jeg mitt første innsett av fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg har hatt mange fryseforsøk i styrt syklus, men håper naturlig skal funke for oss🤞🏻 Jeg går på klexane og prednisolon også. Så spennende. Masse lykke til. Hvor mange dagers embryo fikk du satt inn? Eller var det en blastocyst? Hvor holder du til? Hvilken dose prednisolon går du på? Anonymkode: 4e108...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 4. september 2020 #2576 Del Skrevet 4. september 2020 49 minutter siden, Kone92 skrev: I går hadde jeg mitt første innsett av fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg har hatt mange fryseforsøk i styrt syklus, men håper naturlig skal funke for oss🤞🏻 Jeg går på klexane og prednisolon også. Masse lykke til 🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2577 Del Skrevet 4. september 2020 Når kan man egentlig begynne å kjenne symptomer på graviditet? Anonymkode: 1df65...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2578 Del Skrevet 4. september 2020 Eller mest av alt når burde man begynne å merke det ? 😞 Anonymkode: 1df65...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 4. september 2020 #2579 Del Skrevet 4. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller mest av alt når burde man begynne å merke det ? 😞 Anonymkode: 1df65...784 Jeg syns det var vanskelig å vite om det var fordi jeg var gravid, eller lutinus som ga meg symptomer. Men 10 dager etter innsett var jeg kvalm. Og hadde ekstremt vonde pupper. Og nå i ettertid så var nok det gravid symptomer. Er nå 16+1 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2580 Del Skrevet 4. september 2020 Ekkelt spørsmål, men har man samme utflod som normalt før mensen eller merker man at den er annerledes om en er gravid? 7 minutter siden, Juneasi skrev: Jeg syns det var vanskelig å vite om det var fordi jeg var gravid, eller lutinus som ga meg symptomer. Men 10 dager etter innsett var jeg kvalm. Og hadde ekstremt vonde pupper. Og nå i ettertid så var nok det gravid symptomer. Er nå 16+1 😊 Hvor mange dager var egget? 😊 Anonymkode: 1df65...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå