Gå til innhold

Trenger en mann som ikke er redd meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som meg? 

Jeg er ei ganske kvass jente, ikke bitchy eller urimelig, men ganske bestemt og direkte. Samtidig er jeg liten og nett, blond og pen, og ser veldig uskyldig ut. Så personligheten min kamufleres endel av utseendet mitt, som flere menn har påpekt, uten at det er i negativ forstand. Jeg vet veldig godt hva jeg vil, jeg vet hvem jeg er er, har selvtillit og vet også derav hva jeg er verdt. Jeg finner meg ikke i å bli behandlet dårlig, samtidig er jeg ymyk og tålmodig med mye sjarm i måten jeg fremlegger min personlighet på (har jeg blitt fortalt). 

Jeg dater en fyr som nå behandler meg som prinsessen på erten føler jeg, han er forsiktig, gjør alt jeg ber han om (uten at jeg sjefer han rundt heller). Jeg savner en mann som setter meg litt på plass og som tør å diskutere med meg selv om vi er uenige. 

Flere som opplever at menn blir tøfler selv om du ikke ønsker det? Jeg tror ikke jeg orker mer med han jeg dater nå, vil heller være singel enn at han skal gå på eggeskall fordi han ikke tør å svare opp men bare lar meg styre absolutt alt (dvs han spør meg om alt, ikke jeg som sjefer, men han overlater alle avgjørelser til meg for at jeg skal være fornøyd med han). 

Anonymkode: b1918...cd8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er så selvstendig og kvass hvorfor dater du da en mann som ikke tilfredsstiller kravene dine! Kan du ikke være singel?

Anonymkode: b5f23...fb1

• Liker 20
Skrevet

Her er det noen som burde se seg selv i speilet en gang eller to

Anonymkode: 9780a...ba0

• Liker 23
Skrevet

Men feminister ønsker jo underdanige menn ?

Anonymkode: ebfae...477

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er så selvstendig og kvass hvorfor dater du da en mann som ikke tilfredsstiller kravene dine! Kan du ikke være singel?

Anonymkode: b5f23...fb1

Jo, jeg skriver jo at jeg ønsker det, er ikke i forhold med denne mannen heller, vi har datet en periode men jeg har vel innsett at vi er for forskjellige i personlighet. Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det noen som burde se seg selv i speilet en gang eller to

Anonymkode: 9780a...ba0

Ok, vil du utdype da eller? Ts 

Skrevet

Jeg tror jeg er litt som deg, og har jo vært sammen med forskjellige menn. De fleste blir noen tøfler, som vil gjøre alt for å glede meg, se på filmen jeg vil, spise maten jeg vil osv. Som de plutselig ikke har egne meninger.

Så har jeg vært sammen med en som var mer sta og bestemt enn meg, det funket og dårlig, for vi kranglet jo mye, og ingen av oss ga seg. 

Så møtte jeg en som vet hva han vil, han kan fint sette meg på plass, men han gjør det gjerne på en humoristisk måte, så jeg går fra å være sint, til å måtte le. Jeg har aldri møtt en mann som han, som takler meg så utrolig bra. Og han er passe sta og bestemt, verken for mye eller lite. Men det er jo ikke lett å finne en det blir så bra med. 

Anonymkode: 2c148...dcb

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser ikke meg selv som det ene eller det andre. Jeg har heller aldri ønsket meg underdanige menn, så jeg vet ikke helt hva du vil frem til. Ts. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker likestilling, og det skal jo gå begge veier. Begge skal få bestemme og ha meninger. 

• Liker 10
Gjest theTitanic
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser ikke meg selv som det ene eller det andre. Jeg har heller aldri ønsket meg underdanige menn, så jeg vet ikke helt hva du vil frem til. Ts. 

Du trenger en mann med samme personlighet som deg selv. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg er litt som deg, og har jo vært sammen med forskjellige menn. De fleste blir noen tøfler, som vil gjøre alt for å glede meg, se på filmen jeg vil, spise maten jeg vil osv. Som de plutselig ikke har egne meninger.

Så har jeg vært sammen med en som var mer sta og bestemt enn meg, det funket og dårlig, for vi kranglet jo mye, og ingen av oss ga seg. 

Så møtte jeg en som vet hva han vil, han kan fint sette meg på plass, men han gjør det gjerne på en humoristisk måte, så jeg går fra å være sint, til å måtte le. Jeg har aldri møtt en mann som han, som takler meg så utrolig bra. Og han er passe sta og bestemt, verken for mye eller lite. Men det er jo ikke lett å finne en det blir så bra med. 

Nei, dette er ikke lett. Det er ikke bra med for mye ene eller andre veien. Heldig du som har funnet en i midten 😊 Jeg synes også det er vanskelig å finne en mann som er akkurat passe følsom. En som bryr seg nok, men som ikke er helt naiv og dumsnill heller. Jeg liker ikke å bli totalt bortskjemt, men vil heller ikke ha en som aldri vil spandere et glass og skal spare på alt. Kanskje man bare skal forbli singel 🙈 Ts 

• Liker 3
Skrevet

Sette deg på plass?? Skjerp deg. Du er en voksen kvinne, ikke en bikkje.

Å være kvass er ikke akkurat et positivt personlighetstrekk. Det er ikke interessant å diskutere med folk som er kvasse, for det ender som oftes med at den som er kvass hisser seg opp og aldri gir seg. Å være kvass er som regel det samme som å være bitchy og/eller urimelig. Som du ser nedenfor så er ikke synonymene for kvass så positive heller. 

Screenshot_20191227-224430_Chrome.thumb.jpg.dca8eb85530a9aad61789899cc4464ad.jpg

• Liker 18
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

feminister bestemmer selv hva de liker, de går ikke etter en formel. 

Anonymkode: 221d6...c38

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Doge skrev:

Å være kvass er ikke akkurat et positivt personlighetstrekk. Det er ikke interessant å diskutere med folk som er kvasse, for det ender som oftes med at den som er kvass hisser seg opp og aldri gir seg. Å være kvass er som regel det samme som å være bitchy og/eller urimelig. Som du ser nedenfor så er ikke synonymene for kvass så positive heller. 

Screenshot_20191227-224430_Chrome.thumb.jpg.dca8eb85530a9aad61789899cc4464ad.jpg

Ok mister kverulant. Bestemt er kanskje et bedre ord da, enn kvass. Det har aldri vært et negativt trekk isåfall, verken slik jeg ser det eller av menn. Ts 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker likestilling, og det skal jo gå begge veier. Begge skal få bestemme og ha meninger. 

25 prosent av norske 45 år gamle menn er barnløse mot 14 prosent av kvinner i  samme alder. Vi har fått 11 prosent ufrivillige barnløse menn i feminismens siste fase. Med slikt utgangspunkt skjønner alle som er litt oppegående  at kvinner har reel makt over mannen .

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Forumhei skrev:

Du høres utrolig kjedelig ut🤧

Du også 😎

• Liker 5
Skrevet

Om det finnes andre folk som ikke lever og ånder for janteloven her inne som vil svare, og som har litt bein i nesa selv, setter jeg stor pris på respons fra disse også 💁🏼‍♀️ 

Ts 

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
1 minutt siden, Doge skrev:

Syntes det er flott at ts har selvinnsikt. Selv om det å være " kvass" ikke akkurat er noe komplement, så er det et godt adjektiv. Noen er kvasse. Og trenger partner som har god tro på seg selv og egne meninger. En kvass person trenger å bli satt krav til og å finne en partner som den respekterer nok til å bøye av for i en konflikt. 

Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Syntes det er flott at ts har selvinnsikt. Selv om det å være " kvass" ikke akkurat er noe komplement, så er det et godt adjektiv. Noen er kvasse. Og trenger partner som har god tro på seg selv og egne meninger. En kvass person trenger å bli satt krav til og å finne en partner som den respekterer nok til å bøye av for i en konflikt. 

Takk! Dette føler jeg selv også. Ts 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...