Gå til innhold

Hva tenker du om eldre mennesker 40+ som har store tatoveringer? F eks Full sleeve.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man tatoverer seg når man er ung og lovende, vil man jo fortsatt ha tatoveringen når man er eldre og lovende. Det ligger i sakens natur. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer sitter i huden for evig tid, så det er jo naturlig at de fortsatt er der når man er 50, uansett hvor gammel man var da man fikk dem. 

Jeg tenker ikke noe spesielt om det. Hver sin smak, hver sin lyst, og takk og lov for at vi alle er forskjellige, ellers ville verden vært en usigelig kjedelig sted.

Anonymkode: a7c37...e27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at eldre mennesker ikke er fra 40 årene. Eldre mennesker har, for meg, passert de 70. 
Når det kommer til tatoveringene så tenker jeg ingenting. Deres valg.

Anonymkode: 350a0...3fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke vanlig med sleeve på 90-tallet nei. 

Anonymkode: a13cc...b03

I Oslo  var det det, fra 95 og utover. Nå snakket jeg også generelt om store tatoveringer overalt. Kjenner mange som tatoverte store deler av bryst og armer på 80-tallet

Anonymkode: 4b610...f27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer sier jo meg at personen er svært opptatt av identitet. Så at egoet er litt oppblåst, det tror jeg man kan forvente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at de heiv seg på tatoveringstrenden som herjet for 20 år siden. 

Anonymkode: 02135...217

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sidabmao skrev:

Tatoveringer sier jo meg at personen er svært opptatt av identitet. Så at egoet er litt oppblåst, det tror jeg man kan forvente.

Atte hva...?

Anonymkode: fbc69...8fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss blir 40+. Har en tatt armtatoveringer når en var ung, detter den ikke av armen når man nærmer seg 40.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo  var det det, fra 95 og utover. Nå snakket jeg også generelt om store tatoveringer overalt. Kjenner mange som tatoverte store deler av bryst og armer på 80-tallet

Anonymkode: 4b610...f27

Det var ikke vanlig. De færreste hadde store tatoveringer før de siste årene. 

Anonymkode: a13cc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke lyve; jeg dømmer dem. Jeg tenker at de er mindre sofistikerte og har lav dømmekraft. Helt sikkert lavere utdanning en gjennomsnittet også. Synes også det er meget lite tiltrekkende. De kan jo være skikkelig hyggelig folk da, ofc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke vanlig. De færreste hadde store tatoveringer før de siste årene. 

Anonymkode: a13cc...b03

Merkelig hvor mange jeg kjenner i 50-60 årene med store tattoveringer som de tok da de var 20 da. Og hvor mange av mine venner som tatoverte seg. Mine er også flere tiår gamle.

Anonymkode: 4b610...f27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"eldre mennesker 40+" får meg til å føle meg veldig gammel 😂 har forøvrig full sleeves på begge armer og har vel hatt det i 15 år 🙂

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser så skittent ut med tatoveringer 🙈 Ser av og til Talla på snap, får alltid lyst å skrubbe henne ren. 

Anonymkode: 5053e...a11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke på 40+ som eldre. Tatoveringer syns jeg ikke er fint på noen.

Anonymkode: b1515...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvor mange jeg kjenner i 50-60 årene med store tattoveringer som de tok da de var 20 da. Og hvor mange av mine venner som tatoverte seg. Mine er også flere tiår gamle.

Anonymkode: 4b610...f27

Det var ikke vanlig. Vennene dine er ikke fasiten.

Anonymkode: a13cc...b03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 7.14, AnonymBruker skrev:

Synes det ser så skittent ut med tatoveringer 🙈 Ser av og til Talla på snap, får alltid lyst å skrubbe henne ren. 

Anonymkode: 5053e...a11

Hvem er talla?

Anonymkode: a13cc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe for det..men jeg syns tatoveringer er så harry 😔 Jeg har absolutt ingenting med hva andre gjør med kroppen sin, og blander meg aldri borti hva andre måtte finne på å gjøre..men tattis..der går grensen. Har en bror som har mange, og et nært familiemedlem som er tatovør (og usedvanlig flink!), men nei, jeg har ikke blitt omvendt. Det ville faktisk vært en dealbreaker for meg om en mann jeg var interessert i hadde tatoveringer..jeg skjemmes over å si det, men slik er det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...