Gå til innhold

Tror dere jg kan få kontakt med min døde bror og far?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hør med Durek og Martha Louise, de kan nok hjelpe deg.

Anonymkode: ebfdf...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.12.2019 den 20.37, 14.09.2019 skrev:

Nei! For at det skal være et liv etter døden må bevissthet være noe som er helt adskilt fra vår fysiske kropp. Noe den ikke er.Bevissthet på helt grunnleggende nivå en serie atomer og elektroner som i utgangspunktet gir oss tankene. Universets lover lar ikke disse partiklene fungere etter vår fysiske bortgang,

Du er ikke kjent med quantum entanglement, skjønner jeg.

Anonymkode: b681e...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gorilla skrev:

Man skal ikke tulle med slike ting. Man kan åpne opp for en åndeverden man ikke er i stand til å håndtere, noe som kan være svært farlig. 

Når har dette vært farlig for noen noensinne gjennom historien?

Anonymkode: b681e...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når har dette vært farlig for noen noensinne gjennom historien?

Anonymkode: b681e...04e

Hvis du leser tidligere tråder på KG som er opprettet om ouija-brett så har mange skrevet at de har hatt fryktelig skremmende opplevelser med slike spill. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvis du leser tidligere tråder på KG som er opprettet om ouija-brett så har mange skrevet at de har hatt fryktelig skremmende opplevelser med slike spill. 

Jeg spør igjen hvordan og når dette har vært farlig?

Anonymkode: b681e...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør igjen hvordan og når dette har vært farlig?

Anonymkode: b681e...04e

Man kan få kontakt med onde ånder, og de kan skremme så kraftig at man kan bli alvorlig syk og få f.eks selvmordstanker. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gorilla skrev:

Man kan få kontakt med onde ånder, og de kan skremme så kraftig at man kan bli alvorlig syk og få f.eks selvmordstanker. 

Jaha, ja.

Anonymkode: b681e...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvis du leser tidligere tråder på KG som er opprettet om ouija-brett så har mange skrevet at de har hatt fryktelig skremmende opplevelser med slike spill. 

At overtroiske mennesker har klart å skremme seg sjøl er ikke bevis for at noe er farlig. :rolleyes:

Anonymkode: 21aa8...06c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At overtroiske mennesker har klart å skremme seg sjøl er ikke bevis for at noe er farlig. :rolleyes:

Anonymkode: 21aa8...06c

Det er farlig å få kontakt med onde ånder. Når man først åpner opp for den verdenen, så har man ingen kontroll på hva som kan skje. Slike spill er ikke leketøy! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Det er farlig å få kontakt med onde ånder. Når man først åpner opp for den verdenen, så har man ingen kontroll på hva som kan skje. Slike spill er ikke leketøy! 

:fnise:

Sitter du på KG, Durek? 

Anonymkode: 21aa8...06c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også holdt meg unna ouija-brett. Men til hovedspørsmålet ditt, Ts; sannheten er at det ikke fins et ja eller et nei- svar på dette. For ingen av oss vet med sikkerhet. Vi kan tro, men vi kan ikke vite. Selv syns jeg dette er et utrolig spennende tema, for jeg tror det fins noe mer etter døden, og jeg er veldig nysgjerrig på høre andres erfaringer rundt dettec gjerne fra klarsynte som har opplevd mye åndelig og paranormalt. Elsket programmet Lunch med Lilli😊 

Jeg tror (vet ingenting, men tror) at man ikke selv kan ta direkte kontakt med våre nære som er døde. Men jeg tror de er der og passer på oss. Og om vi oppsøker klarsynte eller healere, for et eller annet, så tror jeg de kan kommunisere beskjeder gjennom den klarsynte, hvis de har noe de ønsker å si. Jeg har selv opplevd akkurat dette, faktisk. Jeg var hos en healer en gang for noe helt annet, og da kontaktet en av mine nære avdøde denne healeren og sendte noen korte beskjeder til meg, gjennom henne. Healeren sa at beskjedene kom i bilder. Og beskjedene som kom var veldig fascinerende, og dreide seg om noe healeren ikke kunne ane noen ting om. Så ja, jeg tror, men jeg tror ikke vi aktivt skal kontakte våre avdøde på eget initiativ, beskjeder kommer hvis det er behov for det, eller når tiden er inne for det😊 Men de følger med oss❤️

Anonymkode: 2a4d5...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gorilla skrev:

Det er farlig å få kontakt med onde ånder. Når man først åpner opp for den verdenen, så har man ingen kontroll på hva som kan skje. Slike spill er ikke leketøy! 

Det forutsetter at det finnes onde ånder. Noe slikt er ikke bevist utover rimelig tvil noensinne og vil ikke bli det heller.

Anonymkode: b681e...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2019 den 23.11, Frk.rosa skrev:

Når hunden min døde, var jeg helt fra meg og kontaktet ei dame som fikk kontakt med dyr. Det var så utrolig mye der som stemte, som hun ikke kunne ane. Eneste hun visste var navnet til hunden, pluss at jeg sendte et bilde. Så jeg er overbevvist om at det går.

Hørt om cold reading? Google det. ;)

 

Anonymkode: e71dd...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne verden har mange hemmeligheter. Du vil ikke vite hva de er, du kan ikke vite hva de er, og jeg anbefaler at du vet ikke hva de er.
Jeg tror ikke på onde ånder, jeg er mer redd for mennesker enn ånder, men dette motiverer meg ikke til å oppdage om de kan være verre. 

Så hvis du kjøper den eldste Ouija, og dette fungerer ikke. Du taper penger.
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/26/2019 at 8:00 PM, AnonymBruker said:

Noen råd? 

Foreslår du tar kontakt med Märtha, Durek eller galehuset.

Anonymkode: d1e33...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...