Gå til innhold

Tror dere jg kan få kontakt med min døde bror og far?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min tror ikke på sånt...men det gjør jeg. Men hvordan skal jeg "koble" meg på? Jeg er open og tror at det skal gå an...har en sterk intuisjon på ting som skal skje og har opplevd litt rare situasjoner. Noen som kan fortelle meg litt om opplevelser dei har hatt? Noen råd? 

Anonymkode: e8f53...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med mannen din. Tror også du bør søke psykologhjelp om du tror på sånt og er helt overbevist

Anonymkode: 1022a...e46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med mannen din. Tror også du bør søke psykologhjelp om du tror på sånt og er helt overbevist

Anonymkode: 1022a...e46

Hehe må le litt. Er jo ikke helt overbevist...men er det så rart da? Sett Åndenes makt? Hilsen ts,ei oppegående dame....👍😀

Anonymkode: e8f53...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må iallefall ikke oppsøke noen som tar betalt denne typen tjenester, det er ren og skjær svindel disse personene driver med.

Anonymkode: 54c45...1da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min tror ikke på sånt...men det gjør jeg. Men hvordan skal jeg "koble" meg på? Jeg er open og tror at det skal gå an...har en sterk intuisjon på ting som skal skje og har opplevd litt rare situasjoner. Noen som kan fortelle meg litt om opplevelser dei har hatt? Noen råd? 

Anonymkode: e8f53...f0d

Nei, kjære deg. De er døde. Jeg har også en sterk intuisjon men man kan ikke få kontakt med noen som ikke eksisterer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må iallefall ikke oppsøke noen som tar betalt denne typen tjenester, det er ren og skjær svindel disse personene driver med.

Anonymkode: 54c45...1da

Nei skal ikkje det😋

Anonymkode: e8f53...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde å føle på kroppen at pappa døde,og klokkeslettet stemte...syns det er rart det bare skal være helt tilfeldig? 

Anonymkode: e8f53...f0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 14.09.2019 skrev:

Nei! For at det skal være et liv etter døden må bevissthet være noe som er helt adskilt fra vår fysiske kropp. Noe den ikke er.Bevissthet på helt grunnleggende nivå en serie atomer og elektroner som i utgangspunktet gir oss tankene. Universets lover lar ikke disse partiklene fungere etter vår fysiske bortgang,

Ja klarer å sjå det...så hjerna vår innbiller oss saker og ting fordi vi har så lyst? Fornuften sier jo det,men av og til har jeg så lyst det skal være noe meir...hilsen ts. Takker for svar forresten🤗

Anonymkode: e8f53...f0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart alle har lyst til at det skal være noe mer.. En venninne som mistet moren tidlig er helt overbevist om at det ikke går an å kontakte døde, for ellers _vet_ hun at moren ville kontaktet henne.

Anonymkode: 24d62...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde å føle på kroppen at pappa døde,og klokkeslettet stemte...syns det er rart det bare skal være helt tilfeldig? 

Anonymkode: e8f53...f0d

Nei, for hjernen er veldig flink til å tilpasse historier i etterkant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er der et sted, og jeg er overbevist om at de fortsatt passer på deg. Aldri tvil på det. Jeg tror mennesker kommer til himmelen etter døden, og at de ser igjen dem de har mistet på jorda. Ikke la det håpet slukke. Du kommer til å få møte dem igjen :hjerte:

__ Bibelen sier at man ikke skal kontakte de døde. Det er mulig å gjøre det, men det er en sterk anbefaling å ikke gjøre det nettopp fordi man risikerer å få kontakt med onde ånder. 

Men - aldri mist troen på at de ser deg, passer på deg og at de fortsatt er glad i deg. :klem:

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gorilla skrev:

De er der et sted, og jeg er overbevist om at de fortsatt passer på deg. Aldri tvil på det. Jeg tror mennesker kommer til himmelen etter døden, og at de ser igjen dem de har mistet på jorda. Ikke la det håpet slukke. Du kommer til å få møte dem igjen :hjerte:

__ Bibelen sier at man ikke skal kontakte de døde. Det er mulig å gjøre det, men det er en sterk anbefaling å ikke gjøre det nettopp fordi man risikerer å få kontakt med onde ånder. 

Men - aldri mist troen på at de ser deg, passer på deg og at de fortsatt er glad i deg. :klem:

Takk❤️😀Tror også bror min hadde kontaktet meg....ts

Anonymkode: e8f53...f0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et spørsmål med mange ulike svar, noen tror det finnes et liv etter døden, andre ikke. Noen har opplevd hendelser som gjør at de virkelig tror og «vet» at de som er døde fortsatt er med oss, men mange av oss mennesker her på jorden er redde for ånder og det paranormale, og blir skremt ved tanken på å få kontakt med en som har gått bort. Det sies at ånder ikke tar kontakt før man er klar for det, at man ikke vil bli kontaktet hvis man fortsatt er redd for å «se».
 

Personlig har jeg opplevd ulike hendelser som gjør at jeg er overbevist om at sjelen lever videre etter man dør, og at de nære vi har mistet fortsatt passer på oss og er med oss. Men mange tror dette bare er tøv, og det er jo helt greit at vi ikke har samme oppfattelse. Men det jeg lurer veldig på, er hvorfor dere som ikke tror på det paranormal, befinner dere på dette alternative forumet? Er bare nysgjerrig på hvorfor dere gidder å delta i en sånn debatt som dette? Det var mange av dere her, ser jeg. 

Anonymkode: 2a4d5...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hunden min døde, var jeg helt fra meg og kontaktet ei dame som fikk kontakt med dyr. Det var så utrolig mye der som stemte, som hun ikke kunne ane. Eneste hun visste var navnet til hunden, pluss at jeg sendte et bilde. Så jeg er overbevvist om at det går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan kjøpe et ouija brett på nett? 

Anonymkode: ba55c...c61

Man skal ikke tulle med slike ting. Man kan åpne opp for en åndeverden man ikke er i stand til å håndtere, noe som kan være svært farlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...