Gå til innhold

Hvordan playe en player

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR oppfører de seg sånn, og enda verre kanskje med vilje? Var alltid så god og snill mot han, dro til han midt på natta med mat og drikke da moren hans var syk og prøvde å være en støttepartner og venn i tillegg til datingen. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn tilbake, og blir helt svimmel av å tenke på at det kanskje var bevisst også, at han så på meg som et undermenneske han ville være slem mot :( 

Anonymkode: 5d043...331

Jeg tenker at de har psykiske problemer og lever på bekreftelse. Det rare er at det er så mange av dem virker det som, er jo et ganske utbredt problem. En venninne av meg er midt oppi å bli playa nå av en mann langt over 30 år. Nå har han spurt om å møte henne 2 ganger på en uke, og rett før de skal møtes så sier han sånn "skulle gjerne møtt deg altså, virkelig, men nå kjenner jeg at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å komme meg opp av soffan", sagt det samme begge gangene denne uken... og det har skjedd 3 ganger forrige mnd også. De har altså bare møttes 1 gang.. og hun er jo HELT hekta og går på det gang på gang og sier at hun bare MÅ få han... jeg sier at DU FÅR HAN IKKE, han vil bare styrke egoet sitt. Har blitt sinna på henne fordi jeg syns hun er jævla teit som er så sykt hekta på en fyr hun har møtt 1 gang som har ditcha avtaler FEM ganger nå etter første møtet 😳 nå er det på tide å innse, men hun klarer faen ikke. Huff. Men hun sier selv at hun tror det kanskje har blitt en challenge.. at dette irriterer henne så sykt at hun bare MÅ få møtt han.... men jeg sverger på at hun aldri kommer til å se han igjen, men denne runddansen kommer til å forstette lenge..... 

Anonymkode: 03fa6...5f4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ legger til at for HVER gang hun sier ja til å møtes, så styrker det egoet hans mer og mer. Tenk deg selv om du hadde ditchet en fyr 5 ganger etter første møte, og han allikevel var sykt gira på å møte deg igjen og sa ja gang på gang. Du hadde jo følt deg som en gudegave ovenfor han! Disse mennene bruker dette som en test for seg selv for å se hvor bra drag de har. Nøkkelen er å ditche tilbake, speile dem. Ikke etter 5 ganger, da er det forsent, men etter første gangen. Da blir de gale fordi de mister troa på at de er så bra som de selv tror. 

Anonymkode: 03fa6...5f4

• Liker 2
Skrevet
På 19.12.2019 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Men når slutter menn å være dette? Han er 45 år.. Har blokkert han, forresten. Gidder ikke være med på leken hans. 

Anonymkode: f9d4b...0a9

Det har ikke noe med alder å gjøre, det er en livsstil, antar jeg. Sånt tøys gidder jeg ikke uansett. Bra du ikke har mer kontskt med ham.

• Liker 1
Skrevet

Eksen min er sånn. Playet andre damer mens vi var tre år sammen. Lot som om han var 39 år på tinder og brukte ganske gamle bilder av seg og lot som han var singel. Mens han egentlig er 49 år. Gjorde det slutt to dager før julaften. Skulle egentlig feire julaften sammen selv om jeg godt visste hvordan han holder på. Er over nå. Syns synd på hun neste han involverer seg med. Slemmere enn han finnes nesten ikke. 

Anonymkode: 05640...816

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...