wintergirl Skrevet 16. desember 2019 #21 Skrevet 16. desember 2019 Skjønner at du liker han og det er derfor du har det behovet for å fortette å treffe han, eller lure han som du kaller det. Men hva godt vil det gjøre for deg igjen egentlig? Kanskje du bare blir enda mer betatt. Kanskje du ender opp å ha sex med han. Er du så sykt tiltrukket av han så er det vanskelig å motstå sex hvis anledningen byr seg. Du leker med ilden her! Det aller beste du kan gjøre er å kutte han helt ut. Ikke vis han at han opptar dine tanker. Når man er betatt av noen så blir man gjerne svak og tar beslutninger som ikke er de mest fornuftige. Jeg skjønner som sagt at du vil han skal tenke på deg, men for din skyld så bør du komme deg videre. Det går over etterhvert og du finner en annen som ønsker forhold som deg. 10
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #22 Skrevet 16. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke hatt sex. Ikke tenkt til det heller. Han spurte hva vi skulle finne på neste gang, foreslo drink ute, så får se om han i det hele tatt dukket opp og om han klarer å føre en samtale. Problemet mitt er jo at jeg er sykt tiltrukket av han 👀 Men vet vel innerst inne at vi ikke passer sammen. Og om jeg har sex med han vil jeg føle meg som dritt etterpå. Du trigger til overgrep, gjentatte terginger kan føre til at du går på en smell, eller at han smeller deg på tjukken. Da er vel heller spørsmålet at det er du som driter deg ut. I parforhold kan man spille "hard to get". men man spiller ikke på følesene til andre som ikke får sex. Venninna mi var sånn som deg, det endte opp med gangbang med 5 stykker på fest😈
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #23 Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, wintergirl skrev: Skjønner at du liker han og det er derfor du har det behovet for å fortette å treffe han, eller lure han som du kaller det. Men hva godt vil det gjøre for deg igjen egentlig? Kanskje du bare blir enda mer betatt. Kanskje du ender opp å ha sex med han. Er du så sykt tiltrukket av han så er det vanskelig å motstå sex hvis anledningen byr seg. Du leker med ilden her! Det aller beste du kan gjøre er å kutte han helt ut. Ikke vis han at han opptar dine tanker. Når man er betatt av noen så blir man gjerne svak og tar beslutninger som ikke er de mest fornuftige. Jeg skjønner som sagt at du vil han skal tenke på deg, men for din skyld så bør du komme deg videre. Det går over etterhvert og du finner en annen som ønsker forhold som deg. Dette er jeg SÅ enig i. Den som bryr seg mest av dere to nå er deg, og det kommer til å fortsette å være deg. Hvis han er en player, er det uproblematisk for han å få sex og bekreftelse et annet sted. Gå videre nå mens du har kontroll over egne følelser. Dette blir bortkastet tid - DIN tid 🙁 Og takk for godt og tankevekkende innlegg, wintergirl. Jeg er i en litt annen situasjon enn TS, men det du skrev passet utrolig godt for meg også. Anonymkode: 72e76...2d8 8
wintergirl Skrevet 16. desember 2019 #24 Skrevet 16. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jeg SÅ enig i. Den som bryr seg mest av dere to nå er deg, og det kommer til å fortsette å være deg. Hvis han er en player, er det uproblematisk for han å få sex og bekreftelse et annet sted. Gå videre nå mens du har kontroll over egne følelser. Dette blir bortkastet tid - DIN tid 🙁 Og takk for godt og tankevekkende innlegg, wintergirl. Jeg er i en litt annen situasjon enn TS, men det du skrev passet utrolig godt for meg også. Anonymkode: 72e76...2d8 Så godt å høre at det var tankevekkende for deg❤️ Håper det ordner seg for deg også. Vet at sånt er vanskelig. Ikke bare bare å skru av den bryteren bestandig heller. Tror de aller fleste av oss med hånden på hjertet kan si at vi ikke tenker så rasjonelt når vi blir betatt, men noen ganger må vi bare ta oss selv i nakken. Hvordan er ditt tilfelle? 4
SM30 Skrevet 16. desember 2019 #25 Skrevet 16. desember 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! Anonymkode: f9d4b...0a9 15 hours ago, AnonymBruker said: Ikke hatt sex. Ikke tenkt til det heller. Han spurte hva vi skulle finne på neste gang, foreslo drink ute, så får se om han i det hele tatt dukket opp og om han klarer å føre en samtale. Problemet mitt er jo at jeg er sykt tiltrukket av han 👀 Men vet vel innerst inne at vi ikke passer sammen. Og om jeg har sex med han vil jeg føle meg som dritt etterpå. Anonymkode: f9d4b...0a9 Dette er ikke en konkurranse eller noe du kan tjene på. Han foreslo sikkert drink med ei annen dagen før/etter og han stiller sikkert opp og er alt du håpte på. Hvis han er en player har han ingen problemer med å føre en samtale og gjerne i den retningen han ønsker uten at du merker det. Du vil i utgangspunktet det samme som han, ha sex, men du ser, som mange damer, på sex som om det er noe du gir og han tar.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #26 Skrevet 16. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! Anonymkode: f9d4b...0a9 Usikker på hva målet ditt er. Hvis det er, slik overskriften tilsier, at du ønsker å "playe" han, slik at du bare har sex med han og så ghoster han, mens han ønsker noe mer, så vil det misslykkes. Fordi han ikke ønsker noe mer. Hvis det istedet er en annen måte som også kan være budskapet til overskriften, det er du ønsker å lure han, så er det du kan gjøre å være en luremus. Hvis det er det innlegget insinuerer, at du ønsker å få han til å erkjenne at han bare vil ha sex så er det bare løgndetektor som gjelder. Du kan ikke få en mytoman til å si sannheten, men du kan dra mytomaten til en polygraf. Anonymkode: fd532...c3a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #27 Skrevet 16. desember 2019 15 timer siden, herzeleid skrev: Det høres ut som mye bortkastet tid, men om trådstarter følger denne så håper jeg i alle fall hun er forsiktig med tanke på når og hvor. Det kan være risikabelt å være "luremus" og en kan ende i veldig ubehagelige situasjoner der den andre viser sider en ikke kjente til og/eller en lar seg presse til noe en egentlig ikke vil. Jeg tror nok det beste rådet er å finne bedre ting, og andre folk, å bruke tiden på. Så om en kvinne ikke vil ha sex allikavel så blir hun vite at det kan gå henne ille? Menn er virkelig flotte.... Anonymkode: b7bdd...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #28 Skrevet 16. desember 2019 52 minutter siden, SM30 skrev: Dette er ikke en konkurranse eller noe du kan tjene på. Han foreslo sikkert drink med ei annen dagen før/etter og han stiller sikkert opp og er alt du håpte på. Hvis han er en player har han ingen problemer med å føre en samtale og gjerne i den retningen han ønsker uten at du merker det. Du vil i utgangspunktet det samme som han, ha sex, men du ser, som mange damer, på sex som om det er noe du gir og han tar. Feil. Vi ser ikke på det slik. Men når man blir fortalt at man er skitten og ekkel for å ha sex så sier det seg selv at de fleste kvinner ikke akkurat ligger med hvem som helst.. Menn:"kvinner er så heldige som får masse sex! Men hvis du har det så er du en ekkel hore ikke glem det. Men heldige er dere altså!" Anonymkode: b7bdd...9eb 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #29 Skrevet 16. desember 2019 Jeg kan ikke si sikkert hvem som "playet" hvem i det store og hele, men han som ble min ektemann var en skikkelig playboy. Siden jeg visste det, men ønsket å "løsne opp litt" (bare hatt sex i lange faste forhold frem til dette) og ønsket meg en elsker, og kun det, så var han liksom perfekt til det. Siden han var en player trengte jeg ikke å være redd for at han skulle falle for meg eller bli såret, og jeg synes det var ok å vite at det bare var sex. Gjensidig bruk, kan man si. Kanskje fordi han ikke var vant til å bare være lek for noen, kanskje fordi det var så lett og moro stemning mellom oss, i det at jeg ikke var det minste redd for å bli brukt, kanskje skjebnen... Vanskelig å si, men playeren ble hekta. Falt skikkelig. Det som var litt vittig er at jeg slett ikke tok ham seriøst da han forsøkte å formidle dette. Bare lo og smilte og kunne svare "Ja jeg er selvfølgelig KJEMPEFORELSKET i deg også!", veldig overdrevent og på fleip. Jeg trodde han tullet. Jeg tenkte ikke i de baner at det mellom oss kunne bli noe mer. Ønsket det ikke heller. Jeg tror ikke at man kan eller bør forsøke seg på å playet en player, med mindre man faktisk er uten følelser, og helt innstilt på selv at det bare er lek og moro. Man bør ikke leke med noen der man selv vet at man antagelig ender opp såret. Man kan ikke spille så useriøs og faktisk ikke innstilt på forhold som jeg var. Jeg var faktisk ikke interessert i et forhold med ham. Det virket tydeligvis, men kan jo også ha vært mange andre ting som spilte inn. Det tok meg tid å forstå at han var seriøs, og han fikk også litt hjelp av mine venner for å få muligheten til at jeg lærte å kjenne ham som mer enn bare en player. Og som useriøst leketøy for meg. Venner forsto før enn meg at han faktisk var seriøs, og temmelig fortvilet over at jeg bare fleipet det bort. De likte ham også så godt som person at de syntes at han fortjente en sjanse. Så to venninner og han lurte meg rett og slett, i tro på at jeg ville falle for ham om jeg bare klarte å se forbi at han var en playboy. Om han fikk en god sjanse til å vise hvem han var som person, "under imaget". De hadde rett i det. Nå har vi vært gift i mange år, og playboyen er historie. Vi playet hverandre inn i ekteskap. Likevel, jeg hadde aldri gått for en player om jeg ikke selv hadde vært fullstendig innstilt på at det ikke skulle bli noe seriøst. Da hadde jeg styrt unna. Tror man fort ender opp såret om man prøver å late som at man ikke er hekta, om man er det. Det er vanskelig å både styre følelser og å spille andre følelser enn man faktisk har. Anonymkode: 57db0...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #30 Skrevet 16. desember 2019 Fortell at du er gravid. Anonymkode: 5f2d4...5e0 2
SM30 Skrevet 16. desember 2019 #31 Skrevet 16. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Feil. Vi ser ikke på det slik. Men når man blir fortalt at man er skitten og ekkel for å ha sex så sier det seg selv at de fleste kvinner ikke akkurat ligger med hvem som helst.. Menn:"kvinner er så heldige som får masse sex! Men hvis du har det så er du en ekkel hore ikke glem det. Men heldige er dere altså!" Anonymkode: b7bdd...9eb Du motsier deg selv. "Dere" ser ikke på det slik, men blir fortalt at dere er ekle så derfor må dere se på det slik? Og slutt å skrive som om du vet hva alle kvinner eller menn tenker. Dere er hverken mer eller mindre heldig enn oss. De som kaller damer horer er de som ikke får damer.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #32 Skrevet 16. desember 2019 Bare si at du ikke gidder å kaste bort tid på han hvis han ikke klarer å svare deg konkret på spørsmål du spør om. Anonymkode: 4187f...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #33 Skrevet 16. desember 2019 Helt ærlig ts, det virker som om du vil ha et forhold til han men prøver å rettferdiggjøre det. Du veit innerst inn at du er meir gira enn han, du prøver derfor å late som om du gjøre det av andre grunner. Du bere om å bli såret/skuffer. Anonymkode: 0e9d2...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #34 Skrevet 16. desember 2019 19 minutter siden, SM30 skrev: Du motsier deg selv. "Dere" ser ikke på det slik, men blir fortalt at dere er ekle så derfor må dere se på det slik? Og slutt å skrive som om du vet hva alle kvinner eller menn tenker. Dere er hverken mer eller mindre heldig enn oss. De som kaller damer horer er de som ikke får damer. Vel...er det så rart da? Hvis du stadig fra du var liten lærer at hvis du gjør den ene tingen så er det galt, får du så lyst til å gjøre det da? Jeg føler meg ikke tilfreds med ny mann hver helg akkurat og seff blir man jo påvirket når man har fått høre dette i over 25 år. Anonymkode: b7bdd...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #35 Skrevet 16. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker said: Feil. Vi ser ikke på det slik. Men når man blir fortalt at man er skitten og ekkel for å ha sex så sier det seg selv at de fleste kvinner ikke akkurat ligger med hvem som helst.. Menn:"kvinner er så heldige som får masse sex! Men hvis du har det så er du en ekkel hore ikke glem det. Men heldige er dere altså!" Anonymkode: b7bdd...9eb Sykt sant alt du skriver her, så komplekst tema, men likevel så enkelt som du formulerte det. Men IKKE tro du får menn med på å se dette fra vår side, de vil aldri kunne forstå, eller kanskje de er for bitre til å forstå.. litt som å sette frem en kake med 6000 kalorier til en som er sykelig overvektig, og si at den overvektige er sykt heldig som bare kan spise av den kaka, samtidig som man fatshamer og mobber personen om han tar en bit. Anonymkode: 5d043...331 2
herzeleid Skrevet 16. desember 2019 #36 Skrevet 16. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så om en kvinne ikke vil ha sex allikavel så blir hun vite at det kan gå henne ille? Menn er virkelig flotte.... Anonymkode: b7bdd...9eb Å sette seg i en sårbar situasjon ovenfor noen en ikke kjenner kan medføre risiko ja. Særlig om en har lurt vedkommende for å plage denne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #37 Skrevet 16. desember 2019 Gå på noen dater med han og deretter si at du kun liker han som en venn :))) Anonymkode: dec81...e40 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #38 Skrevet 18. desember 2019 Kjære ts, jeg tror du er for «soft» for en sånn type. Det er tydelig at du er interessert og du kan dessverre ikke tvinge/manipulere/lure noen til å bli interessert tilbake. Tipper du er et empatisk menneske som trenger litt mer selvtillit og/eller selvrespekt før du kaster deg ut i datingen. Gi deg selv verdi. En med høy verdi kaster ikke bort tiden sin på noen som ikke vet hva de vil/ikke er bra for de. Vent litt med dating, nå er du et for lett bytte for players. Og, nei, du kan ikke playe en player. Du kan ikke fake at du ikke er interessert når du faktisk er det, det vil vise. Han vil merke det og vite at han har deg der han vil. Finn din verdi Anonymkode: 6e3f6...767 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #39 Skrevet 18. desember 2019 På 16.12.2019 den 13.04, wintergirl skrev: Så godt å høre at det var tankevekkende for deg❤️ Håper det ordner seg for deg også. Vet at sånt er vanskelig. Ikke bare bare å skru av den bryteren bestandig heller. Tror de aller fleste av oss med hånden på hjertet kan si at vi ikke tenker så rasjonelt når vi blir betatt, men noen ganger må vi bare ta oss selv i nakken. Hvordan er ditt tilfelle? Jeg dater/møter dessverre en som ikke vil ha noe seriøst med meg. Det spiser opp fornuften, selvfølelsen og energien min, og jeg vet jeg må kutte 😭 Anonymkode: 72e76...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #40 Skrevet 18. desember 2019 På 15.12.2019 den 22.21, AnonymBruker skrev: Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! Anonymkode: f9d4b...0a9 Terg ham skikkelig i dagesvis, lov ham en konkret dato der dere skal kose dere. Bygg opp forventninger skikkelig, og når han kommer, er du ikke hjemme😂 Anonymkode: d2b26...0cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå