Gå til innhold

Hvordan playe en player

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.12.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Ikke hatt sex. Ikke tenkt til det heller. Han spurte hva vi skulle finne på neste gang, foreslo drink ute, så får se om han i det hele tatt dukket opp og om han klarer å føre en samtale. Problemet mitt er jo at jeg er sykt tiltrukket av han 👀 Men vet vel innerst inne at vi ikke passer sammen. Og om jeg har sex med han vil jeg føle meg som dritt etterpå. 

Anonymkode: f9d4b...0a9

Du tar ikke en drink ute med noen som vil ha sex med deg om du ikke vil det samme.  Tingen er... Du vil det samme og ser etter en unnskyldning til å ha sex. Og han kommer til å gi deg det

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Playere har ofte noe enorme ego, og man player dem best ved å ignorere dem.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater/møter dessverre en som ikke vil ha noe seriøst med meg. Det spiser opp fornuften, selvfølelsen og energien min, og jeg vet jeg må kutte 😭

Anonymkode: 72e76...2d8

Uff. Du må nesten fjerne han fra alt du har han av på av sosiale medier og kutte ut å møte han. Ikke lett, i know. Snakk med venninnene dine og be dem støtte deg der. Vil jo bare bli vondt verre med tiden. Å tro meg. Han kommer du lett over hvis du bare slutter å oppsøke han. Du vil finne andre flotte menn.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Playere har ofte noe enorme ego, og man player dem best ved å ignorere dem.

Yes, det er taktikken min nå. Jeg prøver å gi litt f, men bryr meg nok mer enn jeg vil innrømme 😕 Jeg skal prøve å ikke møte han selv om han spør - gi meg styyyrke. Ikke hørt fra ham siden tirsdag kveld, og hadde egentlig vært det beste om jeg ikke hørte noe mer. Har svart kort på de mld han har sendt. Hvorfor liker jeg bare de som er rasshøl og ikke vil noe mer med meg 😭

Skrevet

få han til å kjøpe dyre og luksuriøse ting til deg, og til slutt ikke ha sex med ham i det hele tatt! da får han som fortjent hahaha.

Anonymkode: 022ce...3ff

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å ikke playe...Helt sikkert.

Endret av Kjæregutt
Skrevet

Avtal ting med han, fortell hvor digg det skal bli og hva du skal gjøre med han, for så å slutte å svare 30 min før dere skal møtes, også lar du han lure lenge, også 3 dager etter kan du si at: jeg sovna den dagen jeg, også har det skjedd så mye at jeg har helt glemt å svare deg, men vi kan jo møtes en dag til uka? 😏 også fortsetter du litt sånn, bare at neste gang så møter du han, later som du får en telefon av en som er interessert og sier at du må gå, men snakkes! Også gir du et kyss på kinnet og ser han inn i øya før du går. Også skriver du ingenting til han, venter til han skriver, deretter venter du 4 timer med å svare, og svarer på en halv-diffus måte. 

Anonymkode: 03fa6...5f4

• Liker 1
Skrevet

Å dumpe han og kutte kontakten. Det er eneste som kan svi litt for egoet hans :)

:)

Og ja du har rett svarer han diffust så vil han bare playe

Anonymkode: fc96e...73d

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Avtal ting med han, fortell hvor digg det skal bli og hva du skal gjøre med han, for så å slutte å svare 30 min før dere skal møtes, også lar du han lure lenge, også 3 dager etter kan du si at: jeg sovna den dagen jeg, også har det skjedd så mye at jeg har helt glemt å svare deg, men vi kan jo møtes en dag til uka? 😏 også fortsetter du litt sånn, bare at neste gang så møter du han, later som du får en telefon av en som er interessert og sier at du må gå, men snakkes! Også gir du et kyss på kinnet og ser han inn i øya før du går. Også skriver du ingenting til han, venter til han skriver, deretter venter du 4 timer med å svare, og svarer på en halv-diffus måte. 

En mann på 37 år holdt på og holder enda litt på sånn med meg, men jeg har aldri vært noe annet enn snill og god med han, så kan ikke være en hevn fra hans side. Er det du skrev over her en vanlig fremgangsmåte for å playe og være kjip med noen? For er akkurat sånn han holder på, og det har vært veldig sårende.

Anonymkode: 5d043...331

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann på 37 år holdt på og holder enda litt på sånn med meg, men jeg har aldri vært noe annet enn snill og god med han, så kan ikke være en hevn fra hans side. Er det du skrev over her en vanlig fremgangsmåte for å playe og være kjip med noen? For er akkurat sånn han holder på, og det har vært veldig sårende.

Jeg har aldri playa noen, men har jo blitt playa selv. De er litt sånn der ja, og kan tenke meg at det fungerer om man vil playe en player. Har vurdert å gjøre det selv om jeg blir interesdert i en player igjen. Prøve å ta makten før han rekker å ta den ifra meg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du kan ikke playe en player om du bryr deg. En player er en player nettopp fordi de ikke bryr seg. Å gå inn for å playe for å såre noen kommer nok aldri til å fungere. Om du vil playe han må du se på han som et stykke kjøtt, ha rå, heftig sex med han også ikke ta telefonen når han ringer deg. 

Endret av Yuumi
  • Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det der som hadde fungert, ja! Garantert.

Jeg blokka han, orka bare ikke forholde meg til han. Synes det er barnslig å være så useriøs og å kaste bort tiden til andre når man er såpass oppe i åra (egentlig uansett alder). Når man har sagt man er ute etter noe seriøst og vet den andre ikke vil ha ONS eller knullevenn synes jeg det er respektløst å lyve om intensjonene man har. De få mannfolka jeg henger med ville aldri gjort det. Merker også at det ikke er helt sunt for meg å være på dette forumet, får inntrykk av at menn er uten følelser og kun vil ha modellpene kjærester. Om du ikke er en 10er er man dømt til å være singel for alltid. Føler meg stygg :(

• Liker 2
Skrevet
På 18.12.2019 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Yes, det er taktikken min nå. Jeg prøver å gi litt f, men bryr meg nok mer enn jeg vil innrømme 😕 Jeg skal prøve å ikke møte han selv om han spør - gi meg styyyrke. Ikke hørt fra ham siden tirsdag kveld, og hadde egentlig vært det beste om jeg ikke hørte noe mer. Har svart kort på de mld han har sendt. Hvorfor liker jeg bare de som er rasshøl og ikke vil noe mer med meg 😭

Hvordan ser de ut? 

Skrevet
På 15.12.2019 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! 

Bare ikke gi ham din interesse og tid, playere er ikke ute etter sex, først og fremst, men at noen liker dem så de kan føle seg validert på en eller annen måte. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Yuumi skrev:

Hvordan ser de ut? 

Veldig forskjellige. Men de fleste har vel vært kjekke. Mange er i seriøse forhold nå.

Skrevet
1 minutt siden, Svartfugl skrev:

Bare ikke gi ham din interesse og tid, playere er ikke ute etter sex, først og fremst, men at noen liker dem så de kan føle seg validert på en eller annen måte. 

Men når slutter menn å være dette? Han er 45 år.. Har blokkert han, forresten. Gidder ikke være med på leken hans. 

Skrevet
På 15.12.2019 den 22.43, Timian Soot skrev:

Det er ikke greit

Joda, hvis det er en player.

Skrevet
På 15.12.2019 den 23.01, herzeleid skrev:

Det høres ut som mye bortkastet tid, men om trådstarter følger denne så håper jeg i alle fall hun er forsiktig med tanke på når og hvor. Det kan være risikabelt å være "luremus" og en kan ende i veldig ubehagelige situasjoner der den andre viser sider en ikke kjente til og/eller en lar seg presse til noe en egentlig ikke vil. 

Jeg tror nok det beste rådet er å finne bedre ting, og andre folk, å bruke tiden på. 

Selvsagt er det "bortkastet tid", som så mye annet "unødvendig" man driver med. Vi kan ikke være produktive 100% av tiden.

Men ja, hun bør være oppmerksom på at hun ikke setter seg selv i ubehagelige situasjoner, f.eks. at han gjør noe uønsket mot henne.

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri playa noen, men har jo blitt playa selv. De er litt sånn der ja, og kan tenke meg at det fungerer om man vil playe en player. Har vurdert å gjøre det selv om jeg blir interesdert i en player igjen. Prøve å ta makten før han rekker å ta den ifra meg. 

Men HVORFOR oppfører de seg sånn, og enda verre kanskje med vilje? Var alltid så god og snill mot han, dro til han midt på natta med mat og drikke da moren hans var syk og prøvde å være en støttepartner og venn i tillegg til datingen. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn tilbake, og blir helt svimmel av å tenke på at det kanskje var bevisst også, at han så på meg som et undermenneske han ville være slem mot :( 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men HVORFOR oppfører de seg sånn, og enda verre kanskje med vilje? Var alltid så god og snill mot han, dro til han midt på natta med mat og drikke da moren hans var syk og prøvde å være en støttepartner og venn i tillegg til datingen. Forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn tilbake, og blir helt svimmel av å tenke på at det kanskje var bevisst også, at han så på meg som et undermenneske han ville være slem mot :( 

Kan hvertfall bekrefte til ts at det ville vært tatt han på senga med den beskrevne oppførselen. Han jeg datet lagde avtaler igjen og igjen og igjen, og holdt ikke ord eller latet som om han aldri hadde avtalt noe og lekte helt uvitende. Inviterte meg på noe så jeg holdt av dagen, samme dag svarte han ikke på meld da jeg spurte hvor han var. Sa han gledet seg enormt til å se meg, oppførte seg som om jeg var en pest og en plage da vi faktisk møttes. Sa han ikke var interessert og takket for seg, sendte melding dagen etter med hvor interessert han er og hvor mye han tenker på meg. Dette er oppskrift på å gjøre noen gal, hekta og deprimert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...