AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! Anonymkode: f9d4b...0a9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Går egentlig ikke fordi han ikke er interessert og derfor ikke vil føle så veldig mye uansett hva du gjør. Å behandle han SKIKKELIG dårlig, kan skape litt interesse om han er player. De blir som regel lei av at kvinner ikke gir dem motstand. Anonymkode: 805bf...43d 11
jabx Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Tja, la ham tro det blir noe på ham men hele tiden sørg for at han ikke får noe fra deg? Skikkelig luremusopplegg? 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Eh? Hvorfor gidde? Anonymkode: 59f3d...861 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Hvis han ikke liker deg og driter i deg så gjør han jo det uansett hva du gjør. Hvis du allerede har hatt sex med han har han allerede fått det han ville. Anonymkode: 7b0d2...d3e 5
Gjest Timian Soot Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 15 minutter siden, jabx skrev: Tja, la ham tro det blir noe på ham men hele tiden sørg for at han ikke får noe fra deg? Skikkelig luremusopplegg? Det er ikke greit
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke liker deg og driter i deg så gjør han jo det uansett hva du gjør. Hvis du allerede har hatt sex med han har han allerede fått det han ville. Anonymkode: 7b0d2...d3e Ikke hatt sex. Ikke tenkt til det heller. Han spurte hva vi skulle finne på neste gang, foreslo drink ute, så får se om han i det hele tatt dukket opp og om han klarer å føre en samtale. Problemet mitt er jo at jeg er sykt tiltrukket av han 👀 Men vet vel innerst inne at vi ikke passer sammen. Og om jeg har sex med han vil jeg føle meg som dritt etterpå. Anonymkode: f9d4b...0a9
Gjest bloody Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 22 minutter siden, jabx said: Tja, la ham tro det blir noe på ham men hele tiden sørg for at han ikke får noe fra deg? Skikkelig luremusopplegg? Jeg må si enig i denna. Den svir mest. Fucking burn him 😂
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 29 minutter siden, jabx skrev: Tja, la ham tro det blir noe på ham men hele tiden sørg for at han ikke får noe fra deg? Skikkelig luremusopplegg? Denne likte jeg. Gi meg konkrete tips, jeg er så dårlig på dette 🤦🏼♀️ Anonymkode: f9d4b...0a9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 7 minutter siden, bloody skrev: Jeg må si enig i denna. Den svir mest. Fucking burn him 😂 Haha;) hvis vi skal ut å ta en drink, hvordan bør jeg gå frem da? Bare flørte som tusan?😎 Anonymkode: f9d4b...0a9
herzeleid Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 31 minutter siden, jabx skrev: Tja, la ham tro det blir noe på ham men hele tiden sørg for at han ikke får noe fra deg? Skikkelig luremusopplegg? Det høres ut som mye bortkastet tid, men om trådstarter følger denne så håper jeg i alle fall hun er forsiktig med tanke på når og hvor. Det kan være risikabelt å være "luremus" og en kan ende i veldig ubehagelige situasjoner der den andre viser sider en ikke kjente til og/eller en lar seg presse til noe en egentlig ikke vil. Jeg tror nok det beste rådet er å finne bedre ting, og andre folk, å bruke tiden på. 9
Gjest bloody Skrevet 15. desember 2019 #12 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Denne likte jeg. Gi meg konkrete tips, jeg er så dårlig på dette 🤦🏼♀️ Anonymkode: f9d4b...0a9 Lett flirting å hinting, med EN gang en kar får respons på et hint så tror han han scorer. Så svar på hintingen og flirtingen. Bare ikke for mye, hold han litt på avstand, så slipp litt til, flirt litt mer, så dra tilbake, la han tro han vinner deg.
Gjest bloody Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Haha;) hvis vi skal ut å ta en drink, hvordan bør jeg gå frem da? Bare flørte som tusan?😎 Anonymkode: f9d4b...0a9 Jo her er det kanskje litt vanskligere å gjøre samme som i mitt andre svar, både forsi du skal klare å stå imot fristelsen selv, det er jo ikke alltid like lett 😂😂 og fordi ute på en drink kan det kanskje bli vanskelig å bytte mellom varm å kald? Litt usikker der selv 😂
Jasmine9 Skrevet 15. desember 2019 #14 Skrevet 15. desember 2019 Mange vil ha det de ikke kan få. Vær vanskelig, hard to get. Gidder han ikke å kjempe litt engang så slapp du greit unna en tosk. 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #15 Skrevet 15. desember 2019 16 minutter siden, Jasmine18 skrev: Mange vil ha det de ikke kan få. Vær vanskelig, hard to get. Gidder han ikke å kjempe litt engang så slapp du greit unna en tosk. Denne likte jeg også. Tror han kommer til å falle ganske fort fra. Men nå står jeg mellom hard to get og luremus😂 Anonymkode: f9d4b...0a9
Jasmine9 Skrevet 15. desember 2019 #16 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne likte jeg også. Tror han kommer til å falle ganske fort fra. Men nå står jeg mellom hard to get og luremus😂 Anonymkode: f9d4b...0a9 Det du skulle gjort hvis han prøver seg for mye er å si at du har hørt han ligger rundt med alle og slik er ikke du 😄 3
cerruti Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnslig, I know. Men hvordan kan jeg være mot en fyr som mest sannsynlig bare vil ha sex, men ikke vil innrømme det? Har spurt han rett ut, han unngår å svare presist-er veldig diffus. Gi meg råd! Anonymkode: f9d4b...0a9 Avvis han - punktum. 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, cerruti skrev: Avvis han - punktum. Jeg vet Jeg prøvde halvhjertet, jeg spurte han som sagt om dette, og sa det var ok om han ikke var int i noe seriøst. Men problemet er vel at noen menn blir mer gira på sex med jenter som kan virke mer uoppnåelig å få til sengs? Har skrevet at jeg er ute etter noe seriøst på Tinder, men hjelper jo ikke en dritt. Anonymkode: f9d4b...0a9
GrønnNellik68 Skrevet 16. desember 2019 #19 Skrevet 16. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet Jeg prøvde halvhjertet, jeg spurte han som sagt om dette, og sa det var ok om han ikke var int i noe seriøst. Men problemet er vel at noen menn blir mer gira på sex med jenter som kan virke mer uoppnåelig å få til sengs? Har skrevet at jeg er ute etter noe seriøst på Tinder, men hjelper jo ikke en dritt. Anonymkode: f9d4b...0a9 Nei de prøver seg uansett hvor seriøst du skriver du vil ha det. Luremus syns jeg er litt skummelt hvis en drar den for langt kan en i værste tenkelige fall ende opp med å bli voldtatt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #20 Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, Bente1234 skrev: Nei de prøver seg uansett hvor seriøst du skriver du vil ha det. Luremus syns jeg er litt skummelt hvis en drar den for langt kan en i værste tenkelige fall ende opp med å bli voldtatt. Hvorfor gjør de det? Møkkafolk. Kommer nok ikke til å være luremus, iallfall ikke slik at jeg blir med han hjem i tro om at han skal få seg noe. Enig i at det er skummelt. Anonymkode: f9d4b...0a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå