hobbykokken Skrevet 18. juli 2020 #121 Del Skrevet 18. juli 2020 7 timer siden, bonsaijenta skrev: Altfor tidlig å gi opp ekteskapet. Men samtidig syns jeg de gikk litt fort frem. Hun erstattet kjærlighetssorgen sin med Emil. Kjærlighetssorgen etter hvem da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuti Skrevet 18. juli 2020 #122 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg var i mammaperm da de kom ut med podcasten og jeg syntes det var interessant å høre på dem. Lurer på om de hadde skilt seg dersom de hadde vært litt mer forsiktig og ikke fått unge nr.2 så fort etter den første. Tror mange kvinner burde lære av dette og selv om mange klarer seg med to tette barn, så er det ikke alle forhold som takler det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 18. juli 2020 #123 Del Skrevet 18. juli 2020 7 timer siden, bonsaijenta skrev: Altfor tidlig å gi opp ekteskapet. Men samtidig syns jeg de gikk litt fort frem. Hun erstattet kjærlighetssorgen sin med Emil. Du vet ikke noe om dem. Kanskje han er en helt jævlig person, kanskje hun er det. Hvor fælt skal man ha det i et ekteskap før det ikke er for tidlig å gi opp ekteskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 18. juli 2020 #124 Del Skrevet 18. juli 2020 18 minutter siden, hobbykokken skrev: Kjærlighetssorgen etter hvem da? Etter exen hennes, Morten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. juli 2020 #125 Del Skrevet 18. juli 2020 Synes det er stygt å spekulere i hva som har skjedd eller påstå at de gir opp for lett. Ingen av oss er i det ekteskapet og ingen av oss vet hvordan noen av de føler det inni seg, eller hvor vanskelig/tøft ting har vært. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 18. juli 2020 #126 Del Skrevet 18. juli 2020 Tror hun vil ha flere barn. Hun har vært veldig åpen om at hun ønsker seg en jente. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 18. juli 2020 #127 Del Skrevet 18. juli 2020 25 minutter siden, Maydis8 said: Synes det er stygt å spekulere i hva som har skjedd eller påstå at de gir opp for lett. Ingen av oss er i det ekteskapet og ingen av oss vet hvordan noen av de føler det inni seg, eller hvor vanskelig/tøft ting har vært. Helt enig, syns det er direkte trist med slike uttalelser når man ikke aner noe som helst, og man skal passe på denne høye hesten man sitter på når man selv ikke har vært utsatt for det det diskuteres om. Får meg til å tenke på en kollega som er gift med en mann som nærmest slaver og gjør aaaalt for henne, hun er arrogant og nedlatende ang kvinner i samlivsbrudd siden HUN takler samliv godt. Eeh ja, selvsagt gjør hun det med han fyren hu er gift med. Refleksjon er en fin bil. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. juli 2020 #128 Del Skrevet 18. juli 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 18. juli 2020 #129 Del Skrevet 18. juli 2020 Oi.. jeg ble litt satt ut av denne nyheten. Veldig trist 😕 kan se for meg at to tette barn kan ha vært en utløser. Vet hvor travelt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. juli 2020 #130 Del Skrevet 18. juli 2020 18 minutter siden, Giselle skrev: Oi.. jeg ble litt satt ut av denne nyheten. Veldig trist 😕 kan se for meg at to tette barn kan ha vært en utløser. Vet hvor travelt det er. Det er ikke enkelt med to så små barn, mange ekteskap har røket med det i tillegg til eventuelt andre ting. Hun trenger ikke føle skam for halvparten blir skilt, men klart det er vondt mens det står på ♥️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. juli 2020 #131 Del Skrevet 18. juli 2020 4 minutter siden, Justlooking skrev: Det er ikke enkelt med to så små barn, mange ekteskap har røket med det i tillegg til eventuelt andre ting. Hun trenger ikke føle skam for halvparten blir skilt, men klart det er vondt mens det står på ♥️ Stygt å spekulere i hva som er årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. juli 2020 #132 Del Skrevet 18. juli 2020 6 minutter siden, Maydis8 skrev: Stygt å spekulere i hva som er årsaken. Mente ikke å spekulere? Bare svarte på det forrige innlegget. Alle vet småbarnsperioden er tøff uansett. Og det med skam er noe hun selv skriver... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. juli 2020 #133 Del Skrevet 18. juli 2020 1 minutt siden, Justlooking skrev: Mente ikke å spekulere? Bare svarte på det forrige innlegget. Alle vet småbarnsperioden er tøff uansett. Og det med skam er noe hun selv skriver... Ikke rart hun skriver det når alle skal påpeke at de gir opp "så lett". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. juli 2020 #134 Del Skrevet 18. juli 2020 3 minutter siden, Maydis8 skrev: Ikke rart hun skriver det når alle skal påpeke at de gir opp "så lett". Jeg synes ikke det virker som de gir opp så lett... Hun har vært/er i en livskrise som har vart veldig lenge tydeligvis. Virker virkelig ikke som hun gir opp lett, sett utenfra. Synes det er kjempetrist. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 18. juli 2020 #135 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg kommer ikke innpå bloggen hennes. Er det satt opp passord for å komme inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nova sofie Skrevet 19. juli 2020 #136 Del Skrevet 19. juli 2020 Hvis Annette og Emil noen gang leser her inne så håper jeg de får følelsen av at det er mange som vil dem godt og som ikke syntes at de har noe grunn til å skamme seg. Utfordringer man ikke hadde sett for seg kan skje når man havner i nye og vanskelige livssituasjoner. I det store og hele er nok de fleste mer opptatt av at de skal ha det bra og trives i hverdagen sin enn å holde sammen. Jeg kjenner at jeg er litt bekymret for hvordan de har det og håper så inderlig at de begge kommer seg over denne kneika. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuti Skrevet 19. juli 2020 #137 Del Skrevet 19. juli 2020 12 timer siden, Maydis8 skrev: Stygt å spekulere i hva som er årsaken. Hun sa ingenting som var stygg. Tror mange har det godt av å tenke på dette med 2 tett barn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. juli 2020 #138 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg ser at flere har reagert på kommentaren min og det forstår jeg. Jeg er en håpløs romantiker og håpet i det lengste at de skulle forbli sammen. Jeg har selvsagt ingen anelse i hvordan de har det, men når Annette har latt oss ta del i hvor lykkelige de er, så uttaler jeg utfra det. Jeg unner de alt godt i fremtiden og håper også at hun skjermer barna sine fra nå av. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastels Skrevet 19. juli 2020 #139 Del Skrevet 19. juli 2020 Så trist lesning dette var. Har alltid likt den duoen og selv om de har lagt ut mye lykkelige bilder på Instagram, syns jeg podcasten var veldig ufiltrert og nydelig for oss andre som også står midt i småbarnsperioden med smått og stort som følger med. ❤️ Skjønner at man velger å isolere seg og holder seg unna sosiale medier, men som flere sier her, ingen av oss vet hva som har skjedd. Jeg har følt på skammen rundt et brudd før, mest fordi man ikke vil kaste inn håndkle og det kan føles som et nederlag. Det er jo absolutt ikke en morsom nyhet å dele. Et brudd er aldri lett og har man kommet til den konklusjonen - spesielt med to barn inne i bildet, har man gått mange runder med seg selv og forhåpentligvis også med partneren sin. Det er helt sikkert en veloverveid beslutning. ❤️ Håper også Annette ser at det er mange her som har sympati for det som skjedde og unner hun alt godt! ❤️ Mange av oss har fulgt med siden hun startet med bloggen, og hun virker som en jente med masse guts og pågangsmot som absolutt får til det aller meste. Tror og håper hun kommer seg sterkere gjennom dette også 🙂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 19. juli 2020 #140 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Siden hun har vært såpass åpen om livet sitt og har valgt å være en offentlig person så tenker jeg det er lov å dele litt meninger og tanker om bruddet. Så her er min mening da. Har lagt merke til at Annette (igjennom de årene jeg har lest bloggen) er en veldig familiekjær person, så jeg tror at årsaken til bruddet er så «dramatisk» eller alvorlig at det faktisk ikke finnes en annen utvei enn å gå hvert til sitt. Tror hun strekker seg lagt for å få et forholdet til å fungere, spesielt med barn i bilde. Ergo tenker jeg at Emil er den som har gjort noe, eller ikke har vært like ivrig i forholdet som henne. Veldig synd når man har investert så mye i et forhold (barn, giftermål, bolig mm...) Endret 19. juli 2020 av Giselle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå