Denrosakon Skrevet 29. januar #581 Skrevet 29. januar Hva blir det i valentinesgave? Rolex, cartier eller en reise? Annette er spent! Ikke sjokkert om hun blir gravid i det hele tatt, men logistikken blir spennende får jeg vel si… 4
Denrosakon Skrevet 15. februar #582 Skrevet 15. februar Det ble et van cleef & arpel smykke denne gangen. Alhambra heter den serien. Dyrt nok🤣 2
Cami9 Skrevet 23. februar #583 Skrevet 23. februar Fin bikini, men akkurat dette bildet var litt uheldig foran, der nede? 2
Taddah Skrevet 23. februar #584 Skrevet 23. februar Cami9 skrev (4 minutter siden): Fin bikini, men akkurat dette bildet var litt uheldig foran, der nede? Fin kropp da, selv om den ikke er ekte. 2 1
Cami9 Skrevet 23. februar #585 Skrevet 23. februar Taddah skrev (7 minutter siden): Fin kropp da, selv om den ikke er ekte. Absolutt, poenget mitt her var at det så ut som hun hadde alt annet enn kvinnetiss på dette bildet🤪 4
Taddah Skrevet 24. februar #586 Skrevet 24. februar Cami9 skrev (7 timer siden): Absolutt, poenget mitt her var at det så ut som hun hadde alt annet enn kvinnetiss på dette bildet🤪 Jeg så det🤭 1
solsikke90 Skrevet 24. februar #587 Skrevet 24. februar Cami9 skrev (17 timer siden): Absolutt, poenget mitt her var at det så ut som hun hadde alt annet enn kvinnetiss på dette bildet🤪 Det fins mange forskjellige kvinnetisser, ikke alle er helt flat foran. Kommentarer på folks underliv kan såre og påføre skam. 8 11
Cami9 Skrevet 24. februar #588 Skrevet 24. februar solsikke90 skrev (1 time siden): Det fins mange forskjellige kvinnetisser, ikke alle er helt flat foran. Kommentarer på folks underliv kan såre og påføre skam. Var ikke min hensikt det - hun ser jo ikke slik ut som på dette bildet😊 Var det som var hele poenget! Vi alle er forskjellige og godt er det❤️ 1
Taddah Skrevet 24. februar #589 Skrevet 24. februar solsikke90 skrev (1 time siden): Det fins mange forskjellige kvinnetisser, ikke alle er helt flat foran. Kommentarer på folks underliv kan såre og påføre skam. Tviler på hun leser her inne.
solsikke90 Skrevet 1. mars #590 Skrevet 1. mars Taddah skrev (På 24.2.2026 den 17.38): Tviler på hun leser her inne. Det spiller egentlig ingen rolle, mange andre gjør det 4 2
Jordbærogfløte Skrevet 17. mars #592 Skrevet 17. mars Jentenfra skrev (46 minutter siden): Veldig lenge siden hun har lagt ut noe? Ja, tanken har slått meg også.. Får håpe hun har det bra 🤞🏻
Klara91 Skrevet 21. mars #593 Skrevet 21. mars solsikke90 skrev (På 24.2.2026 den 15.59): Det fins mange forskjellige kvinnetisser, ikke alle er helt flat foran. Kommentarer på folks underliv kan såre og påføre skam. Snakk om å være hårsår. 2
solsikke90 Skrevet 21. mars #595 Skrevet 21. mars Klara91 skrev (14 timer siden): Snakk om å være hårsår. Det kan du godt syns, men jeg syns kommentarer om folks kropp er ugreit. 6
Llise Skrevet 31. mars #596 Skrevet 31. mars Noen som vet hva stillheten skyldes? Står det noe på Jodel? 1
Ellie25 Skrevet 31. mars #597 Skrevet 31. mars Oi ja når dere sier det så er det veldig lenge siden hun har kommet opp på min snap også. Når var sist?
M.H85 Skrevet 31. mars #598 Skrevet 31. mars Ellie25 skrev (7 minutter siden): Oi ja når dere sier det så er det veldig lenge siden hun har kommet opp på min snap også. Når var sist? Graviditet. Kvalme. Sykdom eller noe. Sikkert noe i den duren. 1
California Skrevet 31. mars #599 Skrevet 31. mars Ser at Jon legger ut jevnlige videoer på YouTube, men har ikke sett noe til henne der på en stund. Håper alt går bra. 1
Markri Skrevet 3. april #600 Skrevet 3. april Ser hun er å liker det han legger ut nylig på IG. Så er vell preggo symptomer siden hun er litt MIA. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå