Jolanda Skrevet 18. januar 2021 #201 Del Skrevet 18. januar 2021 Kefalinia skrev (45 minutter siden): Jeg er så nysgjerrig på hva som skjedde mellom Emil og Annette, selv om jeg forstår de ikke ønsker å dele så mye pga. at det er barn i bildet. Virker som om Emil har forsvunnet fra SoMe også. Sist jeg sjekket hans Instagram profil, fulgte han Annette i SoMe, men Annette fulgte ikke han. Tror man bør vente til å gifte seg, før man har blitt sammen noen år. Veldig lett å si ja til et frieri da når det først kommer, fordi man blir så glad og revet med. Men de var jo så forskjellige! Lurer også på hvor hun har møtt denne nye fyren, for er vel ikke så lett å møte menn når man er alenemor til to. Jeg er selv alenemor, og har ikke hatt tid til å møte en mann på flere år 😄 Jeg husker jeg tenkte gjennom hele Podcasten at de var så grunnleggende forskjellige at det umulig kunne vare. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 18. januar 2021 #202 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Jeg synes også det har gått fort i svingen. Kanskje det ikke er realiteten men det føles sånn. Husker så godt når Emil og Annette i podcasten pratet om krangelen de hadde på bryllupsferie hvor Emil hadde sagt noe ala. «Ja da kan vi bare skille oss da?» og Annette hadde klikka og kastet en stein etter han eller noe sånn.. Jeg tror opprinnelig at Annette var veldig forelsket og glad i Emil. Kanskje det var han som gikk lei familielivet og begynte å oppføre seg dårlig, noe som førte til at Annette gjorde det slutt? Hmm.. Lurer også på hvordan Annette møtte Jørgen(?). To små barn og nyskilt. Eller ikke nyskilt en gang. Det tar vel et år å behandle skilssøknader og man er vel «pliktet» til å prøve parterapi når man har så små barn? Endret 18. januar 2021 av Giselle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 18. januar 2021 #203 Del Skrevet 18. januar 2021 Så forresten nå at Emil følger Annette på Instagram, men hun følger ikke han. Jeg vet det er litt fritids, men nå har dem liksom blitt et offentlig par som man har blitt «kjent» med og da lurer man jo hvordan det går 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 18. januar 2021 #204 Del Skrevet 18. januar 2021 Er ikke nødvendigvis så vanskelig å treffe noen selv om man er alene med to små. Hun har jo barnefri innimellom. Og er jo en vakker og sexy dame, tipper mange mannfolk glatt tar to barn på kjøpet der. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 18. januar 2021 #205 Del Skrevet 18. januar 2021 Giselle skrev (13 minutter siden): Så forresten nå at Emil følger Annette på Instagram, men hun følger ikke han. Jeg vet det er litt fritids, men nå har dem liksom blitt et offentlig par som man har blitt «kjent» med og da lurer man jo hvordan det går 😆 Jeg tror Emil har blokkert meg (jeg kjenner han ikke) etter at jeg rapporterte til Annette at hennes yngste sønn satt i et fotballmål mot veggen i leiligheten han bor i, mens han eldste som Emil har med en annen kvinne drev og skjøt en ball i målet 😬 Jeg synes han er så uansvarlig og barnslig. Ja, stemmer, Annette følger ikke han. Da regner jeg nesten med at han er årsaken til bruddet og at det var hun som gjorde det slutt, men det blir bare spekulasjoner fra min side. Husker Lene Orvik droppet Eriksen fordi han blant annet ikke var ambisiøs nok, hadde fast jobb, hadde få venner, og var mye hjemme. Altså ganske forskjellig fra hun og det livet hun levde. Emil hadde heller ikke jobb den siste tiden, men skulle på et intervju husker jeg. Det er faktisk litt irriterende med menn som går mye hjemme. Snakker av erfaring 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 18. januar 2021 #206 Del Skrevet 18. januar 2021 Clara80 skrev (9 minutter siden): Er ikke nødvendigvis så vanskelig å treffe noen selv om man er alene med to små. Hun har jo barnefri innimellom. Og er jo en vakker og sexy dame, tipper mange mannfolk glatt tar to barn på kjøpet der. Ja, hun er utrolig vakker! Vet ikke hvilke samværsrutiner de har, men det er selvfølgelig mulig å møte folk selv om man har barn. Tinder er jo veldig populært visstnok. Hun møtte jo Emil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 18. januar 2021 #207 Del Skrevet 18. januar 2021 Nå kjenner ikke jeg annette personlig, men jeg har alltid lest bloggen hennes og hatt inntrykk av at hun er veldig familiekjær og snill. Så mitt inntrykk basert på det hun har vist i sosiale medier er at hun antagelig ikke hadde gått om han ikke gjorde noe dumt (aner ikke om det stemmer). Hun er i allefall 10/10 i mine øyne og det burde E innse og angre på... Lurer på hvordan tonen er dem imellom.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 19. januar 2021 #208 Del Skrevet 19. januar 2021 hobbykokken skrev (21 timer siden): Nå kjenner ikke jeg annette personlig, men jeg har alltid lest bloggen hennes og hatt inntrykk av at hun er veldig familiekjær og snill. Så mitt inntrykk basert på det hun har vist i sosiale medier er at hun antagelig ikke hadde gått om han ikke gjorde noe dumt (aner ikke om det stemmer). Hun er i allefall 10/10 i mine øyne og det burde E innse og angre på... Lurer på hvordan tonen er dem imellom.. Clara80 skrev (22 timer siden): Er ikke nødvendigvis så vanskelig å treffe noen selv om man er alene med to små. Hun har jo barnefri innimellom. Og er jo en vakker og sexy dame, tipper mange mannfolk glatt tar to barn på kjøpet der. Ja hun er veldig flott, men hun er vel ikke feilfri hun heller. Ser for meg at hun er kjempe søt og koselig, men kan godt være at hun er litt krevende å være i lag med. Veldig usikker på seg selv. Har slitt med psyken osv. Hvem vet. 🤷🏻♀️ Ikke lett å si hva som har skjedd her.. Jeg syntes i vært fall de virket veldig forelsket ut i fra podcasten, bildene, det de gjorde sammen osv. Husker de var veldig opptatt av å ta vare på kjærligheten selv om de hadde fått barn med å ha date nights osv. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 19. januar 2021 #209 Del Skrevet 19. januar 2021 Kefalinia skrev (På 2.1.2021 den 20.33): Den nye kjæresten til Annette er så kjekk! Virker som en veldig sporty type også. Lurer veldig på hvor de møttes, siden hun er alenemor og han bor i Trondheim (men er opprinnelig fra Mo i Rana). Etter det jeg observerte mellom hun og Emil i podcasten, så var de utrolig forskjellige. Synes også Emil er veldig umoden og på grensen til mindre intelligent. Virker som en veldig morsom fyr, men tror de hadde veldig ulik tankegang. Hun er ikke alenemor vel? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 19. januar 2021 #210 Del Skrevet 19. januar 2021 39 minutter siden, MissCoverdale said: Hun er ikke alenemor vel? Virker som mange blander dette med alenemor og deltidsmamma. For eksempel hun som skrev at det ikke er tid til dating, det har man jo med 50% jeg er enda ikke klar for kjæreste flere år etter brudd, men har mer enn nok tid til dating om jeg hadde gått inn for det (og jeg jobber 100%). Når det er sagt vil det nok aldri være et problem å få kjæreste når man er Annette, selv med to små. Så vakker og virker kjempesnill. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 20. januar 2021 #211 Del Skrevet 20. januar 2021 Deltidsmamma? Hva er det for et begrep? Man er da mamma uansett om barna bor 50/50 eller 100%. Du slutter ikke å være mamma når barnet/barna drar til far... det begrepet der provoserte meg litt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 20. januar 2021 #212 Del Skrevet 20. januar 2021 Annette er kanskje ikke alenemor da om hun har de 50 %. Jeg vet ikke hvordan de har fordelt det, og hva man kaller det. Hehe.. Jeg har mitt barn 100 %, og definerer meg som alenemor selv om barnet ser sin far nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 20. januar 2021 #213 Del Skrevet 20. januar 2021 Uglal skrev (5 minutter siden): Deltidsmamma? Hva er det for et begrep? Man er da mamma uansett om barna bor 50/50 eller 100%. Du slutter ikke å være mamma når barnet/barna drar til far... det begrepet der provoserte meg litt! Her misforstår du KRAFTIG (med vilje?) Hun understreker at Annette ikke er alenemor, altså «aleneforsørger». Det er man nemlig ikke når man har barna 50% eller mindre. Så deltidsmamma er korrekt begrep, ikke alenemor. Hun er jo mamma 100% fordet 🙄 Men for all del - bare la deg bli provosert 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 20. januar 2021 #214 Del Skrevet 20. januar 2021 Mariángel skrev (2 minutter siden): Her misforstår du KRAFTIG (med vilje?) Hun understreker at Annette ikke er alenemor, altså «aleneforsørger». Det er man nemlig ikke når man har barna 50% eller mindre. Så deltidsmamma er korrekt begrep, ikke alenemor. Hun er jo mamma 100% fordet 🙄 Men for all del - bare la deg bli provosert Jeg misforstår ingenting. Innlegget om begrepet hadde ingenting med den pågående diskusjonen om Anette å gjøre. Det var en digresjon, og kommentar på selve begrepet «deltidsmamma» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 20. januar 2021 #215 Del Skrevet 20. januar 2021 2 hours ago, Uglal said: Jeg misforstår ingenting. Innlegget om begrepet hadde ingenting med den pågående diskusjonen om Anette å gjøre. Det var en digresjon, og kommentar på selve begrepet «deltidsmamma» Det er vel ganske selvsagt at man er mamma like mye av tiden man ikke har barnet 🙄 det er som @Mariángel sa et begrep man bruker for å skille mellom å ha barna 100% og mindre. Mange tenker automatisk det er snakk om 100% når man sier alenemor, så det er et ganske greit begrep som raskt utelukker det. For en tullete ting å bli provosert av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 20. januar 2021 #216 Del Skrevet 20. januar 2021 Flovef skrev (6 minutter siden): Det er vel ganske selvsagt at man er mamma like mye av tiden man ikke har barnet 🙄 det er som @Mariángel sa et begrep man bruker for å skille mellom å ha barna 100% og mindre. Mange tenker automatisk det er snakk om 100% når man sier alenemor, så det er et ganske greit begrep som raskt utelukker det. For en tullete ting å bli provosert av. Like tullete som dere som siterer meg mao, i og med at dere lar dere provosere av at jeg provoseres jeg er ikke dum, jeg forstår meningen bak ordet, men jeg syns det var et stygt begrep i fht hva det brukes om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnetteO Skrevet 20. januar 2021 #217 Del Skrevet 20. januar 2021 Kefalinia skrev (På 18.1.2021 den 20.53): Jeg tror Emil har blokkert meg (jeg kjenner han ikke) etter at jeg rapporterte til Annette at hennes yngste sønn satt i et fotballmål mot veggen i leiligheten han bor i, mens han eldste som Emil har med en annen kvinne drev og skjøt en ball i målet 😬 Jeg synes han er så uansvarlig og barnslig. Ja, stemmer, Annette følger ikke han. Da regner jeg nesten med at han er årsaken til bruddet og at det var hun som gjorde det slutt, men det blir bare spekulasjoner fra min side. Husker Lene Orvik droppet Eriksen fordi han blant annet ikke var ambisiøs nok, hadde fast jobb, hadde få venner, og var mye hjemme. Altså ganske forskjellig fra hun og det livet hun levde. Emil hadde heller ikke jobb den siste tiden, men skulle på et intervju husker jeg. Det er faktisk litt irriterende med menn som går mye hjemme. Snakker av erfaring 😜 Hva? Hvorfor rapporterte du det?🤣 Slik jeg oppfatter det ser det ut til at Emil er en veldig aktiv pappa. All ære til han for det. Det er altfor mange som plasserer barna sine foran en tv/iPad om dagen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 20. januar 2021 #218 Del Skrevet 20. januar 2021 AnnetteO skrev (6 timer siden): Hva? Hvorfor rapporterte du det?🤣 Slik jeg oppfatter det ser det ut til at Emil er en veldig aktiv pappa. All ære til han for det. Det er altfor mange som plasserer barna sine foran en tv/iPad om dagen. Liker Annette så godt og har fulgt henne i alle år, så følte på litt lojalitet 😛 Hehe... Han plasserte også alle tre guttene foran tv da det var fotballkamp der de spiste pizza. Det er vel ikke så bra for en baby akkurat. Han nye kjæresten ser mer aktiv og classy ut. Håper vi får vite mer om han etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louie82 Skrevet 23. januar 2021 #219 Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) . Endret 12. september av Louie82 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 29. januar 2021 #220 Del Skrevet 29. januar 2021 Kefalinia skrev (På 20.1.2021 den 22.09): Liker Annette så godt og har fulgt henne i alle år, så følte på litt lojalitet 😛 Hehe... Han plasserte også alle tre guttene foran tv da det var fotballkamp der de spiste pizza. Det er vel ikke så bra for en baby akkurat. Han nye kjæresten ser mer aktiv og classy ut. Håper vi får vite mer om han etterhvert. AnnetteO skrev (På 20.1.2021 den 15.19): Hva? Hvorfor rapporterte du det?🤣 Slik jeg oppfatter det ser det ut til at Emil er en veldig aktiv pappa. All ære til han for det. Det er altfor mange som plasserer barna sine foran en tv/iPad om dagen. Satt med en "hæ" jeg også 😂 rapportere faktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå