Justlooking Skrevet 12. desember 2020 #181 Del Skrevet 12. desember 2020 MissCoverdale skrev (30 minutter siden): Det drastiske er vel to så tette barn. Hadde vi hatt overskudd så hadde vi sikkert skilt oss her også i den verste boblen med to barn på 15mnd. Mange som blir skilt i småbarnsperioden ja, spesielt med tette barn. De fleste har også fulle jobber etter permisjonstiden så klart det blir kjempeslitsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 13. desember 2020 #182 Del Skrevet 13. desember 2020 Spekulasjoner har det vært på jodel, men siden det ikke ble nevnt da hun offentliggjorde at de skulle skilles og at det heller ikke har kommet ut etterpå, tror jeg ikke det gjør det heller. Om det er for å skåne en part eller barnene kan vi ikke vite, men jeg forstår henne/de godt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 14. desember 2020 #183 Del Skrevet 14. desember 2020 Ast skrev (På 13.12.2020 den 1.01): Spekulasjoner har det vært på jodel, men siden det ikke ble nevnt da hun offentliggjorde at de skulle skilles og at det heller ikke har kommet ut etterpå, tror jeg ikke det gjør det heller. Om det er for å skåne en part eller barnene kan vi ikke vite, men jeg forstår henne/de godt. Ja det er jo faktisk sant. Lurt å skåne barna ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. desember 2020 #184 Del Skrevet 18. desember 2020 Giselle skrev (På 12.12.2020 den 21.45): Litt overrasket over at det ikke har kommet ut noe mer om bruddet. Det er jo nokså lenge siden nå og hun har jo tidligere vært veldig åpen? Lurer så veldig på årsaken. Må jo være noe drastisk når man skiller seg så kjapt med to små? Alle vet jo at småbarnslivet er unntakstilstand, men de fleste klarer jo å komme seg igjennom det og hun virker til å være svært familiekjær. 🤔 Jeg tenker at det er veldig fint at hun ikke er åpen om det, jeg. Bedre å skåne barna enn å brette ut skittentøyet for å tilfredsstille følgerne sine. Fokuset bør helt klart ligge på å samarbeide så godt som mulig med far, og jeg tipper jo at han, som ikke er influenser, ikke har noen interesse av at dette er offentlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 2. januar 2021 #185 Del Skrevet 2. januar 2021 Den nye kjæresten til Annette er så kjekk! Virker som en veldig sporty type også. Lurer veldig på hvor de møttes, siden hun er alenemor og han bor i Trondheim (men er opprinnelig fra Mo i Rana). Etter det jeg observerte mellom hun og Emil i podcasten, så var de utrolig forskjellige. Synes også Emil er veldig umoden og på grensen til mindre intelligent. Virker som en veldig morsom fyr, men tror de hadde veldig ulik tankegang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 2. januar 2021 #186 Del Skrevet 2. januar 2021 Kefalinia skrev (36 minutter siden): Den nye kjæresten til Annette er så kjekk! Virker som en veldig sporty type også. Lurer veldig på hvor de møttes, siden hun er alenemor og han bor i Trondheim (men er opprinnelig fra Mo i Rana). Etter det jeg observerte mellom hun og Emil i podcasten, så var de utrolig forskjellige. Synes også Emil er veldig umoden og på grensen til mindre intelligent. Virker som en veldig morsom fyr, men tror de hadde veldig ulik tankegang. Er det virkelig offentlig så fort? Lærer hun ikke? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 2. januar 2021 #187 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg vet ikke om de er offisielt sammen enda, men han har jo møtt barna, de feiret nyttår sammen på fin restaurant og spa, hun har vært i Trondheim en del ganger, og har bilder av hverandre i story... Så tror de er sammen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 3. januar 2021 #188 Del Skrevet 3. januar 2021 Mariángel skrev (13 timer siden): Er det virkelig offentlig så fort? Lærer hun ikke? Du kan så si.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. januar 2021 #189 Del Skrevet 3. januar 2021 Kefalinia skrev (20 timer siden): Den nye kjæresten til Annette er så kjekk! Virker som en veldig sporty type også. Lurer veldig på hvor de møttes, siden hun er alenemor og han bor i Trondheim (men er opprinnelig fra Mo i Rana). Etter det jeg observerte mellom hun og Emil i podcasten, så var de utrolig forskjellige. Synes også Emil er veldig umoden og på grensen til mindre intelligent. Virker som en veldig morsom fyr, men tror de hadde veldig ulik tankegang. Jeg tror hun møtte Emil i en sårbar periode. Da var det jo nettopp slutt med han forrige (Morten). Men enig i beskrivelsen av Emil. Han når ikke opp til Morten og han nye. Håper det varer denne gangen og hun virker lykkelig☺️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 3. januar 2021 #190 Del Skrevet 3. januar 2021 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Jeg tror hun møtte Emil i en sårbar periode. Da var det jo nettopp slutt med han forrige (Morten). Men enig i beskrivelsen av Emil. Han når ikke opp til Morten og han nye. Håper det varer denne gangen og hun virker lykkelig☺️ Jeg tror Emil er en snill kar, men de var nok veldig ulike. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 5. januar 2021 #191 Del Skrevet 5. januar 2021 Kefalinia skrev (På 2.1.2021 den 21.18): Jeg vet ikke om de er offisielt sammen enda, men han har jo møtt barna, de feiret nyttår sammen på fin restaurant og spa, hun har vært i Trondheim en del ganger, og har bilder av hverandre i story... Så tror de er sammen ja. Det virker som hun er i Trondheim hver gang hun ikke har barna og sånn har det vært lenge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 7. januar 2021 #192 Del Skrevet 7. januar 2021 Jolanda skrev (På 5.1.2021 den 21.07): Det virker som hun er i Trondheim hver gang hun ikke har barna og sånn har det vært lenge. Jepp. På insta story kan man se hun og barna som går med bursdagskake til J. Er nok seriøst 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 15. januar 2021 #193 Del Skrevet 15. januar 2021 hobbykokken skrev (På 7.1.2021 den 22.40): Jepp. På insta story kan man se hun og barna som går med bursdagskake til J. Er nok seriøst 😊 Dere syntes kanskje dette er søtt men jeg blir kvalmende provosert av hvor fort hun behandler alle menn i livet hennes som «the one» og nå ser vi at barna hennes bare må dilte etter så fort sjansen byr seg fra Annette sin side. Midt oppe i sorgen fra det rykende ferske bruddet mellom mamma og pappa 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 15. januar 2021 #194 Del Skrevet 15. januar 2021 Mariángel skrev (1 time siden): Dere syntes kanskje dette er søtt men jeg blir kvalmende provosert av hvor fort hun behandler alle menn i livet hennes som «the one» og nå ser vi at barna hennes bare må dilte etter så fort sjansen byr seg fra Annette sin side. Midt oppe i sorgen fra det rykende ferske bruddet mellom mamma og pappa Jeg ser absolutt poenget ditt om man tar historikken med i beregningen. Men hun er eldre nå, og nettopp det at hun har barn vil jeg jo tro gjør at hun er mer forsiktig før hun innleder noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 16. januar 2021 #195 Del Skrevet 16. januar 2021 hobbykokken skrev (16 timer siden): Jeg ser absolutt poenget ditt om man tar historikken med i beregningen. Men hun er eldre nå, og nettopp det at hun har barn vil jeg jo tro gjør at hun er mer forsiktig før hun innleder noe. Det er jo nettopp det hun tilsynelatende ikke er! Det ble jo nettopp slutt Dette er også første mannen etter bruddet, hva med mann nr 2, 3, 4 osv? Blir dårlig på barna sine vegne.. Annette - utvis mer dømmekraft nå når du har barn som trenger ro og stabilitet midt oppe i en krise, ikke vær en forelska fjolle som hopper på ny mann umiddelbart, du er smartere enn det! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 16. januar 2021 #196 Del Skrevet 16. januar 2021 Mariángel skrev (45 minutter siden): Det er jo nettopp det hun tilsynelatende ikke er! Det ble jo nettopp slutt Dette er også første mannen etter bruddet, hva med mann nr 2, 3, 4 osv? Blir dårlig på barna sine vegne.. Annette - utvis mer dømmekraft nå når du har barn som trenger ro og stabilitet midt oppe i en krise, ikke vær en forelska fjolle som hopper på ny mann umiddelbart, du er smartere enn det! Det är ju över ett år sen dom gjorde slut, så att dom nu fortfarande är i en omedelbar kris är känns lite överdrivet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. januar 2021 #197 Del Skrevet 16. januar 2021 Hei2016 skrev (3 timer siden): Det är ju över ett år sen dom gjorde slut, så att dom nu fortfarande är i en omedelbar kris är känns lite överdrivet. Hun har jo vært sammen med den nye i minst 6 mnd. Og hun og E bodde fremdeles sammen i juli. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. januar 2021 #198 Del Skrevet 16. januar 2021 Jolanda skrev (1 minutt siden): Hun har jo vært sammen med den nye i minst 6 mnd. Og hun og E bodde fremdeles sammen i juli. Den nye kjæresten la ut bilde av henne første gang 7. september. Hun og E bodde fremdeles sammen sa separasjonen ble kjent 18. juli. https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-skilsmisse/72673157 Da har ting gått ganske fort, i hvert fall for barnas del. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 17. januar 2021 #199 Del Skrevet 17. januar 2021 Jolanda skrev (9 timer siden): Den nye kjæresten la ut bilde av henne første gang 7. september. Hun og E bodde fremdeles sammen sa separasjonen ble kjent 18. juli. https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-skilsmisse/72673157 Da har ting gått ganske fort, i hvert fall for barnas del. Nettopp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 18. januar 2021 #200 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg er så nysgjerrig på hva som skjedde mellom Emil og Annette, selv om jeg forstår de ikke ønsker å dele så mye pga. at det er barn i bildet. Virker som om Emil har forsvunnet fra SoMe også. Sist jeg sjekket hans Instagram profil, fulgte han Annette i SoMe, men Annette fulgte ikke han. Tror man bør vente til å gifte seg, før man har blitt sammen noen år. Veldig lett å si ja til et frieri da når det først kommer, fordi man blir så glad og revet med. Men de var jo så forskjellige! Lurer også på hvor hun har møtt denne nye fyren, for er vel ikke så lett å møte menn når man er alenemor til to. Jeg er selv alenemor, og har ikke hatt tid til å møte en mann på flere år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå