Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Pastels skrev:

Tror ikke å endre status og gjøre alt «offentlig» er det første man gjør nødvendigvis, om man går gjennom noe sånt. Det er jo veldig trist for alle parter og da blir det jo veldig synlig. 

Ja, sant. 😕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på de videoene han legger ut på Instagram at det er annet interiør der han mater barna. Annet gulv og kjøkken. Bor han på nytt sted?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rake skrev:

Ser på de videoene han legger ut på Instagram at det er annet interiør der han mater barna. Annet gulv og kjøkken. Bor han på nytt sted?

Han er på ferie hos moren sin (ifølge morens Facebook-konto). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Louiah skrev:

Han er på ferie hos moren sin (ifølge morens Facebook-konto). 

Med kone?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på IG at han har vært på guttetur. Det er vel sjeldent man får til med 3 små barn, med mindre han har en barnefri uke?

Men de har jo ikke vært sammen eller gift lenge. Og hvis det stemmer at det er slutt, så syns jeg at de har gitt opp for fort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg ser på IG at han har vært på guttetur. Det er vel sjeldent man får til med 3 små barn, med mindre han har en barnefri uke?

Men de har jo ikke vært sammen eller gift lenge. Og hvis det stemmer at det er slutt, så syns jeg at de har gitt opp for fort. 

Giftet seg vel i 17? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, hobbykokken skrev:

Giftet seg vel i 17? 

Altfor tidlig å gi opp ekteskapet. Men samtidig syns jeg de gikk litt fort frem. Hun erstattet kjærlighetssorgen sin med Emil. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Kan godt være det er slutt, men synes en skal slutte med spekulasjoner før det isåfall er bekreftet. Et brudd med barn involvert er ikke noe å slarve om. Jeg har 4 barn, og mannen får dratt på guttetur for det. Dessuten er det bare 2 av de 3 barna som er hennes, han eldste deler jo Emil og eksen omsorgen for. De la også ut i en gruppe for de som bor i området der de bor om at de hadde mistet en giftering, så spekulasjonene på Jodel om at han ikke har giftering kan like gjerne være det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Louiah skrev:

Kan godt være det er slutt, men synes en skal slutte med spekulasjoner før det isåfall er bekreftet. Et brudd med barn involvert er ikke noe å slarve om. Jeg har 4 barn, og mannen får dratt på guttetur for det. Dessuten er det bare 2 av de 3 barna som er hennes, han eldste deler jo Emil og eksen omsorgen for. De la også ut i en gruppe for de som bor i området der de bor om at de hadde mistet en giftering, så spekulasjonene på Jodel om at han ikke har giftering kan like gjerne være det. 

Jeg unner ingen samlivsbrudd, så jeg håper ikke at det er slutt mellom dem. 

Jeg syns bare at det er rart å bruke ferien på guttetur, når man har så små barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sofie h skrev:

Hun bekrefter at de skal skilles på instastory nå😊

Huff, det lå vel i kortene, men veldig trist....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sofie h skrev:

Trist😢

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun slettet alle bildene av dem sammen på insta også. Så det er bekreftet nå. 💔

Endret av Louiah
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Mariángel skrev:

Nå kaster jeg ut en brannfakkel.

Dette burde være en lærepenge for alle «Influencere» som eksponerer mann, barn og forhold. Spesielt når alt går fort i svingene og man bytter fra den ene til den andre. 

1. Hold kortene deres tett til brystet.

2. Spar barna for den konstante SoMe strømmen.

3. Elsk hverandre uten involvering av likes, podcaster, klikk og reklamehonorarer.

Fallhøyden blir veldig stor når det først går til h*lvete.

Tenker på barna og håper de har det bra :hjerte:

Litt for tidlig, men ellers veldig enig☺️👍

Lurer fælt på hva som har skjedd. Det var sukkersøte meldinger de sendte til hverandre til plutselig skilsmisse.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sofie h skrev:

De virket dessverre ikke helt kompatible. Virker som han ikke er ferdig med å «farte rundt».
Hun likte ikke at han dro på byen og kom hjem i tre tiden på natta.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ice_83 skrev:

De virket dessverre ikke helt kompatible. Virker som han ikke er ferdig med å «farte rundt».
Hun likte ikke at han dro på byen og kom hjem i tre tiden på natta.

Hvem liker det når man har små barn da?? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...