Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sexpartnere er «mange, i en alder av 40? Jeg har hatt kanskje 20 partnere, og det har gjort at jeg bare vil oppleve mer

Anonymkode: 32c77...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke... er selv 27 og har hatt 9...🤔

Anonymkode: 54639...4c1

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg ville satset på å få mange fler, jeg er 31 år, har hatt 2, og om jeg skulle blitt skilt så begynner du å nærme deg en grense som gjør at jeg aldri ville tatt i deg(unnskyld)

Anonymkode: 7f95f...bd6

• Liker 10
Skrevet

2 stk, jeg er 25 år 

Anonymkode: e3f00...ee9

• Liker 1
Skrevet

Er 29 år, har hatt sex med 3 forskjellige menn. Tviler på det blir flere i løpet av livet, med mindre det skjer noe drastisk med livssituasjonen min.

Syns 3 stk er mer enn nok før min del...

Anonymkode: 88310...b01

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 28 og har hatt 6 stk. 

Anonymkode: 300fa...8fd

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo hvor lenge du har vært i faste forhold, men hvis du har levd det meste av ditt voksne liv som singel er det jo ikke akkurat veldig utsvevende å ha hatt et gjennomsnitt på 1 partner annenhvert år. Såpass bør man kunne unne seg :) 

Har du derimot levd i faste forhold i sånn omtrent 20 år, er det kanskje litt drøyere at du har hatt 20 partnere til sammen.

Jeg er 46, har i voksen alder hatt 2 forhold på til sammen 20 år (er i det andre av disse to på sekstende året nå). Jeg har hatt 10 partnere. Foruten de to lange forholdene har jeg altså hatt 8 partnere i løpet av ca 10 år. Det synes jeg er innafor.

Anonymkode: 161c3...915

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt tre, han siste har jeg vært gift med i 15 år, jeg er i 40 årene.

Anonymkode: 8eac0...786

Skrevet

Over 40, har hatt 3. Det er nok. Om jeg skulle bli singel ville jeg ikke hatt noen som har vært med mange (sorry, min preferanse) 

Anonymkode: a90bb...20a

• Liker 3
Skrevet

1

M/41

Anonymkode: ebbd3...386

• Liker 2
Skrevet

Kun én, men det var et langt forhold inkl. barn. Har planer om å høyne med én etterhvert.
Jeg synes alt som ikke kan telles på én hånd er mange, uten at det betyr for mange. Har en kvinne ligget med godt over medianantallet synes jeg det er for mange til at hun er interessant for meg personlig, rett og slett fordi jeg overhodet ikke hadde stolt på at en person med såpass stort behov for utskifting hadde klart å være trofast gjennom mange år. Prinsipielt bryr det meg ikke hvor mange folk har ligget med, men i praksis har det altså noe å si for hvorvidt vedkommende er aktuell for akkurat meg.

Anonymkode: 292bd...305

• Liker 3
Skrevet

Jeg er snart 21, og har hatt sex med 6 stk. 2 forhold, 2 ons (med gutter jeg kjenner) og 2 "fwb"

Siden jeg har vært seksuell aktiv fra jeg var 16, er ikke dette mye... Jeg avviser gutter og menn hele tiden, og ligger virkelig ikke med alle jeg har mulighet til. Hvis man leser at man har vært sammen med 15 stk høres det mye ut, men delt på alle årene man er seksuell aktiv før man gifter seg så er det faktisk ikke så mye

Anonymkode: 69c63...d9d

• Liker 3
Skrevet

4 stk. 46 år og gift i over 21 år med siste😊 sexen blir bare bedre og bedre😊

Anonymkode: 66cac...3d0

• Liker 2
Skrevet

Er 27 og har hatt sex med litt over 50, har mistet tellingen. Kanskje 3-4 jeg mener jeg kunne latt vær, altså at det virkelig ikke ga noe. Og jeg har heller ikke gått på første og beste, bare så det er sagt.

Er man 40 er jo ikke 10-20 veldig mye egentlig. Har man hatt sex med 10 og debuderte da man var 16 er det jo veldig lavt snitt. En del år med singelliv og dating kan man fort komme over det.

Anonymkode: a3832...bc1

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 27 og har hatt sex med litt over 50, har mistet tellingen. Kanskje 3-4 jeg mener jeg kunne latt vær, altså at det virkelig ikke ga noe. Og jeg har heller ikke gått på første og beste, bare så det er sagt.

Er man 40 er jo ikke 10-20 veldig mye egentlig. Har man hatt sex med 10 og debuderte da man var 16 er det jo veldig lavt snitt. En del år med singelliv og dating kan man fort komme over det.

Anonymkode: a3832...bc1

Mener å ha lest at snittet i løpet av et helt liv er 5-6 stykker, så har man mere enn foreks 10 stk er det en deal breaker desverre. Tyder på enormt bekreftelsesbehov. Sex er lett tilgengelig i dag, men ønsker folk som har litt viljestyrke og ikke deler kroppen med alt og alle. Tror ikke det er sundt..

Anonymkode: 63d3d...827

• Liker 7
Skrevet

Jeg er 39 og har hatt 11. 

Vært i nå 3 lange forhold, hvor nåværende er poly :)

• Liker 1
Skrevet

Rundt 40 stk.

jente 26 😉

Anonymkode: 98911...89e

• Liker 7
Skrevet

Huff og huff.

Jeg er mann, og hadde en periode mellom 20 og 25 der det ble alt for mange. Kanskje 15? Før jeg ble 20 var det bare 2. De neste årene har det blitt noen til, kanskje 10+

5-10 totalt hadde vært fint og greit, men jeg synes det er for mange og håper det ikke blir så mange flere. Det jeg kan si er at det har vært VELDIG varierende kvalitet og kjemi, så om jeg bare hadde hatt 2-3 hadde jeg nok gått glipp av mye, men samtidig hadde jeg nok vært mindre "kravstor" (eller ønsket mer i visse tilfeller). Jeg skulle gjerne strøket ut i alle fall halvparten fra "listen" min.

Anonymkode: 2ba92...c22

• Liker 1
Skrevet

Ingen. Jeg er så traumatisert at jeg aldri tror jeg kommer til å ligge med noen. Klarer ikke seksuell nærhet, avkledning eller visse typer kroppskontakt... 

Anonymkode: fa631...6e1

Skrevet

40 år og hatt 10, hatt samme mann i 18 år og de resterende 9 var før fylte 21 år

Anonymkode: 0bc6a...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...