GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gamere. Jeg klarer det ikke. 
Prøvde å date en, men klarte ikke mer av den gamingen etter et par mnd🤭

Jeg skjønner det er en greie for mange, det er jo en svær industri og seriøse opplegg rundt det.

Men jeg klarer ikke å se et voksent menneske daglig bruke tiden sin på fiktive figurer som skal kjøre eller løpe rundt fordi det er på et fiktivt oppdrag. 
Det, og dårlig hygiene og lite folkeskikk er mine no go🙉 

Anonymkode: 31bc8...e0a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg dumpet en fyr en gang fordi han snoket. På den tiden bodde jeg i leiligheten til noen som holdt til  i Syden i vinterhalvåret. Jeg bodde gratis mot å passe leiligheten og blomstene der. Selvsagt så holdt jeg meg unna soverommet til eieren og alle private skuffer og skap. Da kjæresten min kom på besøk, så var han alene i leiligheten mens jeg var på jobb. Da jeg kom tilbake, så fortalte han om alt det «merkelige» han hadde funnet. Fyren hadde snoket i alt av private ting som var der. Jeg ble oppriktig sjokkert, og fant ut at jeg ikke kunne være sammen med noen som ikke respekterte andres privatliv.

Anonymkode: 3c8b1...e3b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 25.3.2022 den 2.31):

Dumpet en fordi jeg fant ut at han var allergisk mot katt. 

Anonymkode: cbfd2...51e

Finnes jo allergimedisiner 😊

Anonymkode: 6675f...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 25.3.2022 den 10.41):

Sopp infeksjon på føttene og illeluktende sko

Skallet og klesstil som en 16 åring (han var 30). Hadde også en stor hund med forhudsinfeksjon som etterlot seg væske overalt. Også i sengen hans. Sengetøyet byttet han for sjeldent i tillegg. Hunden tisset også inne. Endte med at jeg tok med hunden til veterinær og dumpet fyren like etter at hunden hadde fått sin behandling 😂 så jeg var vell in it for the dog

Høyt hårfeste og mye flass 

Fortalte de samme historiene igjen og igjen, både til meg og alle vi møtte på. Tok like lang tid og like mye innlevelse hver gang. 

Da han hadde sex med meg så gjorde han det på en måte hvor kroppene våres ikke traff hverandre. Bare tippen inn og ut. Fort som en duracell kanin.

Temperamentsfull mann som hele tiden ville snakke om økonomi, men han ble sint hver gang han snakket om det

Stygge negler og stomp fingre. Klarte ikke la han ha hendene sine på meg

Kysset for vått og med for mye tunge. Var som at han lette etter noe med tunga si inni munnen min, i alle kriker og kroker. Tunga skal ikke slikke jekslene mine liksom. 

Han hadde krøller. Så ut som en baby frisyre

Første gangen vi skulle ha sex så tok han DEN seriøse strippingen foran meg. Det tok laaaaaaaaang tid og jeg måtte flere ganger spørre om han snart ville komme til sengen, uten at han tok hintet. I sitt siste strippe stunt var det bare bokseren igjen, og den dro han sååååå sakte ned, så penisen hans spratt hardt opp og fikk en klaskelyd på magen. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville se han igjen. Og for de som lurer, så kom han ikke til sengen med en gang heller, han sto der og viste meg masse forskjellige positurer der han sto naken med en hard on.

Han hadde tics. Jeg har ikke noe imot de som har dette, og visste dette før vi begynte holde på. Men jeg var ikke forberedt på at det ble verre under sex. Veldig mye rare brå lyder under sex som «BOBOBO» i lys stemme og «JAKKA DEISEN» og forskjellige måter å le på. Alt med veldig lys stemme. Jeg ble så overrasket hver gang og jeg klarte ikke finne ro med det. 

Han var for lav, like høy som meg (160)

Han slikket meg dypt i øret. Da mener jeg dypt og jeg fikk vakuum i øret.

En som spurte om å få gå på date gjennom felles venn. Jeg sa nei bare fordi han ikke spurte selv. 

En som begynte å gråte fordi han mente at alle menn fortjente regelmessig sex

En som danset på en måte som så ut som han jokket ut i lufta. Klarte bare danse med hoftene. Var flaut offentlig. Han likte å danse og gjorde dette ofte. 

Anonymkode: 2273b...f3b

Du skal ha cred hvis du fremdeles dater etter alle de opplevelsene! 

Anonymkode: 42273...5a9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skjønner det er en greie for mange, det er jo en svær industri og seriøse opplegg rundt det.

Men jeg klarer ikke å se et voksent menneske daglig bruke tiden sin på fiktive figurer som skal kjøre eller løpe rundt fordi det er på et fiktivt oppdrag. 

Ser du på serier? På tv? I så fall gjør du det samme.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dumpet ei date fordi hun var rundt 20-30kg større enn det bildene viste. Folk som ikke er ærlige om seg selv er ikke verdt å bruke tid på.

Anonymkode: 1499a...536

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Finnes jo allergimedisiner 😊

Jo men noen har så alvorlig allergi at det ikke går, så har du de som går på allergimedisin og så plutselig blir allergien verre og de utvikler astma/pustevansker, det er faktisk en god del som utvikler allergi/allergien blir verre etter flere år. Så vil jeg heller ikke støtte raseoppdrett av «allergivennlige» raser da det er så mange hjemløse huskatter som trenger hjem. Vil og på sikt være fosterhjem for flere katter og det er jo slikt som gjerne kan forverre allergier. 

Så kunne jeg aldri hatt barn med en som hadde katteallergi da det er sjanser for at barna utvikler allergi, man kan ikke sette en 1åring på allergimedisin, så da måtte jeg ha kvittet meg med kattene, det er uaktuelt. Nå skal ikke jeg ha barn uansett da, men man vet jo aldri hva som plutselig skjer.

Så ja, han kunne sikkert gått på allergimedisin, kanskje hadde det gått, kanskje ikke. Men det er en så stor del av livet mitt og det vil det alltid være, så da tenker jeg det er bedre å ikke gå videre før det er «for sent» for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du samme holdning til all fiksjon?

Anonymkode: 1830b...067

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig i at disse små tingene ikke er så farlige om man virkelig har kjemi. Jeg møtte en som bare var så rar, han snakket rart og gjorde rare ting med hendene mens han snakket. Om jeg virkelig hadde likt ham, og var tiltrukket av ham, så hadde jeg jo ikke brydd meg om dialekta hans. Sa ifra om at jeg ikke synes kjemien var der, og da skulle han krangle på det og mente at kjemi kunne vi jobbe med. Hallo, ta hintet 😅

Anonymkode: 0a83c...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun hadde helt jævli ånde.

Anonymkode: 6d1fd...1e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dialekten

Sur telefonstemme

Anonymkode: d8d99...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At han stemte Frp. Syns ikke det er en latterlig eller simpel grunn men det er eneste gangen jeg har dumpa noen pga en så enkeltstående ting. Han var helt topp ellers 

Anonymkode: 20200...c0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun hadde en svær ustelt urskog og avskallet, gammel neglelakk på tærne.

Anonymkode: 232ec...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 29.3.2022 den 14.21):

Dialekten

Sur telefonstemme

Anonymkode: d8d99...e34

Hvor var han fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 7.12.2019 den 18.54):

Huff .. ja altså jeg dumpet en gang en fyr etter vi var på bading sammen. Han hadde så mye hår over hele kroppen at jeg mistet helt lysten på hele mannen. Jeg var ung da. 

Anonymkode: cb04a...bba

Og dum høres det ut som... 

Anonymkode: d186d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 29.3.2022 den 14.20):

Hun hadde helt jævli ånde.

Anonymkode: 6d1fd...1e8

Det samme har jeg. Hun var kjempefin, men stinket død fra kjeften. Jeg har også dumpet en del damer fordi de har barn med flere fedre, det er rødt flagg for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Han har pult mer enn 50, jeg syns det var kvalmt, men ifølge kg er det normalt

Anonymkode: c9abd...b93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 25.3.2022 den 14.54):

Fantastisk liste.. Teller 11 stk sære du har møtt og hatt sex med mange av de.. De fleste hører de må senke krava, du bør definitivt høyne krava dine 😅 de fleste av oss går ikke på 15 dater i løpet av livet en gang..

Anonymkode: 26d44...a23

Incel har ikke noe i denne tråden å gjøre, den er for folk som dater. Klikk ut 

Anonymkode: 53dbb...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Første date: Han hadde jugi på høyden, han rakk meg til skuldra, og jeg er IKKE en høy dame. Da vi fikk satt oss, kunne han fortelle at han aldri fikk det til å "gå" inni ei dame. Han samla på dametruser som han kjøpte på H&M, og han bodde hjemme hos mor og far i en alder av 32... Da jeg avslutta denne daten spurte han om han kunne få med meg trusa jeg hadde på med hjem. NEI!! Blei aldri noen date nummer 2. 

2. Tok noen dates med en fyr. Han var snill og grei, men fryyyyyktelig kjedelig. Eneste han gjorde var å ligge på sofaen etter jobb, og i helgene. Etter litt alkohol havna vi i bingen, verste jeg har vært med på. Han blei helt "borte", det føltes som jeg lå under et trykkluftsbor. Han var ferdig på under minuttet, velta seg over på ryggen og sa: Jeg hadde glemt hvor deilig dette var. Det var siste dråpen for meg. 

Anonymkode: ea730...4c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han har pult mer enn 50, jeg syns det var kvalmt, men ifølge kg er det normalt

Anonymkode: c9abd...b93

Verre når du er kvinne. Rødt flagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...