Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Verre når du er kvinne. Rødt flagg. 

Anonymkode: d186d...dfe

Ekkelt uansett, kvinner er ikke eklere enn menn

Anonymkode: c9abd...b93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.12.2019 den 12.23):

Jeg data ei jente over en periode på ca 1 måned. Til slutt ble jeg dumpa da hu fant ut at jeg var 28 år og jomfru. I ettertid har jeg innsett at hu ikke var så mye å samle på, men der og da føltes det ikke så kult...

Anonymkode: 8ef27...e2d

Nei, det var den letteste saken å fikse, tenker jeg, mye lettere en vond kroppslukt, mangel på førerkort og fraværende kommunikative ferdigheter. :goodbye:Menn: Fortvil ikke, mange her snakker om episoder fra ungdommen...

Anonymkode: d4071...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.12.2019 den 22.14):

Hva er vitsen med avsporinger og surr.. Hold dere til tema, denne tråden er jo morsom! 

Min første tinder date for lenge siden. Han så super kjekk ut, høy, muskuløs, mørk og det hvite smilet. Inviterte han hjem til meg på middag, og i det han åpnet munnen skjønte jeg at dette ble siste og første møte. 

Han hadde pipe stemme og lesba.... 

Anonymkode: c6a6b...962

Jeg har også vært på date med denne personen! Ikke tilfeldigvis en fra Innlandet, vel? 😄

Anonymkode: 1cb9e...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overnatting på nyttårsaften. Vi våkner sammen og han holder rundt meg. Plutselig sier han "hør nå, hør nå". Og slipper en skikkelig fis. 

Fryktelig barnslig, uromantisk og ekkelt. Så det ble ikke noe mer der gitt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ekkelt uansett, kvinner er ikke eklere enn menn

Anonymkode: c9abd...b93

Jo, klart det er. 

Anonymkode: d186d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 10.41):

-----

Første gangen vi skulle ha sex så tok han DEN seriøse strippingen foran meg. Det tok laaaaaaaaang tid og jeg måtte flere ganger spørre om han snart ville komme til sengen, uten at han tok hintet. I sitt siste strippe stunt var det bare bokseren igjen, og den dro han sååååå sakte ned, så penisen hans spratt hardt opp og fikk en klaskelyd på magen. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville se han igjen. Og for de som lurer, så kom han ikke til sengen med en gang heller, han sto der og viste meg masse forskjellige positurer der han sto naken med en hard on.

-----

Han hadde tics. Jeg har ikke noe imot de som har dette, og visste dette før vi begynte holde på. Men jeg var ikke forberedt på at det ble verre under sex. Veldig mye rare brå lyder under sex som «BOBOBO» i lys stemme og «JAKKA DEISEN» og forskjellige måter å le på. Alt med veldig lys stemme. Jeg ble så overrasket hver gang og jeg klarte ikke finne ro med det. 

------

En som begynte å gråte fordi han mente at alle menn fortjente regelmessig sex

-----

En som danset på en måte som så ut som han jokket ut i lufta. Klarte bare danse med hoftene. Var flaut offentlig. Han likte å danse og gjorde dette ofte. 

Anonymkode: 2273b...f3b

Herreminhatt. Det er mye rart der ute. 

Anonymkode: b2d7b...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Overnatting på nyttårsaften. Vi våkner sammen og han holder rundt meg. Plutselig sier han "hør nå, hør nå". Og slipper en skikkelig fis. 

Fryktelig barnslig, uromantisk og ekkelt. Så det ble ikke noe mer der gitt.

Hahahaha!

En keeper!

Anonymkode: 624aa...b13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Datet en fyr en stund. Helt normal på den sosiale fronten, jobbet som advokat, ingen problemer. Så skulle vi ha sex, og det var helt greit. Ikke noe å klage på, men rett etterpå luktet det helt sykt promp. Det var virkelig kvalmende. Og han bare lå der og latet som ingenting. Første gang visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere, så jeg bare lå der selv. Så skjedde det igjen neste gang vi hadde sex. Igjen null reaksjon fra ham. Da hadde jeg drukket litt alkohol, så jeg reiste meg og åpnet et vindu og sa: "Promper du?" Fikk ikke noe særlig svar.

Altså… Det kan godt være det var en grunn til det, men mangelen på kommunikasjon var så rar! Om man fysisk ikke kan holde igjen stinkbombene etter man har ejakulert, er da dette noe som må diskuteres på et eller annet tidspunkt? 😂

Anonymkode: 799cf...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Datet en fyr en stund. Helt normal på den sosiale fronten, jobbet som advokat, ingen problemer. Så skulle vi ha sex, og det var helt greit. Ikke noe å klage på, men rett etterpå luktet det helt sykt promp. Det var virkelig kvalmende. Og han bare lå der og latet som ingenting. Første gang visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere, så jeg bare lå der selv. Så skjedde det igjen neste gang vi hadde sex. Igjen null reaksjon fra ham. Da hadde jeg drukket litt alkohol, så jeg reiste meg og åpnet et vindu og sa: "Promper du?" Fikk ikke noe særlig svar.

Altså… Det kan godt være det var en grunn til det, men mangelen på kommunikasjon var så rar! Om man fysisk ikke kan holde igjen stinkbombene etter man har ejakulert, er da dette noe som må diskuteres på et eller annet tidspunkt? 😂

Anonymkode: 799cf...42b

Gjetter på at det heller var rumpelukt, at han var dårlig på å vaske seg. Enda verre enn promping forsåvidt 🤢

Anonymkode: 2593d...159

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde datet litt, likte fyren. Så hadde vi en tur i svømmehall, og jeg så det mørke håret på ryggen vått... da tenkte jeg st han fortjener bedre enn meg. Tror jeg skyldte på avstanden mellom oss.

Anonymkode: 25d27...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JEG som ble dumpa da, men det er så dumt at det nesten bare må noteres her....

Bilen min var feil bilmerke🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

fordi hun fulgte med på The Kardashians, og leste søppel-bloggere, eller fulgte "influencere" og lignende tull på sosiale medier.     

Anonymkode: 177b3...477

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

fordi hun fulgte med på The Kardashians, og leste søppel-bloggere, eller fulgte "influencere" og lignende tull på sosiale medier.     

Anonymkode: 177b3...477

Det er faktisk en legitim grunn i mine øyne.

Anonymkode: ea730...4c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun nappet øyenbrynene. De var jo sååå perfekte. Det beste med hele dama. Forferdelig skuffet.

Skaffet heller en ny med nydelige og naturlige øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

JEG som ble dumpa da, men det er så dumt at det nesten bare må noteres her....

Bilen min var feil bilmerke🤣

Det hørtes ut som en fake grunn..

Anonymkode: cbfd2...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han dumpet meg fordi jeg stemte MDG... Herregud for en lattelig mann! 🤬

Anonymkode: 6d1fd...1e8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han dumpet meg fordi jeg stemte MDG... Herregud for en lattelig mann! 🤬

Anonymkode: 6d1fd...1e8

For en legende! 😎

Anonymkode: 40bff...6dc

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...