Gå til innhold

Hun elsker å suge, men suger aldri meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt et veldig godt og spennende sexliv i fire år, men sugejobber er total mangelvare. Kan ikke huske sist jeg ble sugd til orgasme.

Jeg kan i utgangspunktet fint leve uten det, spesielt når sexlivet er så bra som det er ellers. Det som får meg til å problematisere dette, er hva hun sier når vi snakker om hvorfor det er slik. Hun elsker å suge, det har hun alltid sagt, men synes det kan være litt ubehagelig for nakken og lite upraktisk. Derfor har det blitt lite. 

I hodet mitt setter jeg det opp mot at jeg elsker å slikke henne, gjør det så ofte som mulig, gjerne lenge, og eventuelt ubehag i nakke og kjevemuskulatur drukner glatt i nytelsen av å gi henne heftige orgasmer. 

Det får meg til å tenke at hun kanskje ikke setter min nytelse så høyt som jeg skulle ønske? 

Samtidig må det i rettferdighetens navn sies at vi som regel har sex til min (eller begges) orgasme etter at jeg slikker henne, noe vi nok ikke ville hatt ved blowjob til orgasme.

Så kanskje jeg er helt på bærtur, burde droppe denne tankerekka og gå tilbake til et svært godt fungerende sexliv med en usedvanlig deilig og leken kvinne, som stadig sørger for at jeg har fått leve ut mine villeste fantasier, og som jeg elsker hinsides mye?

Men det hadde vært fint med en blowjob eller to, da..

Anonymkode: 93055...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere gjøre det i en annen stilling? 

Høres ikke ut som hun elsker det? 

Anonymkode: d7ef5...940

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere gjøre det i en annen stilling? 

Høres ikke ut som hun elsker det? 

Anonymkode: d7ef5...940

Tenker det samme 

Anonymkode: 6888b...a41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer sier at de liker det bare for å virke spennende, men sannheten er det stikk motsatte. Har opplevd dette flere ganger selv også. De teller også slik at det blir likt med antall orgasmer osv. Likt skal være likt. 

Men er det slik at hun ikke suger deg eller prøver å komme unna det med å finne på andre ting liker hun det ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun elsker det jo ikke, man vil jo gjøre det man elsker? 

Blowjob kan jo være nettopp en jobb, om det er nakke eller kjevemuskulatur eller brekningsreflekser eller hva det nå skal være, men jeg er veldig glad i det og da gjør jeg det jo selvsagt også. Blir det for slitsomt av den ene eller andre grunn så kan det bli kort, men vil alltid smake. 

Når det kommer til nakke så kan dere jo prøve forskjellige stillinger, men som sagt så elsker hun det nok ikke spesielt dypt og inderlig for da hadde hun vel selv prøvd å finne den riktige stillingen. 

Anonymkode: 7de4b...562

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hvordan har det vært de gangene hun har sugd deg? Har hun stoppet tidlig eller slitt? Det er desverre slik at enkelte kan en reagere på smaken av. En som har mye precum vil smake deretter, og noen har bare en smak nedentil som en kan reagere litt på. Er dette et alternativ til grunn så er det ikke av det letteste å si ifra om for alle. Da blir det lite av det. 

Er det stillingen det handler om så finnes det da hauger av andre stillinger som er mer behagelige å utføre i. Kan også bruke hånden så det er mulig å gjøre det raskere, og da slipper en like langt inn som letter på kjeven. 

Hun kan like det og ha legitime grunner, hun kan like det og gi delvis falske grunner, og hun kan ha overdrevet hvor godt hun liker det. 

Uansett er hendene fine å ha om en ikke vil bruke kjeften, og ville reagert mer på om det ikke var noe av verken det eller oralsex enn bare fravær av suging. Du får vurdere om det er et så stort savn at dere må ha ny samtaler om det, eller om det er fint med en sjelden gang. 

Nye samtaler? Vil hun ikke så vil hun ikke. 

Jeg er litt ferdig med damer som ikke vil og drar til noen som vil hvis de finnes da vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger hun som forspill hver gang dere har sex? Eller kun i blant?

Jeg er ikke så flink til å suge på eget initiativ utenom når vi skal ha sex, fordi jeg ikke liker brekningsreflksen jeg hele tiden får av å gå dypt (og han skal alltid ha meg til å gå dypt). Så jeg suger han alltid før sex, men sjeldent til han kommer. Det er kun hvis jeg har mensen, og selv da kvier jeg meg litt pga det er veldig slitsomt å holde på så lenge og så med veldig høyt tempo😂🙈 til gjengjeld så slikker han meg gjerne som forspill, men det er sjeldent han gir meg oral-orgasme. Så sånn sett så er vi ganske likestilte.

Anonymkode: 8c760...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun elsker å suge, men ELSKER kuk i fitta?

Anonymkode: 3f6b1...2ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du liten penis? Kvinner liker ikke å suge små peniser, det minner om å suge på tommelen og det er avtennende.

Anonymkode: 84fa0...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt et veldig godt og spennende sexliv i fire år, men sugejobber er total mangelvare. Kan ikke huske sist jeg ble sugd til orgasme.

Jeg kan i utgangspunktet fint leve uten det, spesielt når sexlivet er så bra som det er ellers. Det som får meg til å problematisere dette, er hva hun sier når vi snakker om hvorfor det er slik. Hun elsker å suge, det har hun alltid sagt, men synes det kan være litt ubehagelig for nakken og lite upraktisk. Derfor har det blitt lite. 

I hodet mitt setter jeg det opp mot at jeg elsker å slikke henne, gjør det så ofte som mulig, gjerne lenge, og eventuelt ubehag i nakke og kjevemuskulatur drukner glatt i nytelsen av å gi henne heftige orgasmer. 

Det får meg til å tenke at hun kanskje ikke setter min nytelse så høyt som jeg skulle ønske? 

Samtidig må det i rettferdighetens navn sies at vi som regel har sex til min (eller begges) orgasme etter at jeg slikker henne, noe vi nok ikke ville hatt ved blowjob til orgasme.

Så kanskje jeg er helt på bærtur, burde droppe denne tankerekka og gå tilbake til et svært godt fungerende sexliv med en usedvanlig deilig og leken kvinne, som stadig sørger for at jeg har fått leve ut mine villeste fantasier, og som jeg elsker hinsides mye?

Men det hadde vært fint med en blowjob eller to, da..

Anonymkode: 93055...307

Hva med å si det? 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nøye er du med hygiene? Bruker du lang tid på å komme?

jeg liker relativt godt å suge men overgår det 5 minutter så blir jeg så sliten i nakke og kjeve at det er direkte smertefullt å fortsette 

Anonymkode: bf990...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være smaken på sæden hun ikke liker?

Ukekur: unngå kaffe, alkohol, tobakk og løk, spis mye ananas👌 Det gir en himmelsk forskjell på smaken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg liker relativt godt å suge men overgår det 5 minutter så blir jeg så sliten i nakke og kjeve at det er direkte smertefullt å fortsette 

Haha, jeg slikket ei i 2 timer og 45 minutter, fikk senestrekk i tunga etterpå... Men tunga ble sterkere👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å suge, men da kommer mannen fortere når vi har sex etterpå, og jeg vil være med på moroa jeg også. Så derfor mindre.

Anonymkode: d6586...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får fader ikke til å suge mannen til han kommer. Det er ikke det at jeg ikke liker å suge, men det blir rett og slett for slitsomt for nakke og kjeve å holde på i lengden.

Tror ikke dette plager mannen min, men det plager meg.

Anonymkode: 19b52...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Mange damer sier at de liker det bare for å virke spennende, men sannheten er det stikk motsatte. Har opplevd dette flere ganger selv også. De teller også slik at det blir likt med antall orgasmer osv. Likt skal være likt. 

Men er det slik at hun ikke suger deg eller prøver å komme unna det med å finne på andre ting liker hun det ikke. 

Eller man blir lei av å bare suge kuk når man aldri/sjelden få noe tilbake.. Derfor det holder på å bli slutt på bj her i huset.. Hadde han gitt meg mer, hadde han fått mer. Dersom alt kun skal være til mannens nytelse så gidder jeg ikke, noe han vet.. Og så maser han og det er så usjamerende, han får heller lære seg å gi på eget initiativ oftere så blir det sikkert mer på han etter hvert.. Eller bidra mer i huset. Noen gir bj som belønning. 

Altså, spesielt etter mannen har kommet er jo sexen slutt, blir jo ikke mer kos eller pulings når flaggstanga er nede... 

Anonymkode: da7f3...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Haha, jeg slikket ei i 2 timer og 45 minutter, fikk senestrekk i tunga etterpå... Men tunga ble sterkere👌

Hahahaha 😂 Samme greia her mann!
Skulle ønske jeg la like mye i treninga som når jeg slikker. Da hadde jeg hatt sixpack på magen og ikke på tunga 🤣

Anonymkode: ad949...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner viser tegn til å mislike å suge, det gjør noe med de fleste menn. 

1. Ikke sug til utløsning for så å se ut som du har drit i munnen, bissar mimikk, harkende, spyttende, vridende på kroppen og løper ut på badet med huet under springen. Gjør noe annerledes.

2. Hvis du trekker den ut i det det kommer, ikke bli overrasket når du får ladningen i ansiktet. Du klarer helt sikkert å styre spruten når du fyller drivstoff på bilen. Det er ikke vanskligere med en kuk.

3. Kommer det mengder så er det kanskje litt din feil, eller? Lenge siden sist? Blir du sur hvis han runker? Hoper det seg opp så blir det ofte mer søl. 

4. Er han stor, bruk hendene som en muffe. Du trenger ikke ta livet av deg fordi du eller han tror at du skal suge uten hender, med dådyrøyne som ser opp på han. Spør han om han er en idiot som tror at halsen din er en garasje?

5. Stapper han kuken inn i halsen på deg, ta godt tak i ballene og trykk fingrene inn i hans anus. Ta kontroll. Menn som må dominere på den måten er i bunn beta og lette å ta kontroll på. 

Nyt, men er han en tosk så vis hvem som bestemmer. Med det menes å være tydelig, og ikke passiv agressiv som heller velger å ikke gi en BJ. Det er bare for feigt. Husk at det er du som gjør jobben, det er du som er fagkvinnen. Vil han ha VIP behandling så må han skjønne at for å være det så må han være viktig for deg. Har han gitt deg lønn(orgasmer) for jobben? Hvis ikke realitetsorienter mannen. Down bøy, down 😉

 

Anonymkode: 8cc29...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...