Gå til innhold

Hun elsker å suge, men suger aldri meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Suger gubben som forspill hver gang vi har sex, noen ganger kun for at han skal komme. Om jeg ikke ønsker ladninga rett ned i halsen så syns jeg at det er ok å få den i ansiktet. Jeg holder hodet inntil munnen, med munnen oppe og noen ganger tungen ute. Så slikker jeg av siste rest når ansiktet mitt er fult og noen ganger leker jeg litt med penis rundt munnen. Jeg er helt avslappet i ansiktet og viser at jeg liker det. 

Jeg elsker å suge han. Spermet hans smaker godt! 

Slik vet man at jenta liker å suge. Om hun ikke suger så liker hun det ikke.

Anonymkode: bd65d...1d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket å gi BJ selv. Helt til jeg fikk første ladning av min nåværende kjæreste i munn. det er det jævligste ramsalte faenskapet jeg noen gang har smakt. Etter det, så orker jeg nesten ikke se på pikken hans. jeg har drukket tre glass vin bare for å ha sex omtrent. 

jeg gjorde det heldigvis slutt igår. Kanskje jeg får sexlyst tilbake en gang. 

Anonymkode: 96aaf...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elsket å gi BJ selv. Helt til jeg fikk første ladning av min nåværende kjæreste i munn. det er det jævligste ramsalte faenskapet jeg noen gang har smakt. Etter det, så orker jeg nesten ikke se på pikken hans. jeg har drukket tre glass vin bare for å ha sex omtrent. 

jeg gjorde det heldigvis slutt igår. Kanskje jeg får sexlyst tilbake en gang. 

Anonymkode: 96aaf...6c8

Hadde det sånn med eks selv, da var det ikke meningen at det skulle være dere.

Anonymkode: bd65d...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller man blir lei av å bare suge kuk når man aldri/sjelden få noe tilbake.. Derfor det holder på å bli slutt på bj her i huset.. Hadde han gitt meg mer, hadde han fått mer. Dersom alt kun skal være til mannens nytelse så gidder jeg ikke, noe han vet.. Og så maser han og det er så usjamerende, han får heller lære seg å gi på eget initiativ oftere så blir det sikkert mer på han etter hvert.. Eller bidra mer i huset. Noen gir bj som belønning. 

Altså, spesielt etter mannen har kommet er jo sexen slutt, blir jo ikke mer kos eller pulings når flaggstanga er nede... 

Anonymkode: da7f3...3c2

Her slikkes det så ofte jeg kan, men synes det er laber interesse fra den andre parte. Men nå er dette blitt dumpegrunn til meg. Klarer ikke en dame om å overbevise meg at hun er glad i meg og liker meg så er det slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan snakke med henne om det. Kan vær som hun sier, at hun blir sliten i nakke osv dersom hun må suge deg lenge før du kommer. Annen stilling som det tipses om er et alternativ. Eller du kan hjelpe til å runke selv en stund, mens hun slikker deg på penishodet innimellom, tar på seg selv i mens osv. 

Finn også ut om hvordan sæden din smaker, det er stor forskjell, og har mye å si for nytelsen når man gir en blowjob. Det at du ikke orker sex etterpå om du kommer kan også være en utfordring. Jeg blir også kåt av å suge, men kjedelig om jeg aldri skulle fått sex etterpå. Går an å variere, at hun noen kan suge deg litt uten at du komme og fortsette med sex  Eventuelt legge opp til sex tidligere på dagen, blowjob senere om kvelden, slik at du orker begge deler. Eller bruke vibrator på henne etterpå dersom du ikke orker sex.

Blir selv veldig kåt av å suge, nylig 3 ganger på en dag, men da visste jeg at det sannsynligvis ble sex på meg i tillegg senere eller dagen etterpå. Også smaker sæden hans kjempedeilig i motsetning til hos mange andre, og jeg liker både å svelge å få spruten på meg. Og vi kan snakke i sammen om sex, sånn at vi gjør oss klar til neste runde ila dagen/natta ved å bli opphissa av å fantasere om blowjobben som nettopp fant sted. Jeg ser også hvor mye han setter pris på både det ene og det andre. Så viktig å vise at du setter pris på innsatsen, samtidig som det ikke blir en forventning om å bli sugd veldig ofte. Snakk sammen🙂

 

Anonymkode: f978c...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun elsker det. Personer som elsker å suge, gjør det faktisk. Hun syns sikkert det er skikkelig ekkelt, men har ikke lyst å fornærme deg. De færrest kvinner ELSKER å suge. Mine venninner syns det er rart, men de gjør det fordi de er glad i kjæresten.

Anonymkode: 6e4c2...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere gjøre det i en annen stilling? 

Høres ikke ut som hun elsker det? 

Anonymkode: d7ef5...940

Det er ingen som elsker vondt i nakken.

Hvis jeg skulle spise en nydelig matrett  på en slik måte at det gjorde vondt i nakken, så hadde jeg spist lite.

Det ergonomiske bør tas tak i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker man å suge så gjør man det, finner ikke på unnskyldninger for å slippe.

Det er som regel en del av forspillet, ikke så ofte at det kun blir med en BJ. Da er det isåfall som oppvarming til mer sex senere. Men det er nydelig. Lukten, smaken og følelsen av pikken og ballene hans er fantastisk. 

Anonymkode: 4e602...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...