Lileep Skrevet 24. desember 2019 #121 Del Skrevet 24. desember 2019 3 minutter siden, Alex_rude said: Klarte ikke å se på denne når den er dubbet🤪. Helt teit spør du meg.. Dubbet? Er jo en norsk serie... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 24. desember 2019 #122 Del Skrevet 24. desember 2019 1 time siden, Lileep skrev: Dubbet? Er jo en norsk serie... Seriøst ? På min Netflix er den dubbet til engelsk😂. Gikk ikke Ann å forandre på det heller🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #123 Del Skrevet 24. desember 2019 6 minutter siden, Alex_rude skrev: Seriøst ? På min Netflix er den dubbet til engelsk😂. Gikk ikke Ann å forandre på det heller🙈 🤣🤣🤣 kanskje det er to versjoner ute... Anonymkode: 775d8...475 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. desember 2019 #124 Del Skrevet 24. desember 2019 1 time siden, Alex_rude skrev: Klarte ikke å se på denne når den er dubbet🤪. Helt teit spør du meg.. Jeg så den med norsk tale. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #125 Del Skrevet 24. desember 2019 Synes serien ble ødelagt av stivt og unaturlig skuespill, samt en uengasjerende historie.. Er selv i 30åra, singel og vært på Tinderkjøret mang en gang... Men dette ble liksom for dumt. Kanskje hadde det vært en grei nok historie om skuespillerne gjorde en bedre jobb.. Hovedpersonen føler jeg ingen sympati med, og hun er komplett usjarmerende. At hun har seg med en kvinnelig kollega på trikken ble bare absurd. Nei, jeg ble skuffa. Hege Schøyens karakter var også fryktelig tilgjort. De mest sympatiske var Jørgunn og han mørke kompisen som jobbet i baren. Anonymkode: 736f1...7f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #126 Del Skrevet 24. desember 2019 2 hours ago, Alex_rude said: Seriøst ? På min Netflix er den dubbet til engelsk😂. Gikk ikke Ann å forandre på det heller🙈 Hadde samme problemet selv, men fikk den på norsk etter å ha søkt på den norske tittelen. Anonymkode: c8b10...746 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #127 Del Skrevet 26. desember 2019 Fack. Jeg ville vite hvordan det gikk med Sebastian Er egentlig ikke veldig glad i open endings Anonymkode: 16297...156 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. desember 2019 #128 Del Skrevet 29. desember 2019 På 22.12.2019 den 9.54, AnonymBruker skrev: Fin serie. Men alle butikkene ser ikke sånn ut i Røros. Kjente ikke igjen noen av menneskene i gatene og jeg ser alltid noen kjente når jeg går der. Terningkast 2!!! Anonymkode: 2fe99...7d3 Skikkelig dårlig når det faktisk er en dokumentar om Røros.. nei vent 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #129 Del Skrevet 29. desember 2019 På 22.12.2019 den 10.14, AnonymBruker skrev: Men nå er ikke serien laget bare for norske seere, så nei, det er ikke en dårlig sammenligning. Anonymkode: ba8e8...496 Nei, jeg vet det. Men nå snakker jeg om NORSKE seere. Anonymkode: 9d29f...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. desember 2019 #130 Del Skrevet 29. desember 2019 På 24.12.2019 den 12.36, Alex_rude skrev: Seriøst ? På min Netflix er den dubbet til engelsk😂. Gikk ikke Ann å forandre på det heller🙈 Da jeg satte den på begynte den automatisk med engelsk dubbing. Stoppet den kjapt da og endret til norsk. Så rart det ikke gikk hos deg?? Forøvrig trodde jeg den var spilt inn i Lillehammer! ( Har aldri vært på Røros) Likte serien, søt og morsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 30. desember 2019 #131 Del Skrevet 30. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vet det. Men nå snakker jeg om NORSKE seere. Anonymkode: 9d29f...d78 Jeg er norsk seer, kjente heller ikke igjen noen av folkene eller butikkene i gatene. Fordi jeg ikke har vært der rett og slett. Fant fremdeles serien koselig og fin 😊 Jeg skjønner at det ikke er trikk der også, er vel heller for å skape et bilde av en juleby, ikke nødvendigvis Røros hvor det ble filmet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #132 Del Skrevet 30. desember 2019 som evig singel må jeg si at jeg ikke kjente meg igjen i det hele tatt. Hun depper over singeltilværelsen men blir nedrent av hundrevis av fine menn (og kvinne) som forelsker seg i henne. Dette nesten ved første øyekast og uten at hun trenger å løfte en finger. Jeg følte meg bare mer nedfor over min egen singeltilværelse etter å ha sett denne, ikke noe gøy å bli mint på hvor lite attraktiv jeg er sammenlignet med enkelte. Bortsett fra dette synes jeg det var gode skuespillere og enkelte koselige/gøyale scener. Men ville ikke sett serien igjen Anonymkode: a4d49...3aa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #133 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg har lenge hatt et girlcrush på hun i hovedrollen. Ellers var jeg litt skuffa. Følte den var ganske amerikanisert. Jeg liker hvordan vil lager mer orginale ting her i Norge, men her var det ganske masse klisjeer synes jeg. Skal innrømme at jeg likevel grein på slutten, også likte jeg noen av karakterene, bland annet Gabrielle som noen nevner, han svenske, han i baren og hun gamle dama Anonymkode: 04757...72d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #134 Del Skrevet 30. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lenge hatt et girlcrush på hun i hovedrollen. Ellers var jeg litt skuffa. Følte den var ganske amerikanisert. Jeg liker hvordan vil lager mer orginale ting her i Norge, men her var det ganske masse klisjeer synes jeg. Skal innrømme at jeg likevel grein på slutten, også likte jeg noen av karakterene, bland annet Gabrielle som noen nevner, han svenske, han i baren og hun gamle dama Anonymkode: 04757...72d Skulle bare mangle, hun gamle dama er jo selveste Ghita Nørbye Anonymkode: 97d7e...d1c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #135 Del Skrevet 3. januar 2020 Men hvis det var legen, hadde hun ikke sett spørrende på ham da? For å finne ut hvordan det gikk med Sebastian. Anonymkode: de34b...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #136 Del Skrevet 5. januar 2020 Så fordi man er singel må man sitte med barne bordet.? Ganske idiotisk Anonymkode: 730fb...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 20. januar 2020 #137 Del Skrevet 20. januar 2020 Netflix bekrefter sesong 2. Leste jeg på VG i dag. Gleder meg til å se fortsettelsen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #138 Del Skrevet 11. oktober 2020 Er det noen som vet om de faktisk har klart å filme denne i år (med tanke på corona)? Kommer sesong to i desember? Anonymkode: a509e...596 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #139 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om de faktisk har klart å filme denne i år (med tanke på corona)? Kommer sesong to i desember? Anonymkode: a509e...596 De fikk til å filme den på tv2 ... hjertebank (?) med koronatiltak (mener jeg å ha lest var en utfordring under innspillingen). Og «alle» andre i verden får det til, så vil tro at de har fått til 🤞🏻 Endret 11. oktober 2020 av Ariana807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #140 Del Skrevet 11. oktober 2020 5 minutter siden, Ariana807 skrev: De fikk til å filme den på tv2 ... hjertebank (?) med koronatiltak (mener jeg å ha lest var en utfordring under innspillingen). Og «alle» andre i verden får det til, så vil tro at de har fått til 🤞🏻 Håper det! Anonymkode: a509e...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå