AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #101 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, SupaWoman skrev: Det kom 3 ekstra gjester, lager alle ekstra julemat i tilfelle tre til kommer innom? Og magisk nok var det plass til alle også. Før det i det hele tatt kom flere gjester så ble det jo sagt at "mor lager jo alltid altfor mye julemat da" Og ja... hos oss hadde det fint kunnet komme tre ekstra gjester, moren min laget alltid aaaaaltfor mye mat. Så vi hadde mat både første og tredje juledag... (og ja, vi hadde hatt plass til flere også) Anonymkode: 0052e...54d 17
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #102 Skrevet 17. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Før det i det hele tatt kom flere gjester så ble det jo sagt at "mor lager jo alltid altfor mye julemat da" Og ja... hos oss hadde det fint kunnet komme tre ekstra gjester, moren min laget alltid aaaaaltfor mye mat. Så vi hadde mat både første og tredje juledag... (og ja, vi hadde hatt plass til flere også) Anonymkode: 0052e...54d I fjor var vi 10 stk på julaften vi hadde ribbe nok til dobbelt opp🤣 Anonymkode: 7b874...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #103 Skrevet 17. desember 2019 Vi har også mye mat, om natta er vi 6-8 stk som går for runde 2. Men dette er en fiksjonell serie, at folk gidder å henge seg opp i logikk. Det største logikkproblemet er jo hvordan hun klarer å møte så mange menn på så kort tid, min erfaring av tinder er at det må mye oljing til før maskineriet er i gang og man vil møtes. Men jeg driter i det, serien er morsom slik den er. Anonymkode: a661d...948 20
Illuminatum Skrevet 18. desember 2019 #104 Skrevet 18. desember 2019 21 timer siden, SupaWoman skrev: Det kom 3 ekstra gjester, lager alle ekstra julemat i tilfelle tre til kommer innom? Og magisk nok var det plass til alle også. Vi hadde ikke hatt problem om det kom tre ekstra personer på julemiddagen. Lager stort sett så mye at vi har masse rester. 3
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2019 #105 Skrevet 18. desember 2019 7 timer siden, Illuminatum skrev: Vi hadde ikke hatt problem om det kom tre ekstra personer på julemiddagen. Lager stort sett så mye at vi har masse rester. Veel, det hadde ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #106 Skrevet 18. desember 2019 Vi skal ha 6 kg ribbe og fem kg pinnekjøtt. Til 4 voksne og to barn. 🤩 Beste restematen som finnes! 😍 Så vi kan sikkert ha en ti stk ekstra uten at det skorter på. 😜 Men når får vi vite om det kommer en til sesong?? Anonymkode: 6a606...6a5 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #107 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, SupaWoman skrev: Veel, det hadde ikke jeg. Javel. Anonymkode: 99aed...f93 7
Gjest Hipparchia Skrevet 19. desember 2019 #108 Skrevet 19. desember 2019 Jeg tror og det er legen. Mest fordi Johanne flere ganger sier at ingen lytter til henne eller hører på henne. Legen har hørt på henne siden starten, og det er pga at hun imponerer han at han liker henne. Derfor tror jeg det er han.
Shai Skrevet 20. desember 2019 #109 Skrevet 20. desember 2019 Jeg håpte også på at hun og Thomas skulle ha små run ins gjennom hele serien og til slutt ende opp sammen, men den gang ei 🤷♀️ Det kan ikke ha vært han fra escape room, og ikke Raul. Jeg tror ikke det var svensken ettersom hun sikkert hadde vært litt trist eller forvirret i ansiktet også hvis han dukka opp på døra. Samme med eksen. Sporty-Svein og legen kan det vel være? Sporty-Svein kjenner kanskje hvor foreldrene bor, så det er kanskje mest sannsynlig. Men likevel, legen var på en måte en helt ny greie, kanskje hun blir gladest for ham. Jeg vet ikke, men tenker hvertfall sånn 😄 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #110 Skrevet 20. desember 2019 På 16.12.2019 den 21.00, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om de som er så opptatt av at alt skal være autentisk mener det samme om for eksempel amerikanske filmer også? For eksempel filmene med Tom Cruise. Anonymkode: 794bd...577 Det er ikke så mange her i Norge som vet detaljer om hvordan det ser ut i ulike amerikanske byer da, så det blir en jævlig dårlig sammenligning. Anonymkode: 9d29f...d78 3
DeLorean Skrevet 20. desember 2019 #111 Skrevet 20. desember 2019 Fin serie, til tider ganske morsom. Kjenner meg igjen i mye. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #112 Skrevet 21. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mange her i Norge som vet detaljer om hvordan det ser ut i ulike amerikanske byer da, så det blir en jævlig dårlig sammenligning. Anonymkode: 9d29f...d78 Verden er ikke så stor, så jo, mange vet. Anonymkode: 794bd...577 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #113 Skrevet 21. desember 2019 Heier på sporty-Stein, utelukkende fordi skuespilleren er så sjarmerende. Elsket serien, elsket ikke slutten. Anonymkode: 6a538...362 2
Gjest Jon Are Skrevet 22. desember 2019 #114 Skrevet 22. desember 2019 Voldsomt dårlig skuespill av hovedpersonen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #115 Skrevet 22. desember 2019 Fin serie. Men alle butikkene ser ikke sånn ut i Røros. Kjente ikke igjen noen av menneskene i gatene og jeg ser alltid noen kjente når jeg går der. Terningkast 2!!! Anonymkode: 2fe99...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #116 Skrevet 22. desember 2019 På 17.12.2019 den 13.37, SupaWoman skrev: Det kom 3 ekstra gjester, lager alle ekstra julemat i tilfelle tre til kommer innom? Og magisk nok var det plass til alle også. Det er poengtert ettertrykkelig i serien at det var nok mat. Ingen ting som tilsier at hverken bord eller stoler var magiske. Anonymkode: 2fe99...7d3 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #117 Skrevet 22. desember 2019 På 20.12.2019 den 19.16, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mange her i Norge som vet detaljer om hvordan det ser ut i ulike amerikanske byer da, så det blir en jævlig dårlig sammenligning. Anonymkode: 9d29f...d78 Men nå er ikke serien laget bare for norske seere, så nei, det er ikke en dårlig sammenligning. Anonymkode: ba8e8...496 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #118 Skrevet 23. desember 2019 For meg stoppet det med "Det er de single og barnløses lodd..." Har som singel og barnløs opplevd å bli påprakket å jobbe i jula alt for mange ganger. Jeg har jo ikke barn, så da har jeg vel ikke juletradisjoner som er viktige. Eh jo, jeg har nieser og nevøer, brødre, søstre, svigerinner, svogere, onkler, tanter, besteforeldre og foreldre som betyr masse for meg og som jeg gjerne vil tilbringe jula sammen med. Jeg syns ikke annethvert år er for mye å forlange, men det er ikke ledelsen enig i. Som singel og barnløs blir jeg avspist med å feire jul med de jeg er glad i hvert tredje til femte år. Det er jo mange før meg på prioriteringslista for å få fri. Jeg syns det er utrolig dårlig gjort. Anonymkode: 64b59...bf5 5
Helgeline Skrevet 24. desember 2019 #119 Skrevet 24. desember 2019 På 23.12.2019 den 4.11, AnonymBruker skrev: For meg stoppet det med "Det er de single og barnløses lodd..." Har som singel og barnløs opplevd å bli påprakket å jobbe i jula alt for mange ganger. Jeg har jo ikke barn, så da har jeg vel ikke juletradisjoner som er viktige. Eh jo, jeg har nieser og nevøer, brødre, søstre, svigerinner, svogere, onkler, tanter, besteforeldre og foreldre som betyr masse for meg og som jeg gjerne vil tilbringe jula sammen med. Jeg syns ikke annethvert år er for mye å forlange, men det er ikke ledelsen enig i. Som singel og barnløs blir jeg avspist med å feire jul med de jeg er glad i hvert tredje til femte år. Det er jo mange før meg på prioriteringslista for å få fri. Jeg syns det er utrolig dårlig gjort. Anonymkode: 64b59...bf5 Jeg lurer på hvor dere jobber, dere single som må jobbe julaften år etter år? Der jeg jobber (middelstor kommune) er det tvert imot policy om at alle må bidra. Derfor har vi et eget system på julekvelden, alle må til pers men det går fire/fem år imellom. Single, barnløse og flerbarnsforeldre. Funker godt. Den holdningen om at enslige må jobbe flere julaftener enn etablerte har jeg aldri vært borti. Må hvertfall være lenge sia. Tvert om er det bevissthet om at alle trenger litt fri og har et privatliv. Mye rart i denne serien. At sjefen ble forbanna på hovedkarakteren når hun tok med seg pasient ut for å røyke med oksygen koblet på skjønner jeg godt. Hadde klikka i vinkel hadde jeg vært sjefen. Er et par-tre episoder inn, og den eneste aktuelle «kandidaten» Johanne har hatt en viss kjemi med er politikeren. Helt grei serie nå disse tider. 😅🎄 7
Alex_rude Skrevet 24. desember 2019 #120 Skrevet 24. desember 2019 Klarte ikke å se på denne når den er dubbet🤪. Helt teit spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå