Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjem til jul - netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på episode 4 nå, og allerede irritert over hvor lite info det er om denne serien på nett?! Ikke engang imdb.com har full oversikt over skuespillerene, der er jo ikke Gabrielle med på lista over medvirkende skuespillere.. 🤷‍♀️ Jeg liker å lese trivia og spoilere mens jeg ser på serier, men det er dårlige greier når KG er stedet med mest info.. 😅 

Anonymkode: 6a606...6a5

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk litt vondt i magen av sjefen hennes som snakket hånlig og sarkastisk til henne hele tiden. Det var helt greit som sjef å si fra når hun tok med pasienter ut for å røyke, men hun kunne tatt det opp på en ordentlig måte istedenfor å spy ut spydigheter. Tror kanskje jeg reagerer fordi jeg har hatt en lignende sjef 😛 med alt det ble det litt urealistisk når sjefen plutselig så lyset på slutten og oppdaget at hun hadde jobbet flere juler på rad.

Forøvrig plenty å kjenne igjen fra singeltiden: Du er ikke ordentlig sliten for du har ikke barn, du må ta julevakta hvert år fordi de andres jul er viktigere, moren som ikke synes det blir noe liv for datteren uten kjæreste etc.

Anonymkode: 0a29b...553

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fin serie! Traileren er ikke god nok for selve serien!! Jeg tenkte "ok, enda en serie om en destruktiv, håpløs kvinne som ikke får til noen ting", men det er motsatt, man ender opp med å heie på hovedpersonen etterhvert som man finner ut at hun er et godt medmenneske. 

Er irritert på hvem enn det var som stylet fantastiske Gabrielle, hun ser ut som ei sliten kjerring hver gang hun er på skjermen - bustete hår og fæle klær (ja jeg vet hun skal vær eklektisk, trenger ikke se herja ut for det). 

Jeg trodde Johanne skulle ende opp med bartenderkompisen sin gjennom hele serien, til han endte opp i seng med youknowwho. 

Den som står utenfor MÅ jo være sporty-Stein🙂 (om jeg husker navnet rett).

Anonymkode: a661d...948

Tipper Gabrielle hadde som krav å style seg selv og ha sine egne klær... 

Anonymkode: 07310...db7

• Liker 15
Skrevet

Veldig god serie! Anbefales på det varmeste. Håper på sesong to 👏🏻🤗

Anonymkode: 64453...a8d

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke engang imdb.com har full oversikt over skuespillerene, der er jo ikke Gabrielle med på lista over medvirkende skuespillere..

Du vet at IMDB er drevet av fans? Er en grunn til at alt er redigerbart...

Litt store forventninger til en norsk serie...

Anonymkode: 38fc0...5d0

• Liker 6
Skrevet

Er dere sikker på at sesongen er ferdig? Synes det var en kjip slutt. Håper på en julegave i form av en ny episode på julaften!!

Anonymkode: d0a68...2da

• Liker 8
Skrevet

Det her var lett underholdning, fint representativt for hvor jævla ignorante og nedlatende saueflokken med barn/familie er mot single, barnefri og fornøyde mennesker. Johanne virket jo egentlig ikke interessert i å få seg en type i det hele tatt, det var press fra omgivelsene som manet det frem. Men slutten var dritdårlig og ødela alt for meg. Kjenner jeg driter i hvem det var, for det var så lame. Håper å få se mer av Ida Broch fremover, hun er gull! 

Anonymkode: 3298b...9a2

• Liker 17
Skrevet (endret)

På hjemmesiden til serien kan man se hvem det var som kom til slutt.

<spoiler> Det var julenissen. </spoiler>

Endret av psyklady
  • Liker 5
Skrevet
1 time siden, psyklady skrev:

Hva er hjemmesiden til serien?

Skrevet
1 time siden, psyklady skrev:

Det var ikke mye spoiler det der.

Anonymkode: 23cb0...7fd

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, psyklady skrev:

Ja, men hvem er julenissen..

Anonymkode: eb83e...182

• Liker 6
Skrevet
På 9.12.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Jeg er på episode 4 nå, og allerede irritert over hvor lite info det er om denne serien på nett?! Ikke engang imdb.com har full oversikt over skuespillerene, der er jo ikke Gabrielle med på lista over medvirkende skuespillere.. 🤷‍♀️ Jeg liker å lese trivia og spoilere mens jeg ser på serier, men det er dårlige greier når KG er stedet med mest info.. 😅 

Anonymkode: 6a606...6a5

Samme her. 

Vi har sett alle episodene (siste i dag), og endte opp med en diskusjon i heimen om hvem som spiller sykehusklovnen Raul. Har googlet og googlet, og finner absolutt ingenting! (Joda, det surret forbi en supeerask rulletekst i mini-mini-mini-mini-versjon øverst i hjørnet på tvskjermen etter filmen, men der var det helt umulig å lese noe som helst). 

Anonymkode: ba94b...fae

• Liker 5
Skrevet

Kan det ha vært den oralsexglade legen Eira som stod på døra?

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns jeg....så alle episodene igår.  Veldig mye dårlig skuespill INKLUDERT hovedskuespillerinnen!    Skulle gjort det bedre selv!

• Liker 2
Skrevet

Hun karakteren som var bestevenninnen til Johanne irriterte meg stort. For en utrolig slitsom personlighet! Som en papegøye med ADHD.

Anonymkode: 46343...afa

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Er på episode tre og er ikke irritert i det hele tatt. Syns det er en koselig serie. Mye kjente fjes med, det er artig. Har til og med ledd høyt flere ganger. Tenker at det er nok mange som kjenner seg igjen i mye der. 

• Liker 11
Skrevet

Koselig og morsom serie, tommel opp fra meg. Men dustete avslutning. 

• Liker 3
Skrevet

Kjempefin serie!  Men den kan ikke slutte sånn! Jeg håper på en sesong 2.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes alt i alt at det var en fin serie, som både var koselig, litt trist og litt morsom. Så alle episodene på en kveld jeg også, og jeg kunne egentlig tenke meg enda flere episoder for å se hvordan det går videre. Kjente meg også igjen i en del av tingene.

Nå er jeg ingen filmkritiker og bryr meg fint lite om geografi, eller at det var halvpasse skuespill av noen av skuespillerne. Jeg ser på en serie for å kose meg, og dette var en fin serie som faktisk ga litt julestemning også. 

Eneste som irriterte meg var at Gabrielle skulle ha så rare klær, hehehe. 

• Liker 2
Skrevet
På 5.12.2019 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Liker at serien er spilt inn på Røros da, men jeg måtte le litt da de kom ut fra «kinoen», som da er NAV Røros😅

Synes det virker som en koselig serie da, så ser vel ferdig denne i løpet av helgen.

Anonymkode: 85b3d...09a

Like komisk, når de plutselig tok trikken, som om Rørosgata ligger i Oslo liksom😆

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...