AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #221 Skrevet 21. desember 2020 Jeg elsker hovedrollen faktisk Kjenner meg på mange måter igjen i henne og jeg ler mye når jeg ser episodene. Synes det er en bra serie, både sesong 1 og 2, noe hovedrollen har mye av æren for. Gabrielle derimot går meg mer på nervene, syns hun er irriterende, men ikke så mye at det ødelegger for meg. Anonymkode: 7eb60...7a2 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #222 Skrevet 21. desember 2020 Kan man virkelig puste seg til orgasme? Anonymkode: 8d3a8...de5 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #223 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man virkelig puste seg til orgasme? Anonymkode: 8d3a8...de5 Ja. Tantrisk sex. Anonymkode: b8083...f4a 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #224 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan man virkelig puste seg til orgasme? Anonymkode: 8d3a8...de5 Fullt mulig, men den scenen var drittlei ig vanvittig urealistisk.. Jeg regner meg som en åpen og usjenert person, men den dialogen kunne jeg knapt hatt med venninnene mine. At sjefen plutselig skal ha demo i tantrisk pusteteknikk på pauserommet er urealistisk (håper jeg hvertfall, sykt uprofesjonelt! 😱), og man får ikke tantrisk orgasme stående rett opp og ned sammen med kolleger så lett for første gang.. det krever trening og ro og trygghet. Teit. Superteit hvordan hun pustet sånn med duden på hotellet også, de var ikke i nærheten av sex, og hele greia ble bare merkelig. Hadde hun vært på et rom med han så kanskje.. 🙄 Anonymkode: 6a606...6a5 21
Sally-Go-Round Skrevet 21. desember 2020 #225 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fullt mulig, men den scenen var drittlei ig vanvittig urealistisk.. Jeg regner meg som en åpen og usjenert person, men den dialogen kunne jeg knapt hatt med venninnene mine. At sjefen plutselig skal ha demo i tantrisk pusteteknikk på pauserommet er urealistisk (håper jeg hvertfall, sykt uprofesjonelt! 😱), og man får ikke tantrisk orgasme stående rett opp og ned sammen med kolleger så lett for første gang.. det krever trening og ro og trygghet. Teit. Superteit hvordan hun pustet sånn med duden på hotellet også, de var ikke i nærheten av sex, og hele greia ble bare merkelig. Hadde hun vært på et rom med han så kanskje.. 🙄 Anonymkode: 6a606...6a5 Enig! Dette var ikke scener jeg fikk til å kjenne meg igjen i eller leve meg inn i - too far out! 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #226 Skrevet 21. desember 2020 Synes ikke den brasilian waxing-seansen hadde så mye poeng heller... Anonymkode: 0b5ad...157 13
miaw Skrevet 21. desember 2020 #227 Skrevet 21. desember 2020 Elsker den serien. Jørgunn, Johanne og karakteren til Hege Schøyen er alle kjempemorsomme. Tommel opp, en bra romantisk komedie er noe av det jeg liker best og se på. 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #228 Skrevet 21. desember 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Da har jeg rast gjennom sesong 2 - og jeg likte den! 😊 Etter å ha lest her var jeg skeptisk, men jeg synes den var like bra som sesong 1. Koselig serie. Skjønner ut fea kommentarene at vi tolker ulikt. Den kommentaren som er diskutert; «men liker han DEG da?» var jo ikke stygg i det hele tatt. Synes moren sa det med myk stemme og at det betydde omtrent «føler han det samme som deg?» Men på KG skal man jo tolke alt i verste mening 😉 Anonymkode: 38539...f8b Det var jeg som skrev den kommentaren, og jeg har allerede kommentert at jeg var glad jeg tok feil men det var nok meningen at den kommentaren skulle tolkes sånn i traileren, for i sesong 1 var jo moren veldig skeptisk til at datteren kunne få noen kjæreste. Men hun forandret seg i sesong to, kanskje en heisaturen med datteren tidligere elsker var det som skulle til 😆 Anonymkode: 0a29b...553 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #229 Skrevet 22. desember 2020 Elsket sesong 2! Hun som spiller Johanne er en fantastisk skuespiller. Troverdig og lett å kjenne seg igjen i. Veldig fornøyd med slutten. Anonymkode: 69d1a...f02 13
Destroyer Skrevet 22. desember 2020 #230 Skrevet 22. desember 2020 Tok et par episoder før jeg kom inn i den. Synes serien som helhet fremstår noe tynn og forhastet, men fikk likevel god julestemning av den. Serien hadde noen morsomme øyeblikk og en del rare situasjoner som dukket opp. Synes det var et morsomt gjensyn med speeddatingen (som jeg likte svært godt i sesong 1). Hadde forøvrig savnet et gjensyn med en del karakterer fra forrige sesong, og kanskje noen forklaringer på hvem av de enkelte nye karakterene var - for eksempel Roy (?) og han som nettopp var fraskilt (?). Hva skjedde for eksempel med han fyren hun tro på fjellet med? Noe som kunne vært droppet ved fordel var den svært teatralske griningen til fyren som kom inn på slutten. Hovedrollen som spilles av Ida Elise liker jeg forøvrig svært godt. I sesong 1 var karakteren kanskje en god del mer naiv, noe som virker til å ha utviklet seg i sesong 2 (bortsett fra et par episoder der hun bruker norsk-engelsk, kjefter og griner o.l. 4
Mynona Skrevet 22. desember 2020 #231 Skrevet 22. desember 2020 Destroyer skrev (2 timer siden): Tok et par episoder før jeg kom inn i den. Synes serien som helhet fremstår noe tynn og forhastet, men fikk likevel god julestemning av den. Serien hadde noen morsomme øyeblikk og en del rare situasjoner som dukket opp. Synes det var et morsomt gjensyn med speeddatingen (som jeg likte svært godt i sesong 1). Hadde forøvrig savnet et gjensyn med en del karakterer fra forrige sesong, og kanskje noen forklaringer på hvem av de enkelte nye karakterene var - for eksempel Roy (?) og han som nettopp var fraskilt (?). Hva skjedde for eksempel med han fyren hun tro på fjellet med? Noe som kunne vært droppet ved fordel var den svært teatralske griningen til fyren som kom inn på slutten. Hovedrollen som spilles av Ida Elise liker jeg forøvrig svært godt. I sesong 1 var karakteren kanskje en god del mer naiv, noe som virker til å ha utviklet seg i sesong 2 (bortsett fra et par episoder der hun bruker norsk-engelsk, kjefter og griner o.l. Han som nettopp var fraskilt er jo eksen til hun mørke venninna til Johanne som var nyskilt i sesong 1 som gråtende kom i julemiddagen og satt mellom foreldrene til Johanne. Så det var jo på en måte det samme som skjedde med venninna, men året etter var det mannen som var alene og trist i jula uten barna sine. Roy husker jeg ikke? 5
Janzypants Skrevet 22. desember 2020 #232 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 17.10): Da har jeg rast gjennom sesong 2 - og jeg likte den! 😊 Etter å ha lest her var jeg skeptisk, men jeg synes den var like bra som sesong 1. Koselig serie. Skjønner ut fea kommentarene at vi tolker ulikt. Den kommentaren som er diskutert; «men liker han DEG da?» var jo ikke stygg i det hele tatt. Synes moren sa det med myk stemme og at det betydde omtrent «føler han det samme som deg?» Men på KG skal man jo tolke alt i verste mening 😉 Anonymkode: 38539...f8b Sånn tolket jeg det også! 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #233 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 17.29): Kan man virkelig puste seg til orgasme? Anonymkode: 8d3a8...de5 Ja, husker det var en sak om det i vg, tror jeg Med video av en dame som pusta seg til orgasme 😳😂 Pusta og stønna om hverandre mens bekkenet gikk opp og ned Hun lå på rygg Anonymkode: 57342...63a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #234 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 21.17): Etter de to første episodene, så gledet jeg meg til å se mer, men herregud så kleint og urealistisk det utarter seg. En ting er å ha seg med en 19 åring, men at han både er gud i senga, baker brød og er superromantisk... For det skjer i virkeligheten... Anonymkode: 67284...057 Dette må jeg bare kommentere, selv om det ikke går på selve serien. Men den 19år gamle gutten trenger en forsvarstale. Men da jeg ble sammen med mannen min, så var han 19. Han var en gud i senga (ikke sammenlignet med nå hvor vi har blitt samkjørte etter 20 år sammen selvfølgelig, men jeg fikk flere orgasmer første gang vi hadde oss..). Han var ekstremt romantisk, og han bakte brød. Så det går an. Noen nittenåringer er sånn. 😊 (og jeg holdt hardt fast i min fra første stund) Anonymkode: e6b12...a16 13
MiominMio Skrevet 22. desember 2020 #235 Skrevet 22. desember 2020 KJempekoselig urealistisk serie som man trenger i disse dager. Hvorfor skal alt måtte være så himla nær sannheten? Nei dette var festlig. Eneste jeg lurer på - hva var dealen med Ronny Johansen? hehe - jeg har vel gått glipp av noe 13
Magrat Skrevet 22. desember 2020 #236 Skrevet 22. desember 2020 Elsket sesong 2! 😍 Likte spesielt godt Nick🎅 Mange flotte karakterer, og jeg synes hovedrollen spiller bra, jeg 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #237 Skrevet 22. desember 2020 MiominMio skrev (46 minutter siden): KJempekoselig urealistisk serie som man trenger i disse dager. Hvorfor skal alt måtte være så himla nær sannheten? Nei dette var festlig. Eneste jeg lurer på - hva var dealen med Ronny Johansen? hehe - jeg har vel gått glipp av noe Spoiler Ronny Johansen var navnet venninnen fikk av hun som vokset dem nedentil 😉 Anonymkode: de34b...53b 1
MiominMio Skrevet 23. desember 2020 #238 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vis skjult innhold Ronny Johansen var navnet venninnen fikk av hun som vokset dem nedentil 😉 Anonymkode: de34b...53b Aahahahha takk
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #239 Skrevet 23. desember 2020 Jeg må ha sett serien mer halvhjertet enn jeg trodde. Hva skjedde med han fyren fra fjellhotellet?? Anonymkode: 44a48...d93 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #240 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg må ha sett serien mer halvhjertet enn jeg trodde. Hva skjedde med han fyren fra fjellhotellet?? Anonymkode: 44a48...d93 Den siste sesongen har ALTfor mange løse tråder. Det fremstår som hastverksarbeid. Masse karakterer som introduseres uten noe poeng. Anonymkode: b7376...55a 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå