jabx Skrevet 4. desember 2019 #21 Skrevet 4. desember 2019 Du sier du har store bryster. Kanskje det er muskler + store bryster da. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #22 Skrevet 4. desember 2019 Du ser bra ut. Flott kropp. Meget pulbar. Anonymkode: 15da7...7bf 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #24 Skrevet 4. desember 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde for et millisekund at det var bilde av meg, Ts, som noen hadde lagt ut😅 Forfra ser jeg ganske lik ut som deg i størrelse, bare at jeg har veldig store bryster (i-cup) Så klarer ikke å forstå jeg hvordan jeg kan veie 75 kg😞 Du har nok mye mer muskler enn meg og muskuløse lår ts Anonymkode: 7c0ad...c51 Hehe ja jeg har ikke mye til bryster for å si det sånn. Jeg har en del muskler ja. Lårene er ganske harde når jeg strammer de. Men hvis du er fornøyd med hvordan du ser ut, er vekten så nøye da? Anonymkode: 9e7fe...25d 1
mellomtomater67 Skrevet 4. desember 2019 #25 Skrevet 4. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser bra ut. Flott kropp. Meget pulbar. Anonymkode: 15da7...7bf æsj, enda en respektløs mann! pulbar?? hva faen, kvinner er ikke en ting man kan pule og så kaste fra seg!!! skaff deg litt mer respekt for kvinner! 27
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #26 Skrevet 4. desember 2019 Hvis det der er overvektig, er jeg ei smellfeit dundre. Anonymkode: 1fc4d...78e 7
Mannjessheim1984 Skrevet 4. desember 2019 #27 Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 173 høy og veide meg idag😳 75 kg! Som vil si 25.1 i BMI, og akkurat overvektig. Har pleid å veie rundt 62 kg til inntil 1,5 år siden hvor jeg har vært utbrent, og ikke orket å trene som tidligere. I tillegg så har jeg hatt en lang pause fra sentralstimulerende medisiner jeg tar, noe som øker appetitten. Har ikke veid meg regelmessig siden det kan gi negative følelser, hvertfall jeg føler veldig det. Har sett i speilet at jeg er litt større enn før, men hadde aldri trodd 75 kg!😳 Og har veid meg en del ganger siste måneden og det er alltid +/- 75... Altså har jeg ikke gått om mange kilo i vannvekt pga mensen, jeg er faktisk så tung😕 Jeg har også nokså smal benbygning for min høyde, og ikke så mye muskler... Jeg ser nok litt større ut på bilde rett fram eller bak (det gjør vel de fleste), men de bildene kan vær litt for gjenkjennelige... Bilde er tatt igår kveld Anonymkode: 7c0ad...c51 Du er helt perfekt. Digg 2
Cinnamondiva Skrevet 4. desember 2019 #28 Skrevet 4. desember 2019 Nei synes ikke du ser overvektig ut. Du ser helt normal ut. Og sunn og frisk 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #29 Skrevet 4. desember 2019 5 minutter siden, mellomtomater67 skrev: æsj, enda en respektløs mann! pulbar?? hva faen, kvinner er ikke en ting man kan pule og så kaste fra seg!!! skaff deg litt mer respekt for kvinner! Hvem har sagt jeg vil kaste henne? Hun er meget pulbar. Punktum. Hadde vært digg å delt seng med henne i gode og onde dager. Ikke noe negativt i dette. Ikke overdriv, vær prippen og dra frem respektkortet med en gang. 😀 Anonymkode: 15da7...7bf 6
mellomtomater67 Skrevet 4. desember 2019 #30 Skrevet 4. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt jeg vil kaste henne? Hun er meget pulbar. Punktum. Hadde vært digg å delt seng med henne i gode og onde dager. Ikke noe negativt i dette. Ikke overdriv, vær prippen og dra frem respektkortet med en gang. 😀 Anonymkode: 15da7...7bf skal alt handle om man er pulbar eller ikke?? hvorfor skal man være pulbar i d hele tatt? og hvor faen har egentlig begrepet pulbar kommet fra? det er ikke et ordentlig ord engang. 15
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #31 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør man det altså? Jeg er en cm høyere, trener en del og veier 64 kg. Jeg kler absolutt ikke å veie 73-78 kg. Anonymkode: 9e7fe...25d The censuring on the right arm keeps me very confused👍 Anonymkode: fdd72...f10 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #32 Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt jeg vil kaste henne? Hun er meget pulbar. Punktum. Hadde vært digg å delt seng med henne i gode og onde dager. Ikke noe negativt i dette. Ikke overdriv, vær prippen og dra frem respektkortet med en gang. 😀 Anonymkode: 15da7...7bf Kan dere menn for engangs skyld slutte å tenke med kuken hver gang en kvinne spør om kroppen hennes er overvektig/feit/normal/tynn/undervektig? Anonymkode: abd3b...68a 12
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2019 #33 Skrevet 4. desember 2019 Skriver som en annen over her, BMI indikerer at du er i ferd med å bli overvektig. Et bilde tatt fra siden av halve kroppen din sier meg svært lite. BMI er en flott pekepinn om man trener normalt og ikke er eliteidrettsutøver. En annen god pekepinn er høyden din minus 110, pluss minus 5 kg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #34 Skrevet 4. desember 2019 Det viktigste er midjemålet (målt midt mellom nederste ribbein og hoften): En mann med midjemål over 102 centimeter eller en kvinne med midjemål over 88 centimeter har en betydelig økt risiko for hjerte- og karsykdommer. En mann med midjemål mellom 94 centimeter og 101, eller en kvinne med midjemål mellom 80 og 87 centimeter, har en økt risiko for diabetes type 2, sier Hjelmesæth. Anonymkode: 8379d...97a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #35 Skrevet 4. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det viktigste er midjemålet (målt midt mellom nederste ribbein og hoften): En mann med midjemål over 102 centimeter eller en kvinne med midjemål over 88 centimeter har en betydelig økt risiko for hjerte- og karsykdommer. En mann med midjemål mellom 94 centimeter og 101, eller en kvinne med midjemål mellom 80 og 87 centimeter, har en økt risiko for diabetes type 2, sier Hjelmesæth. Anonymkode: 8379d...97a Vil midjemålet automatisk være korrekt? Jeg tenker hvis du har en bred og muskuløs mann på 105 cm og en vanlig utrent mann også med 105 cm? Begge må ha like stor mage? magefett? Hvis han ene er 20 cm bredere over skuldrene så skulle man jo tro han også var bredere rundt midjen? Anonymkode: 54ecb...c36 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #36 Skrevet 4. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det viktigste er midjemålet (målt midt mellom nederste ribbein og hoften): En mann med midjemål over 102 centimeter eller en kvinne med midjemål over 88 centimeter har en betydelig økt risiko for hjerte- og karsykdommer. En mann med midjemål mellom 94 centimeter og 101, eller en kvinne med midjemål mellom 80 og 87 centimeter, har en økt risiko for diabetes type 2, sier Hjelmesæth. Anonymkode: 8379d...97a Eller du kan ta høyde delt på to og gå ut i fra det målet. Så en person på 1.60 bør ikke være mer enn 80 cm rundt livet. Det er magefettet som er farlig! Anonymkode: 8379d...97a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #37 Skrevet 4. desember 2019 41 minutter siden, SupaWoman skrev: Skriver som en annen over her, BMI indikerer at du er i ferd med å bli overvektig. Et bilde tatt fra siden av halve kroppen din sier meg svært lite. BMI er en flott pekepinn om man trener normalt og ikke er eliteidrettsutøver. En annen god pekepinn er høyden din minus 110, pluss minus 5 kg. Ifl den regelen der skulle mannen min på 190 veie ideelt 80 kg. Da hadde ikke han sett ut tror jeg! Han veier i dag 105 kg, å ser veldig bra ut! Han trener veldig mye da. Anonymkode: 36b7b...15a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #38 Skrevet 4. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nok et sånn et innlegg 🙄Du er overvektig i følge BMI. Du ser flott ut, og bærer vekten godt. Men likevel så er du overvektig. Såvidt. Hva du velger å gjøre med det er opp til deg. Men at alle skal drive å forkaste BMI formelen fordi den ikke passer til akkurat deres kropp er litt bekymringsverdig. Anonymkode: b97d4...976 Ifølge bmi er mange kjente idrettsutøvere overvektig. Synes du fortsatt vi burde forholde oss til bmi da? Anonymkode: 2d086...35e 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #39 Skrevet 4. desember 2019 Du er litt «kvapsete». Anonymkode: 5967b...359 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #40 Skrevet 4. desember 2019 Jeg synes du ser veldig utrent ut og har stor mage. Jeg er ikke overrasket over at du har BMI på rett over 25 nei. Jeg anser BMI som et ganske ubrukelig verktøy, men du ser også ut til å ha en veldig høy fettprosent, og det er verre. Grunnen til at så mange synes du ser normal ut er jo fordi det ER ganske normalt å ha for høy BMI og enda mer, å ha for høy fettprosent. Normalt er ikke synonymt med passe. Men hvorfor lurer du på hva andre synes? Hvis du selv er fornøyd er jo det alt som betyr noe? Anonymkode: ebe88...ef6 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå