Gå til innhold

Hva hadde du oppnådd da du var 26?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg var 26 år hadde jeg oppnådd ingenting nevneverdig. 7 år senere er det samme status.

Anonymkode: 91aaf...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gunnhild Stordalen er full i kreft så jeg er i grunn glad jeg ikke er henne. 

Anonymkode: 5f399...919

Det er fullstendig feil. Hun har ikke kreft, men sykdommen  systemisk sklerose, som hun nå er blitt frisk fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting.

Ingen utdanning. Ingen eiendeler. Ingen penger. Den dyreste tingen jeg eide var min ytterjakke til 1500 kroner.

Fikk noen tusenlapper av NAV i måneden, og brukte alt på husleie og mat.

Hadde søkt på hundrevis av jobber, som resulterte i kun ett intervju, til en stilling jeg ikke fikk. Helt normale jobber som butikkmedarbeider eller lagerarbeider. Det er alt for høy konkurranse på jobber som ikke krever utdanning, og med hull på CV-en har du ikke sjangs i havet.

 

Innså til slutt at livet var alt for vanskelig i Norge, og forlot landet i en alder av 27. Det skulle vise seg å bli den beste avgjørelsen jeg noensinne hadde gjort.

Anonymkode: e8e73...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 26 var jeg ferdig utdannet, hadde etablert et foretak, og hadde oppnådd publisitet i norge, danmark, island, sveits og tyskland. Har skiftet karrière siden.

Anonymkode: 83739...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gift, var ferdig med master og jobbet som forskningsassistent. Hadde et barn på nesten 3 år og skulle snart bli gravid med nr. 2. Jeg hadde ikke begynt på doktorgraden og ikke begynt å tenke på barn nummer 3. Jeg eide leilighet nummer to i Oslo, men visste at vi skulle flytte tilbake til Sørlandet og overta gården til svigers. Eide bil nr. 2 og var vel stort sett fornøyd med livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...