Gå til innhold

Hva hadde du oppnådd da du var 26?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gunnhild Stordalen var lege og hadde kapret en av norges rikeste menn da hun var 26.

Hvor var du ble bikket 26? Føler du deg mislykket?

Anonymkode: 55ab9...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man ferdig utdannet lege når man er 26? Jeg var ferdig utdannet barnehagelærer og begynte i min første jobb som pedagogisk leder. 

Anonymkode: fc700...db1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 26 nå. Har fullført utdanning, har fast arbeid med noe jeg elsker og har kjøpt egen leilighet. Svært fornøyd med det jeg har oppnådd. 

Anonymkode: 91474...09b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, to barn, stor enebolig, eget firma og to biler. Tre år senere var all gjeld nedbetalt. 

Anonymkode: 76084...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde drømmemannen, drømmejobben, og økonomi da vi hadde bygd to hus innen vi hadde fylt 26. Lever drømmen videre. Kvinne 34 år. 

Anonymkode: b0e86...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet hjemmefra for første gang og begynte å studere da jeg var 26. 

Anonymkode: 56b90...673

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann, to barn, stor enebolig, eget firma og to biler. Tre år senere var all gjeld nedbetalt. 

Anonymkode: 76084...fae

Hva slags firma?

Anonymkode: 98f5a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullført en lite matnyttig utdanning og hadde landet noen strøjobber, 0kr på konto

Anonymkode: 7d384...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet eget firma, men slått meg sammen med et annet og har ansvar for 10 ansatte. Jeg har ingen utdannelse, men jeg tar meg av alt utenom regnskapet likevel. Jeg tjener greit og bestemmer min egen hverdag noe som er helt ok i en alder av 24. 

Nå er dette noen år siden og jeg valgte å gå av og heller begynne på en utdannelse til å jobbe med barn. Hvis jeg forteller at jeg nettopp har begynt en utdannelse så kan mange tenke at dette ikke er bra nok i en alder av 28. De ser ikke hva jeg har gjort og hva jeg har fullført. Jeg har barn og familie og vi holder på å bygge drømmehuset. 

Jeg vil absolutt ikke si at jeg har feilet, men jeg har gjort ting på min måte. Jeg angrer ikke på noe jeg har gjort eller noe jeg ikke har gjort. For alt jeg har valgt å gjøre, har jeg gjort fordi det føles riktig for meg akkurat da. 

Anonymkode: 19c0a...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde egentlig en del det året når jeg tenker tilbake.

Jeg leverte masteroppgaven min, fikk meg fast jobb, giftet meg, kjøpte rekkehus, fikk barn. 

 

Kunne aldri kommet på å være misunnelig på kona til Petter Stordalen. Og medisinstudiet kunne jeg også gått på istedet for det jeg valgte. Men jeg valgte studiet som var riktig for meg.

Anonymkode: 61545...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fullført en ba, skulle begynne på masteren,  bodde i kollektiv, festet masse, reiste, lå rundt, nøt livet. Ville ikke gjort det annerledes! 

Anonymkode: cdf64...6d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 26 var jeg ferdig med utdannelsen min, i fast jobb, gift, vi hadde kjøpt oss leilighet og bil. I motsetning til Gunhild Stordalen så hadde jeg kapret drømmemannen: En mann på egen alder som jeg stod på like fot med og utviklet meg sammen med. Og vi er, i motsetning til dem, fortsatt lykkelig gift. Jeg anser meg som heldigere enn Gunhild Stordalen.

Anonymkode: c404f...436

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 26 var jeg ferdig med utdannelsen min, i fast jobb, gift, vi hadde kjøpt oss leilighet og bil. I motsetning til Gunhild Stordalen så hadde jeg kapret drømmemannen: En mann på egen alder som jeg stod på like fot med og utviklet meg sammen med. Og vi er, i motsetning til dem, fortsatt lykkelig gift. Jeg anser meg som heldigere enn Gunhild Stordalen.

Anonymkode: c404f...436

Gunnhild Stordalen var jo bare en trofékone. Dessuten var hun ikke lege da de to ble sammen, hun var legestudent.

Anonymkode: c404f...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gunnhild Stordalen var jo bare en trofékone. Dessuten var hun ikke lege da de to ble sammen, hun var legestudent.

Anonymkode: c404f...436

Selv om hun er en del år yngre enn Petter er hun på ingen måte en trofékone. Hun har egen (høy) utdannelse, egen jobb, egne prosjekter og et eget liv. 
 

Men kvinner har en tendens til å ønske å dytte hverandre ned. 

Anonymkode: a1313...8c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var i live. Det var faktisk litt av en bragd.

Anonymkode: 2b535...577

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ferdig utdannet på bachelornivå, fikk min andre faste stilling siden utdanningen, kjøpte enebolig og to biler, giftet meg og fikk barn.

Anonymkode: 529fa...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med utdannelsen min, fikk jobb,bodde i kollektiv, kjæresten gjorde det slutt så jeg festet mye for å drukne kjærlighetssorgen,og knulla litt rundt...😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...