Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- MMF trekant
- Gangbang der jeg er eneste dama 
- Bukkake 
- Glory hole (der jeg suger) 
- Se to menn ha sex uten at de vet at jeg ser 
- Se to menn ha sex mens de vet at jeg ser på, uten at jeg får bli med 
- Sex med politimenn, brannmenn, piloter, soldater, menn i uniform (de må ha på uniformen store deler av tiden vi har sex) 
- Bli "busta" av menn som runker mens de ser meg onanere 
- Play rape 
- Age play 
- BDSM (har ikke prøvd før og er veldig nysgjerrig på at en mann dominerer meg) 

Har så sykt mange fantasier... Men tror ikke jeg får oppleve noen av dem. Har veldig dårlig selvtillit og selvbilde. Har tenkt tanken at jeg burde prøve å komme i kontakt med en dom som kan hjelpe meg å utforske, men siden jeg sliter sånn med selvbildet så er jeg nok lett å utnytte, og møter jeg feil mann så får jeg et problem. Hadde vært fantastisk å hatt en "lærer" å prøve seg frem med. 

Anonymkode: e0389...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suge en mann mens han tar pullups😅 
Har en greie for menn som trener styrke. sukk 

Anonymkode: 77b7a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kona mi i sexy undertøy og høye hæler leke med to BBC, jeg ser på og deltar der det er plass 🙂

Anonymkode: a05d9...8c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2021 at 4:11 PM, AnonymBruker said:

- MMF trekant
- Gangbang der jeg er eneste dama 
- Bukkake 
- Glory hole (der jeg suger) 
- Se to menn ha sex uten at de vet at jeg ser 
- Se to menn ha sex mens de vet at jeg ser på, uten at jeg får bli med 
- Sex med politimenn, brannmenn, piloter, soldater, menn i uniform (de må ha på uniformen store deler av tiden vi har sex) 
- Bli "busta" av menn som runker mens de ser meg onanere 
- Play rape 
- Age play 
- BDSM (har ikke prøvd før og er veldig nysgjerrig på at en mann dominerer meg) 

Har så sykt mange fantasier... Men tror ikke jeg får oppleve noen av dem. Har veldig dårlig selvtillit og selvbilde. Har tenkt tanken at jeg burde prøve å komme i kontakt med en dom som kan hjelpe meg å utforske, men siden jeg sliter sånn med selvbildet så er jeg nok lett å utnytte, og møter jeg feil mann så får jeg et problem. Hadde vært fantastisk å hatt en "lærer" å prøve seg frem med. 

Anonymkode: e0389...1e6

Dette er et viktig poeng. Det finnes dessverre alt for mange 'doms' som egentlig bare har lyst til å rettferdiggjøre ens tenning mot overgrep. Dog finnes det noen gode der ute. Bruker du lang tid på å bli kjent med en person, så kan det bli bra. Det er viktig at de respekterer ALLE grenser, og går rolig fram.

Fetlife.com kan være et sted for å utforske dette. Dessuten må du jo ikke møte folk. Det kan holde evig å bare prate med dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er så hemmelig vet jeg ikke, men jeg tenner vanvittig på lubne damer, og spesielt visst de er blonde. Det ultimate er midten av tjueåra, tenker på den deilige myke kroppen og synet av den store deilige rumpa som disser mens jeg tar henne bakfra. I mine fantasier så ligger jeg mellom de store lårene og koser meg mens jeg slikker henne til orgasme, i fantasiene hvor alt er mulig så vil hun også komme i en sprutorgasme. Etter sexen så er det deilig å bare sovne inntil den deilige varme myke kroppen. Sitter ofte å googler på plus size modeller, det er bare noe som er så vanvittig tiltrekkende med myke deilige kvinnekropper.

Anonymkode: b6baa...ca0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min mann må se på mens jeg blir knullet skikkelig og bedre av en annen mann. 

Anonymkode: febce...b1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne tråden ser man hvorfor det er best å holde seg singel.

Anonymkode: 07e51...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2019 den 10.41):

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

Drømmer om sex i en gynekologisk stol og at han putter i meg speklum/den til å ha inni fitta først son åpner fitta og deretter så pikken inn

Anonymkode: 567ed...9cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At min mann må se på mens jeg blir knullet skikkelig og bedre av en annen mann. 

Anonymkode: febce...b1d

Håper du er min kone 😍

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I denne tråden ser man hvorfor det er best å holde seg singel.

Anonymkode: 07e51...f45

Dette er jo bare fantasier. Slett ikke alt som egner seg til å bli en realitet.

Anonymkode: a32e5...0d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om den er så hemmelig vet jeg ikke, men jeg tenner vanvittig på lubne damer, og spesielt visst de er blonde. Det ultimate er midten av tjueåra, tenker på den deilige myke kroppen og synet av den store deilige rumpa som disser mens jeg tar henne bakfra. I mine fantasier så ligger jeg mellom de store lårene og koser meg mens jeg slikker henne til orgasme, i fantasiene hvor alt er mulig så vil hun også komme i en sprutorgasme. Etter sexen så er det deilig å bare sovne inntil den deilige varme myke kroppen. Sitter ofte å googler på plus size modeller, det er bare noe som er så vanvittig tiltrekkende med myke deilige kvinnekropper.

Anonymkode: b6baa...ca0

Jeg er litt der jeg også. Damer rundt 1,60 med slank og smal overkropp med litt kraftige lår er hot. Skikkelig digg med runde lår i tights, og ei lita mus der lårene møtes. 

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At min mann må se på mens jeg blir knullet skikkelig og bedre av en annen mann. 

Anonymkode: febce...b1d

Denne er også en av mine. Men hun må gjøre det for meg, vise meg hvor sexy hun er når hun slipper til en annen. Ikke for å kødde med meg på en negativ måte, men for å tease meg, før jeg tar henne!!🥵♥️

Anonymkode: f8c82...0ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 0.20):

Orgie der vakre kvinner sloss om meg, helt nakne, med deilige hårete fitter.

Anonymkode: e0c9c...b53

Gjerne ute i snøen mellom badstubad.

Anonymkode: e0c9c...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 4.03):

I denne tråden ser man hvorfor det er best å holde seg singel.

Anonymkode: 07e51...f45

For da kan du utforske alt som er spennende og forbudt med flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 minutter siden):

For da kan du utforske alt som er spennende og forbudt med flere?

Hehe, denne tråden er kosekroken hvor en trygt kan drømme seg bort som sexslave for 50 kvinner som bader nakne i et fjellvann under en stekende sommersol. Ingen trenger en link for å dokumentere den gode effekten det har på helsa 🤣

Anonymkode: f8c82...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alterego666 skrev (3 timer siden):

For da kan du utforske alt som er spennende og forbudt med flere?

For da slipper man å leve sammen med et menneske med et helt annet syn på samliv enn seg selv. 

Anonymkode: 851c6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For da slipper man å leve sammen med et menneske med et helt annet syn på samliv enn seg selv. 

Anonymkode: 851c6...615

Det er en forsikring som har en høy pris, men den er til gjengjeld sikker så lenge man ikke vasser i ONSer og ffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mye innen bdsm og mester/slave-forhold med en fast kjæreste, men ingen av fantasiene vil jeg kunne få oppfylt pga sykdom så de får bare forbli fantasier.

Anonymkode: d6c2c...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alterego666 skrev (51 minutter siden):

Det er en forsikring som har en høy pris, men den er til gjengjeld sikker så lenge man ikke vasser i ONSer og ffere.

Synes ikke prisen er så høy 🙂 Og man er vel like sikker om man vasser i ONS? Man må bare passe på følelsene sine. 

Anonymkode: 851c6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (56 minutter siden):

Høres stusselig ut, men bare vanlig sex.

Samme her. Sex med en mann som viser tydelig at han har lyst på meg

Anonymkode: 6cd36...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...