Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cmd skrev (På 6.5.2020 den 8.39):

i sånne tilfeller er det greit å være utro :)

selvfølgelig er det, hvis en ikke vil ha sex men den andre vil, enten burde de gå fra hverandre eller utroskap. vet ikke om det heter utroskap egentlig. 

Anonymkode: 733a2...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgie der vakre kvinner sloss om meg, helt nakne, med deilige hårete fitter.

Anonymkode: e0c9c...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med ei nonne på et alter, mens de andre nonnene sitter og ser på mens de fingrer seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/22/2019 at 7:39 PM, AnonymBruker said:

Her i byen er det en mc-klubb som driver en ulovlig pub, der man må "kjenne noen som kjenner noen" for å slippe inn. Fantserer om å komme inn der, å bli sjekket opp av en av de unge tøffe unge mc-gutta (jeg er 40+), en tatovert  muskelløs type som oser av kåthet og råskap. 

Etterhvert drar han meg inn på "bakrommet" (eller noe sånt), der jeg blir skikkelig hardt og intenst pult og herjet med.

 

Anonymkode: 6870d...954

Av erfaring så oser de øl og dumskap.

Anonymkode: 87ed3...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Av erfaring så oser de øl og dumskap.

Anonymkode: 87ed3...9a6

Hva spiller det for rolle.  Skal knulle, ikke ha intellektuelle samtaler. Litt øldunst kan jeg fint leve med hvis sexen er god.

Anonymkode: 6870d...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Anocopy skrev (På 13.2.2021 den 7.48):

Spesielt...

 

Vet ikke hvor mange menn som er med på den der, tror de fleste blir kvalm av tanken bare.

Det er svært mange menn som tenner på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å bli tatt skikkelig, uten at jeg kan gjøre noe med det. Hvis jeg sitter å gjør noe helt annet, så blir jeg bare overfalt og knulla så til de grader.

Vil ikke spørre om det, for det blir litt for likt en voldtekt.

Takk for meg.

Anonymkode: 194e1...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg drømmer om å bli tatt skikkelig, uten at jeg kan gjøre noe med det. Hvis jeg sitter å gjør noe helt annet, så blir jeg bare overfalt og knulla så til de grader.

Vil ikke spørre om det, for det blir litt for likt en voldtekt.

Takk for meg.

Anonymkode: 194e1...080

Er en av de mest utbredte fantasiene til kvinner, så om du kan kommunisere trygt med din partner ville jeg bare peist på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg drømmer om å bli tatt skikkelig, uten at jeg kan gjøre noe med det. Hvis jeg sitter å gjør noe helt annet, så blir jeg bare overfalt og knulla så til de grader.

Vil ikke spørre om det, for det blir litt for likt en voldtekt.

Takk for meg.

Anonymkode: 194e1...080

Bare å avtale med en partner det. Ha et safe word, for eksempel "paraply", det betyr at han kan gjøre hva han vil med deg helt til du sier "paraply", da MÅ han stoppe. Men du kan skrike nei og slutt og gå vekk så mye du vil, og han vil ikke gi seg, kun ett magisk ord kan få han til å stoppe. 

Anonymkode: e0389...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg sagt før. Jeg blir utrolig trist av å lese akkurat denne tråden. Vi lever bare en gang. Par må bli mere rause med å oppfylle hverandres ønsker å drømmer. 

Anonymkode: 0afa0...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sprute inni dama/svigermor, også slikker de hverandre nedentil. 

Anonymkode: 5863d...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å se den kjekke kjæresten min kline med en like kjekk gutt (tror fantasien på det er bedre enn hvordan jeg hadde reagert i realiteten) !!

Anonymkode: 22a68...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå for tiden drømmer jeg om at jeg har sex med mannen min MEN at vi begge er i mye bedre form. At jeg er slank som jeg var før, og at han er veltrent og stram med brede skuldre. Så, for å få oppfylt denne fantasien må vi begge ligge i hardtrening i minst et år, tenker jeg. Jeg kan alltids gjøre det selv, setter igang iblant og går ned mange kilo, men mannen min er allergisk mot det meste av fysisk aktivitet. Det er synd. Kanskje det forandrer seg litt når vi blir enda eldre, gamle folk pleier vel å miste både muskler og fett etterhvert. Sjelden at skikkelig gamle folk er feite, egentlig.

Ja, dette er vel en rimelig kjedelig fantasi. Tidligere har jeg gjort alt som er nevnt i denne tråden omtrent, pluss litt til. Så det er liksom ikke så mye som er "nytt og spennende" lenger. Har ikke vært mann og pult andre menn da, det er vanskelig siden jeg er jente. Og selvfølgelig ikke sånne syke ting som nevnes med mor/datter, slektninger og tiss og bæsj. Æsj, forresten. Men har ligget med noen homoer da, det teller jo litt iforhold til den mann-på-mann fetisjen. Flere på en gang, gutter og jenter, bare jenter osv. Har pult alle slags steder, som bakerst på offentlig buss, i fengsel og så videre. Lent over en motorsykkel i skogen, og på en grein oppi et tre.

Har også gjort den MC fetisjen som nevnes her. Nå spørs det nok litt hvilken klubb du velger, og min erfaring er jo 20 år tilbake i tid også, så disse gutta er nok ikke så stramme lenger - hvis de i det hele tatt er i live. Det var jo et rimelig belastet miljø, ihvertfall den klubben jeg snakker om. Den gang hadde bandittene et stort utendørs boblebad, så tipper det har vært mange oppi der.

Ser at noen skriver her at de tror at man enten er dominant, eller submissiv. Enten eller. Min erfaring er at det kommer helt an på settingen, men også mye på kjønn. Jeg er for eksempel mye mer dominerende med jenter, med gutter vil jeg heller bli dominert.

Ja, ja, det var glanstiden det. Nå om dagen drømmer jeg som sagt om at vi skal komme oss i bedre form. Livet forandrer seg. 

Anonymkode: 0dc1d...755

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Akkurat nå for tiden drømmer jeg om at jeg har sex med mannen min MEN at vi begge er i mye bedre form. At jeg er slank som jeg var før, og at han er veltrent og stram med brede skuldre. Så, for å få oppfylt denne fantasien må vi begge ligge i hardtrening i minst et år, tenker jeg. Jeg kan alltids gjøre det selv, setter igang iblant og går ned mange kilo, men mannen min er allergisk mot det meste av fysisk aktivitet. Det er synd. Kanskje det forandrer seg litt når vi blir enda eldre, gamle folk pleier vel å miste både muskler og fett etterhvert. Sjelden at skikkelig gamle folk er feite, egentlig.

Anonymkode: 0dc1d...755

Det er fordi de feite døde før de ble ordentlig gammel..

Anonymkode: 22a68...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette har jeg sagt før. Jeg blir utrolig trist av å lese akkurat denne tråden. Vi lever bare en gang. Par må bli mere rause med å oppfylle hverandres ønsker å drømmer. 

Anonymkode: 0afa0...52c

Ja livet handler kun om og få oppfylt sine fetisher.. Not.. 

Anonymkode: 632bd...1b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge på ryggen med en kvinne sittende på ansiktet mitt mens hun gjør sitt toalett og jeg slikker henne, mmm det er bare såååå deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være bundet og samtidig se på mens min kjæreste har sex med en eller flere menn eller damer.

Ganske sikker på at jeg ville ikke likt å oppleve noe sånt i virkeligheten...

Anonymkode: 346c8...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...