Gå til innhold

90-tallsseriene vi så etter skoletid - hva husker dere best?

Astrid-Helen Holm

Anbefalte innlegg

Passions og friends er definitivt dem jeg husker best. Jeg husker jeg var livredd dukkegutten Timmy :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på de fleste seriene som er nevnt her, siden alle andre gjorde det. Ellers så jeg The Tribe som fikk meg interessert i dystopisk sci-fi. Ocean Girl var også en serie jeg var fullstendig hekta på! Good times!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også på det meste av det som er nevnt her. Husker også California Dreams og en serie som het Big Brother Jake. Og the flying doctors. Seinfeld, Ti tommeltotter,  Will & Grace, Ally McBeal, Alle elsker Raymond, Early Edition, Walker Texas Ranger, og Twin peaks fulgte jeg også med på.

Anonymkode: b4919...4c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når gikk s club 7?

Anonymkode: fa79c...0a4

Tror det var på begynnelsen av 2000 tallet, men ikke helt sikker 

Anonymkode: 4d2b0...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ponniekspressen ❤️ 

Jeg husker jeg så en australsk serie om et søskenpar og noen andre. Tror en var hos de på utveksling. Jenta i serien hadde langt mørkt hår. Noen som vet hvilken jeg mener?

Anonymkode: 620d2...742

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabrina the teenage witch

Charmed

Sweet Valley High

Gode og onde dager

The Nanny

Baywatch

Huset på prærien 

Disse var alle faste innslag etter skoletid. Husker jeg syntes at Days of our lives var litt skummelt til tider! Det var masse intriger og en farlig dobbeltgjenger som kidnappet "orginalen" og ble gravid med mannen til den kidnappede og noe greier. Haha. Litt av en fantasi på de som skrev den serien! 

Anonymkode: be750...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/20/2019 at 9:25 AM, AnonymBruker said:

Sit-coms var min greie, orket ikke følge med på såpeoperaene. Så jeg så "Under samme tak", "Step by step", den derre serien med Steve Urkel, og Sister Sister. Latterlig dårlig underholdning, men jeg satt pal foran skjermen fra jeg kom hjem, til det var middag😂

Anonymkode: 1ddca...d39

Mye av de seriene var allerede utdaterte da de ble sendt på tvnorge fom 1994

Anonymkode: 034c7...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg elsket «mine beste år» (the wonder years) og den norske serien «venner og fiender». 

Anonymkode: 2cce2...c88

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 4 uker senere...

I tillegg til alt annet som nevnt her, så var det jo Babylon5 og Sledgehammer blant annet.
Vestavind likte jeg også som barn og så den igjen på youtube i sommer. 

Nine OH two one OH var en av de beste. Melrose Place også. Heather Locklear har holdt seg. Hun spilte i en eller annen politiserie også. Tj Hooker?

Samt Waikkki, Silke, Tropical heat og Jake and fatman. Typisk serier som gikk etter midnatt som vi så på forbudt etter leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Sabrina the teenage witch

Charmed

Sweet Valley High

Gode og onde dager

The Nanny

Baywatch

Huset på prærien 

Disse var alle faste innslag etter skoletid. Husker jeg syntes at Days of our lives var litt skummelt til tider! Det var masse intriger og en farlig dobbeltgjenger som kidnappet "orginalen" og ble gravid med mannen til den kidnappede og noe greier. Haha. Litt av en fantasi på de som skrev den serien! 

Anonymkode: be750...3a7

Åh Sabrina ❤️ Er ikke fan av ny-innspillingen, savner humoren 😕

Anonymkode: 41fb2...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...