Gå til innhold

kjempebetatt av lege..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Han kan jo ha dame selv om de ikke bor sammen. Synes også at løsningen med å late som du er fra statistisk sentralbyrå er dårlig. For det første er det jo svindel, for det andre er det stor sjanse for å bli avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tenk om han fersker deg! Tenk så pinlig. Hadde jeg vært han ville jeg faktisk anmeldt deg. Tror ikke det er det beste skjekketrikset akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om han fersker deg! Tenk så pinlig. Hadde jeg vært han ville jeg faktisk anmeldt deg. Tror ikke det er det beste skjekketrikset akkurat!

Nettopp. Tror ikke jeg ville likt det hvis noen ringte til meg og gav seg ut for å være noen andre for å få personopplysninger om meg... da er det bedre å være ærlig og sende ham en sms. Det verste som kan skje er at han er opptatt eller ikke interessert - da har du i alle fall prøvd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det.

Ganske slitsomt å få slike telefoner fra pasienter, vil jeg tro. Jeg hadde syntes du var litt rar, dersom det var meg.

Det kommer selvfølgelig an på situasjonen, men jeg synes ikke at det virker OK som pasient/lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kast deg ut i det og spør ham neste gang om han vil ta en kopp kaffe med deg når du ikke lengere er pasient hos ham. Enten det eller send ham en sms.

Jeg hadde gått for sms'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidipia:)ikke innlogget
Den som intet våger intet våger:).. fordi om en lege ikke kan ha forhold til sine pasienter, så er det jo ikke verre enn at du ikke går til han å dette var da vell bare snakk om midlertidig p.g.a den skaden:)...

det går jo an å ymte frempå litt å se

Den som intet våger intet vinner skulle det selfølgelig vere :ler:

skriv en sms, men kanskje du bør vente til du har vert på undersøkelse på tirsdag først?ellers kan det bli jævlig pinelig for å si det sån:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...