Gå til innhold

kjempebetatt av lege..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hasse:)

For to uker siden falt jeg og slo kneet mitt å har nå havnet på krykker med skinne :roll:. å har nå vert på på sykehuset to ganger for å ta røntgen og undersøkelser, men de har enda ikke funnet ut hva det er p.g.a at jeg har vert så hoven å sån. Det har seg slik da at jeg har blitt undersøkt av samme lege begge gangene å han er bare dødspen å skikkelig hyggelig, han spurte meg om løst å fast å tulla mye å sån, har så innmari lyst å bli kjent med han eller finne ut om han har dame i første omgang...Skal tilbake på tirsdag til nye undersøkelser som muligens tar hele dagen så da får jeg jo sett han mye, er det mulig å sjekke opp en lege?ialletilfelle hvordan går jeg frem? får han bare ikke ut av hodet å det har liksom aldri skjedd meg før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Finn ut om han har dame. Om han ikke har det så go for it, prøv, det er bare stilig!!!! Du kommer ikke til å angre på det når du sitter på gamle hjemmet..

Men finn bare ut om han har dame, spør noen andre som jobber der, kjenner du noen som kjenner noen som jobber der? Pønsk ut et lurt spørsmål du kan stille han for å finne ut :) Lykke til, høres gøy ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasse:)
Finn ut om han har dame. Om han ikke har det så go for it, prøv, det er bare stilig!!!! Du kommer ikke til å angre på det når du sitter på gamle hjemmet..

Men finn bare ut om han har dame, spør noen andre som jobber der, kjenner du noen som kjenner noen som jobber der? Pønsk ut et lurt spørsmål du kan stille han for å finne ut :) Lykke til, høres gøy ut :hjerte:

får meg liksom ikke til å spørre noen andre som jobber der heller, hmmm å hadde jeg bare vist hvordan jeg kan finne ut om han har dame :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Kanskje du kan sjekke opp navnet hans i tlf katalogen, og se om det er noen andre som er registrert på den adressen?

Eller bare late som du er fra statistisk sentralbyrå og ringe å spørre om bo forhold :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule sider, ditt distrikt, 1881 opplysningen... :ler:

Her på KG sjekker vi opp både UP og leger, ingen grenser for oppfinnsomhet her i gården! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare den lille detaljen om at en lege ikke har lov til å ha et forhold til en pasient han behandler... så du må enten ikke gå til ham som lege mer, eller bli fort frisk da...

Men, "dame" trenger ikke bo på samme adresse som ham, eller han kan bo slik som meg, vi er vel 20 stykker registrert på samme adresse, men jeg bo bare sammen med EN, men det er mange leiligheter i dette huset...

Sjekk nå likevel gjerne det med telefonkatalogen ja. Ellers er det vel egentlig litt prat som er løsninga... Sms, som Lilleulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasse:)
Gule sider, ditt distrikt, 1881 opplysningen... :ler:

Her på KG sjekker vi opp både UP og leger, ingen grenser for oppfinnsomhet her i gården! :wink:

:ler: ja skal ta å sjekke det opp nå, må bare finne sykemeldinga han skrev under på så jeg finner navnet. Han hadde ikke giftering iallefall, typisk at kjekke leger har det, eller omtrent alle leger i det hele tatt faktisk. hmm...han spurte så mange spm som ikke var relevant for undersøkelsen iallefall, men om det var for å være hyggelig det vites ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

En lege kan ikke ha et forhold til sine pasienter. Og er han kjekk, har han sikkert fått et og annet tilbud fra en pasient tidligere. Har en kjekk lege selv, og flørter nok litt, ja. Men det stopper seff der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som intet våger intet våger:).. fordi om en lege ikke kan ha forhold til sine pasienter, så er det jo ikke verre enn at du ikke går til han å dette var da vell bare snakk om midlertidig p.g.a den skaden:)...

det går jo an å ymte frempå litt å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Følg hjertet!

Legg ut navnet hans her, så skal vi se hva vi kan gjøre! Jeg kjenner mange leger, og det er mange sykepleiere som er innom forumet, så mulig vi kan gi deg svaret online om hen er singel eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja så lurt! Kringkast navnet hans så vi alle kan ringe og spørre om boforhold! Kjempelurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nysgjerrig-Per
Ja så lurt! Kringkast navnet hans så vi alle kan ringe og spørre om boforhold! Kjempelurt!

Dtt holder vel at du ringer, som er så nysgjerrig fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dtt holder vel at du ringer, som er så nysgjerrig fra før av.

Jaha, nysgjerrig jeg? Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasse:)

hmm har iallefall funnet nr hans nå, ingen andre registrert på det nr, lurte litt på om jeg skulle ringe og late som om jeg er fra statistisk sentralbyrå :ler:

men må manne meg opp litt, noen som har forslag til spm jeg eventuelt kan spørre vist jeg skal utgi meg for det da? må være noe med boforhold å slike ting sån at jeg faktisk finner ut om han har dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan vel spørre om hvor mange der er i husstanden og hvor mange som er under 18 år, villa, leilighet, eier, leier, bil, båt, hytte o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ganske enkelt spørre om sivilstatus? Det fikk i alle fall jeg spørsmål om i en spørreundersøkelse fra et eller annet. I tillegg slike ting som Trille nevnte for å gjøre det troverdig...

Synes igrunn det er litt drøyt å ringe og gi seg ut for å være fra statistisk sentralbyrå, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sannsynligheten for at han ikke gjennomskuer noe sånt? Har lest at de fleste leger har IQ på over 135 i snitt, så jeg ville ikke tatt sjansen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svææææært mange, de aller fleste, har jo nummervising om du ringer.... Vet ikke om jeg ville satsa på å være fra statistiks sentralbyrå, da liker jeg nok bedre Lilleulv sin tilnærming til politimannen... sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...