Gå til innhold

Kunne du hatt sex med søskenbarnet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om puling, ikke å få barn.

Anonymkode: 51521...025

Og puling kan føre til..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Vera skrev:

Og puling kan føre til..?

Ingenting, om man tar forholdsregler og er bestemt på de man gjør. At du trodde at både sex og ekteskap mellom søskenbarn var ulovlig, støtter ikke opp om argumentene dine.

Anonymkode: 51521...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 

Men jeg kysset søskenbarnet mitt for 50 kr da jeg var 9 og han var 10. 😂 ..... men så er han homofil da og det kom ut mange år etterpå. Så da er det ikke så ille allikevel da 🤷‍♀️

Anonymkode: 6462e...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lengre. Trodde jeg var super forelsket i ett av dem, da jeg var yngre. Men det gikk over! 😃 

Anonymkode: e79de...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fetter som jeg ikke hadde latt meg be to ganger om å ha sex med dersom sjansen hadde vært der, men vi hadde neppe blitt spesielt populære. 

Anonymkode: 8de74...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Vera skrev:

Søskenbarnekteskap: Det er ikke forbudt å inngå ekteskap mellom søskenbarn (fetter og kusine), men det er viktig å være oppmerksom på at dersom foreldrene er i slekt er det høyere risiko for å få barn med sykdom og medfødte misdannelser, dødfødsel, spedbarnsdød og forkortet levealder. Folkehelseinstituttet har laget en rapport om inngifte i Norge og medisinske konsekvenser. Norsk helseinformatikk har også informasjon om samme tema. (regjeringen.no) 

Men det er jævlig sært uansett! Finnes jo en haug av andre å pøke på. Ville aldri satt et barn i potensiell fare ved å påføre det sykdommer osv, fordi jeg ikke kunne la være å pøke på slekta mi.

Det er jo helt vanlig blant innvandrere å hente / gifte seg med søskenbarn. Hvor barna igjen henter / gifter seg med søskenbarn. Det har vært diskutert i perioder om dette skal være lov. Jeg er blant de som ikke synes det skal være lov. Kunne aldri tenkt med å vært sammen med et søskenbarn.

Anonymkode: 52373...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg ikke hatt sex med søskenbarn, men det har vært nære på. . Husker tilbake til et stort familieselskap der vår felles bestefar feiret rund dag, vi var begge 14, det var på et forsamlingshus og vi trakk oss unna selskapet og inn i feriehuset ved siden av som søsteren til bestefar overnattet i. Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men begynte ihvertfall å snakke om sex og kjærester. Startet med at vi øvde oss på å kysse hverandre, det gikk over til klining og vi havnet på sofaen der vi gned skrittene mot hverandre. Vi spratt fra hverandre på sekundet da onkelen min, altså faren hennes, kom inn døra, heldigvis så han ikke oss, stua var skjult fra inngangspartiet. Tenker av og til på hva som hadde skjedd hvis vi ikke ble forstyrret, er sikker på at vi hadde hatt sex enten på sofaen eller i sengen. Husker jeg var forbannet på at han kom og hentet oss, hehe. :) 

Mulig jeg har spesielle erfaringer, men jeg har alltid tenkt at dette er mer vanlig enn vi tror, men at det ikke blir snakket om det. Lurte derfor egentlig litt på om det er andre her inne som enten har hatt sex med søskenbarnet sitt, om dere kunne tenke dere det eller har lignende historier å fortelle om.

TS

Anonymkode: d0c69...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg ikke hatt sex med søskenbarn, men det har vært nære på. . Husker tilbake til et stort familieselskap der vår felles bestefar feiret rund dag, vi var begge 14, det var på et forsamlingshus og vi trakk oss unna selskapet og inn i feriehuset ved siden av som søsteren til bestefar overnattet i. Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men begynte ihvertfall å snakke om sex og kjærester. Startet med at vi øvde oss på å kysse hverandre, det gikk over til klining og vi havnet på sofaen der vi gned skrittene mot hverandre. Vi spratt fra hverandre på sekundet da onkelen min, altså faren hennes, kom inn døra, heldigvis så han ikke oss, stua var skjult fra inngangspartiet. Tenker av og til på hva som hadde skjedd hvis vi ikke ble forstyrret, er sikker på at vi hadde hatt sex enten på sofaen eller i sengen. Husker jeg var forbannet på at han kom og hentet oss, hehe. :) 

Mulig jeg har spesielle erfaringer, men jeg har alltid tenkt at dette er mer vanlig enn vi tror, men at det ikke blir snakket om det. Lurte derfor egentlig litt på om det er andre her inne som enten har hatt sex med søskenbarnet sitt, om dere kunne tenke dere det eller har lignende historier å fortelle om.

TS

Anonymkode: d0c69...9b8

Høres ut som din onkel var en god kandidat for "The Bad Timing Awards". :fnise: Men det er nok best at det ikke ble noe mer, selv om det utvilsomt må ha vært spennende. :) Sikkert greit å forlate selskapet med tørre underbukser også. xD 

Anonymkode: 8de74...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, motbydelig. Men sikkert noen som har gleden av å pule mora si.

Anonymkode: 8205e...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette nok en sånn mental greie som bare sier nei.

Jeg tror ikke jeg kunne hatt sex med noen som jeg vokste opp sammen med (altså som jeg gikk i klasse eller barnehage med, søskenbarn, inngifte tanter og onkler, og stesøsken). Det er liksom min off-limit. Vi går ikke der. Spesielt søskenbarn, som man vokste opp med, som deler de samme bestemorminnene, som nesten var som søsken å regne. Nei - jeg tror ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke. Vokste opp nært med mine søskenbarn, da vi er fra samme tettsted, og vi har vært i lag siden vi var babyer. 

(Kan kanskje forstå folk som aldri har møtt sine søskenbarn, og plutselig møter dem - slik at de på sett og vis er fremmede for dem)

Anonymkode: 3bb1e...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 19.11.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Men jeg kysset søskenbarnet mitt for 50 kr da jeg var 9 og han var 10. 😂 ..... men så er han homofil da og det kom ut mange år etterpå. Så da er det ikke så ille allikevel da 🤷‍♀️

Anonymkode: 6462e...c6f

Hvorfor er det ikke så ille fordi han er homofil??🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI! Jeg kunne hatt sex med noen jeg vet er i slekt med uansett hvor langt ut. 🤢

Anonymkode: 3e5a7...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver pakistaner er gift med søskenbarnet sitt, ifølge denne VG-saken fra 2007. Forbud har vært oppe til debatt flere ganger. Fagfolkene er ikke i tvil om sin anbefaling. Det er to hovedgrunner til at et forbud likevel lar vente på seg:

1. Kongefamilien er et resultat av ekteskap mellom søskenbarn. Kong Harald sine foreldre var søskenbarn.

2. Den utbredte praksisen blant innvandrere gjør at venstresiden har tenkt seg om og ikke er fullt så villig til å vedta et forbud.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...