Gå til innhold

Kunne du hatt sex med søskenbarnet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har hatt en drøss ganger.

Anonymkode: 51521...025

:blink:

Anonymkode: 38959...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:blink:

Anonymkode: 38959...e1d

No big deal.

Anonymkode: 51521...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på ingen måte. Sykt at det er lov å gifte seg med nær slekt. Har noen i familien som er søskenbarn. De er gift og har barn.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en flott måte å få et bedre og nærmere forhold til familien. Venninna til venninna mi tror jeg har regelmessig sex med fetteren sin, hun har sagt noe om det til henne. De har alltid hatt et godt forhold.

Anonymkode: d0c69...9b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vera skrev:

Eh nei..

Er ikke det ulovlig 🤔

Nei det er det ikke, hvorfor i all verden skulle det det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er en flott måte å få et bedre og nærmere forhold til familien. Venninna til venninna mi tror jeg har regelmessig sex med fetteren sin, hun har sagt noe om det til henne. De har alltid hatt et godt forhold.

Anonymkode: d0c69...9b8

Wow!!! :roll:

Anonymkode: 38959...e1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Nei det er det ikke, hvorfor i all verden skulle det det? 

Hmm..jeg er usikker, men er det ikke slik at det i hvert fall er ulovlig å gifte seg med et søskenbarn? For å hindre skader på eventuelle barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ekkelt og på grensen til incest. Kjenner søskenbarn som er par. Man ser til og med likheten dem har i ansiktet. Det blir for nært..

Anonymkode: cab84...760

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Vera skrev:

Hmm..jeg er usikker, men er det ikke slik at det i hvert fall er ulovlig å gifte seg med et søskenbarn? For å hindre skader på eventuelle barn..

Alt er lov med søskenbarn, det er der grensen går. Så å gifte seg og få barn med søskenbarn er fullstendig lovlig 🙂 jeg har hatt sex utrolig mange ganger med et av mine søskenbarn men jeg personlig kunne ikke tenke meg å få barn med hu. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Alt er lov med søskenbarn, det er der grensen går. Så å gifte seg og få barn med søskenbarn er fullstendig lovlig 🙂 jeg har hatt sex utrolig mange ganger med et av mine søskenbarn men jeg personlig kunne ikke tenke meg å få barn med hu. 

Søskenbarnekteskap: Det er ikke forbudt å inngå ekteskap mellom søskenbarn (fetter og kusine), men det er viktig å være oppmerksom på at dersom foreldrene er i slekt er det høyere risiko for å få barn med sykdom og medfødte misdannelser, dødfødsel, spedbarnsdød og forkortet levealder. Folkehelseinstituttet har laget en rapport om inngifte i Norge og medisinske konsekvenser. Norsk helseinformatikk har også informasjon om samme tema. (regjeringen.no) 

Men det er jævlig sært uansett! Finnes jo en haug av andre å pøke på. Ville aldri satt et barn i potensiell fare ved å påføre det sykdommer osv, fordi jeg ikke kunne la være å pøke på slekta mi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Vera skrev:

Søskenbarnekteskap: Det er ikke forbudt å inngå ekteskap mellom søskenbarn (fetter og kusine), men det er viktig å være oppmerksom på at dersom foreldrene er i slekt er det høyere risiko for å få barn med sykdom og medfødte misdannelser, dødfødsel, spedbarnsdød og forkortet levealder. Folkehelseinstituttet har laget en rapport om inngifte i Norge og medisinske konsekvenser. Norsk helseinformatikk har også informasjon om samme tema. (regjeringen.no) 

Men det er jævlig sært uansett! Finnes jo en haug av andre å pøke på. Ville aldri satt et barn i potensiell fare ved å påføre det sykdommer osv, fordi jeg ikke kunne la være å pøke på slekta mi.

Det er snakk om puling, ikke å få barn.

Anonymkode: 51521...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...