Gå til innhold

Vil det smelle i Norge til uken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da bør du være istand til å forutsi om det er noe som er forårsaket av mennesker eller en naturkatastrofe da... Selvfølgelig vil det skje en stor ulykke i Norge iløpet av uken. Det er glatt og snø.. Store ulykker skjer vel hver uke og det er alltid noe du kan finne hver uke i media. 

Anonymkode: cc7aa...d80

Det ser ikke ut som det er en naturkatastrofe, men en ulykke enten forårsaket av mennesker eller ikke. Men et rimelig antall mennesker involvert i ulykken.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da bør du være istand til å forutsi om det er noe som er forårsaket av mennesker eller en naturkatastrofe da... Selvfølgelig vil det skje en stor ulykke i Norge iløpet av uken. Det er glatt og snø.. Store ulykker skjer vel hver uke og det er alltid noe du kan finne hver uke i media. 

Anonymkode: cc7aa...d80

Det vil vise seg.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎11‎.‎2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Det er en slags "kalender" som sammenfatter ulike hendelser angående ulykker og andre uheldige events rundt om i verden. Hovedsaklig Europa og USA. Denne er satt sammen med tid mellom de nevnte hendelsene og hvor de sannsynligvis oppstår.

Ekstremt vanskelig å forklare her, men disse elementene pluss noen til viser da en sammenheng mellom når og hvor slike ting skjer. Med stor sannsynlighet. Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker. Jeg har sikkert puslet med dette i 12-15 år og det opptar en hel vegg i kjelleren.

Anonymkode: cd995...30e

Noen har sett litt for mye på film. Beautiful mind inspirert som leter etter mønster , klipper ut avisartikler og lager seg en tidslinje basert faktorer funnet opp i hodet. Så prøver man å sette det inn en sammenheng. Om man leiter finner mann.

Sikkert en interessant hobby, men ville nok ikke sagt det til noen...evt søke jobbe i FBI. De har sikkert bruk for noen som tenker utenfor boksen og kan spå i fremtiden.

Anonymkode: 04176...c7c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Det er en slags "kalender" som sammenfatter ulike hendelser angående ulykker og andre uheldige events rundt om i verden. Hovedsaklig Europa og USA. Denne er satt sammen med tid mellom de nevnte hendelsene og hvor de sannsynligvis oppstår.

Ekstremt vanskelig å forklare her, men disse elementene pluss noen til viser da en sammenheng mellom når og hvor slike ting skjer. Med stor sannsynlighet. Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker. Jeg har sikkert puslet med dette i 12-15 år og det opptar en hel vegg i kjelleren.

Anonymkode: cd995...30e

Det skjer små og store ting hele tida. Om du velger ut de hendelsene du mener passer inn i mønsteret, blir det jo et mønster. Det blir garantert et drap, et dødsfall,  en ulykke, en bombe e.l et eller annet sted du kan bruke og kalle det en bekreftelse på systemet ditt, 

Høres ut som du har en del fritid du bør bruke på andre ting,

Anonymkode: d2d19...1f0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer små og store ting hele tida. Om du velger ut de hendelsene du mener passer inn i mønsteret, blir det jo et mønster. Det blir garantert et drap, et dødsfall,  en ulykke, en bombe e.l et eller annet sted du kan bruke og kalle det en bekreftelse på systemet ditt, 

Høres ut som du har en del fritid du bør bruke på andre ting,

Anonymkode: d2d19...1f0

Slik det ser ut er det en ørliten sjans for at ulykken som "inntreffer" skal være en flyulykke. Bussulykke er også aktuelt, men har ikke så stort "utslag". Samme med togulykke.

Både fly og togulykker er sjeldne i Norge.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har vi PST. Høres ut som en veldig merkelig og usunn hobby.

Anonymkode: 5ec6a...d69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis har vi PST. Høres ut som en veldig merkelig og usunn hobby.

Anonymkode: 5ec6a...d69

Ja, å kategorisere nyheter og å klistre dem opp på veggen er veldig usunt. Takk Gud for PST.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sr bra ut foreløpig, allerede godt ut på fredagen og ingen smell ennå:-)

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det. Ta medsa dine TS! Btw... d skjer ktastrofale ting i verden hele tida. Mange dør i store eller små ulykker. IS folka driver på hele tida. 

Anonymkode: e2ab2...c28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Anonymkode: cd995...30e

Om du er interessert hadde det vært bra om du delte det med meg. Jeg er veldig glad i krim og katastrofer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se det. Ta medsa dine TS! Btw... d skjer ktastrofale ting i verden hele tida. Mange dør i store eller små ulykker. IS folka driver på hele tida. 

Anonymkode: e2ab2...c28

Du sier ikke?

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, dainty skrev:

Om du er interessert hadde det vært bra om du delte det med meg. Jeg er veldig glad i krim og katastrofer. 

Kan ikke det vet du....dette er dungeon greier😂

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Teatrica skrev:

Teller lørdag og søndag med i uken din eller? Begynner å bli smått med tid...

Ja, heldigvis. Håper det går bra hele helgen også:-)

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smeller det noen steder enda?                 

Anonymkode: 73ac7...500

Lommeboka mi har fått en real smell i dag 😅

Anonymkode: 119e8...4ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smeller det noen steder enda?                 

Anonymkode: 73ac7...500

Ja det er jo black friday. Folk går amok på butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og der forsvant trådstarter... 😂 Hun har som nevnt brukt mange år på å lage dette systemet sitt for å spå katastrofale hendelser, men ingenting skjedde.. Huff. Kommer vel sikkert tilbake med en ny spådom om en måned eller to

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 14.12.2019 den 16.34, Tylerkingdurden skrev:

Og der forsvant trådstarter... 😂 Hun har som nevnt brukt mange år på å lage dette systemet sitt for å spå katastrofale hendelser, men ingenting skjedde.. Huff. Kommer vel sikkert tilbake med en ny spådom om en måned eller to

Neida. Jeg "spår" heller ingenting, bare ser når ulike hendelser har inntruffet i forskjellige land og hvor det inntreffer neste gang.

Dett er ingen vitenskap, men en samling av hundrevis av hendelser i en tidslinje og hvor de skjer i henhold til hverandre.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...