Gå til innhold

Vil det smelle i Norge til uken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uh, menneske spår, men Gud rår.... Så nei.

Anonymkode: e82f6...269

Håper du har rett:-) Har hengt meg opp i dette.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt hvis det viser seg at du har rett da 😅

Anonymkode: a661d...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt skummelt hvis det viser seg at du har rett da 😅

Anonymkode: a661d...34a

I så fall ikke skummelt. Da viser det jo bare at systemet faktisk fanger opp noe.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Kan du i det minste utdype litt mer? Hvordan ''smeller'' ? Og hva er sammenhengen med de tidlige hendelsene som du nevner?

 

Anonymkode: c5f0f...aa6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt skummelt hvis det viser seg at du har rett da 😅

Anonymkode: a661d...34a

Men hvorfor ? Hva skjer i November??

Anonymkode: c5f0f...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ingen kan si at vi ikke ble advart hvert fall. Når det er sagt, så drømte jeg om en masse skyting her om dagen. En fiktiv, i Norge :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ana0603 skrev:

Jeg er oftest i nabolaget mitt, så... ingen fare for meg 😉

Samme her, går sjeldent ut av min boble

Anonymkode: c5f0f...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Kan du i det minste utdype litt mer? Hvordan ''smeller'' ? Og hva er sammenhengen med de tidlige hendelsene som du nevner?

 

Anonymkode: c5f0f...aa6

Det er en slags "kalender" som sammenfatter ulike hendelser angående ulykker og andre uheldige events rundt om i verden. Hovedsaklig Europa og USA. Denne er satt sammen med tid mellom de nevnte hendelsene og hvor de sannsynligvis oppstår.

Ekstremt vanskelig å forklare her, men disse elementene pluss noen til viser da en sammenheng mellom når og hvor slike ting skjer. Med stor sannsynlighet. Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker. Jeg har sikkert puslet med dette i 12-15 år og det opptar en hel vegg i kjelleren.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ? Hva skjer i November??

Anonymkode: c5f0f...aa6

Umulig å si.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, KillerKitty skrev:

Haha, ingen kan si at vi ikke ble advart hvert fall. Når det er sagt, så drømte jeg om en masse skyting her om dagen. En fiktiv, i Norge :sjokkert:

Det er ingen advarsel på noen som helst måte. Slik fungerer det ikke.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer snart ny sak, fordi dei skal legge lokk over nav skandalen.. slår aldri feil ☺️ 

Anonymkode: 3e72a...a6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer snart ny sak, fordi dei skal legge lokk over nav skandalen.. slår aldri feil ☺️ 

Anonymkode: 3e72a...a6b

Har du noen teorier om hva denne fremtidige saken kan være da?

Anonymkode: c5f0f...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer snart ny sak, fordi dei skal legge lokk over nav skandalen.. slår aldri feil ☺️ 

Anonymkode: 3e72a...a6b

NAV skandalen ville ikke blitt detektert av dette jeg holder på med. Det går mer på ulykker og lignende ting.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen advarsel på noen som helst måte. Slik fungerer det ikke.

Anonymkode: cd995...30e

Vel, hva skal man kalle det da? Finner ikke et mer passende ord 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen teorier om hva denne fremtidige saken kan være da?

Anonymkode: c5f0f...aa6

Om jeg skulle gjette slik det ser ut, ville det vært en større ulykke. Det minst 10-15 personer ville vært involvert.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KillerKitty skrev:

Vel, hva skal man kalle det da? Finner ikke et mer passende ord 🤔

Jo, men hva skal en passe seg for da? Jeg har jo ingen indikasjoner på hvor eller hvordan. Dette er kun slik at det ser ut til at det skal skje noe basert på datoer, tid, faktorer i systemet og sammenfallende hendelser i et mønster som strekker seg 15 år+ tilbake. 

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Har du med de daglige smellene i irak og Syria? Og er Afghanistan sine enorme smell med I ditt excel-ark? Hvis ikke, har du musikk her til å legge det inn. Ta vare på deg selv.

 

 

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...