Gå til innhold

Vil det smelle i Norge til uken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en slags "kalender" som sammenfatter ulike hendelser angående ulykker og andre uheldige events rundt om i verden. Hovedsaklig Europa og USA. Denne er satt sammen med tid mellom de nevnte hendelsene og hvor de sannsynligvis oppstår.

Ekstremt vanskelig å forklare her, men disse elementene pluss noen til viser da en sammenheng mellom når og hvor slike ting skjer. Med stor sannsynlighet. Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker. Jeg har sikkert puslet med dette i 12-15 år og det opptar en hel vegg i kjelleren.

Anonymkode: cd995...30e

Du høres litt ut som han som spådde at jorden skulle gå under i 2017.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tylerkingdurden skrev:

Du høres litt ut som han som spådde at jorden skulle gå under i 2017.

Vel, det var ikke meningen.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en slags "kalender" som sammenfatter ulike hendelser angående ulykker og andre uheldige events rundt om i verden. Hovedsaklig Europa og USA. Denne er satt sammen med tid mellom de nevnte hendelsene og hvor de sannsynligvis oppstår.

Ekstremt vanskelig å forklare her, men disse elementene pluss noen til viser da en sammenheng mellom når og hvor slike ting skjer. Med stor sannsynlighet. Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker. Jeg har sikkert puslet med dette i 12-15 år og det opptar en hel vegg i kjelleren.

Anonymkode: cd995...30e

Jeg mener ikke å være slem nå, men håper du tar deg tid til å ta en tur innom fastlege/behandlere sånn innimellom. 

Anonymkode: ea04c...6ba

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig vil jeg (no offence) anbefale deg å oppsøke hjelp. Det høres ikke sunt ut å tenke på dette i flere tiår. Ulykker, naturkatastrofer som storm etc. skjer regelmessig og det er ikke noen matematisk formel som kan regne ut dette.

Det høres veldig rart ut å bastant si at "noe" skal skje i November, men du kan ikke si hva, da det mest sannsynlig kommer til å skje ett eller annet uansett. Problemet da er at du vil føle at du hadde rett, og at din "kalender" stemmer.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Anonymkode: cd995...30e

22/11 er vel en fin dato for slikt 

Anonymkode: 78ddb...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være slem nå, men håper du tar deg tid til å ta en tur innom fastlege/behandlere sånn innimellom. 

Anonymkode: ea04c...6ba

Haha, det skal jeg vurdere:-)

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Tylerkingdurden skrev:

Forøvrig vil jeg (no offence) anbefale deg å oppsøke hjelp. Det høres ikke sunt ut å tenke på dette i flere tiår. Ulykker, naturkatastrofer som storm etc. skjer regelmessig og det er ikke noen matematisk formel som kan regne ut dette.

Det høres veldig rart ut å bastant si at "noe" skal skje i November, men du kan ikke si hva, da det mest sannsynlig kommer til å skje ett eller annet uansett. Problemet da er at du vil føle at du hadde rett, og at din "kalender" stemmer.

Neida, jeg tenker ikke på det selv. Jeg fører det bare opp i et system etterhvert som ting skjer rundt om og etter som årene går, ser man et tydelig mønster i hele greia. Naturkatastrofer for seg og menneskeskapte ting for seg.

Anonymkode: cd995...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22/11 er vel en fin dato for slikt 

Anonymkode: 78ddb...721

20/11 var den jeg hadde tippet på om jeg skulle tippe.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe med 22-konspirasjons teorien?

22/07/11 Utøya
22/05/13 Lee Rigby 
22/03/16 Brussel
22/07/16 Munich 
22/03/17 London 
22/05/17 Manchester

Anonymkode: 36689...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Anonymkode: cd995...30e

Det du har gjort, er å finne ut et system for hva som HAR skjedd. Denne modellen din viser hva som SKJEDDE.

Dette er noe helt annet enn en modell som viser hva som skjer i fremtiden

;) 

Anonymkode: ec6c1...1b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har det noe med 22-konspirasjons teorien?

22/07/11 Utøya
22/05/13 Lee Rigby 
22/03/16 Brussel
22/07/16 Munich 
22/03/17 London 
22/05/17 Manchester

Anonymkode: 36689...0ee

Nei, ingenting med dette å gjøre. Jeg har aldri hørt om den konspirasjonsteorien heller.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du har gjort, er å finne ut et system for hva som HAR skjedd. Denne modellen din viser hva som SKJEDDE.

Dette er noe helt annet enn en modell som viser hva som skjer i fremtiden

;) 

Anonymkode: ec6c1...1b7

Ja, det stemmer. Og når en da fører inn hendelser etterhvert som det skjer, danner det seg et mønster. F.eks at etter Frankrike kommer Tyskland. Etter Sverige kommer Norge, osv. Altså eksempler. Jeg sier ikke at disse spesifike land og mønster jeg nettopp nevnte er reelle.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Har du med de daglige smellene i irak og Syria? Og er Afghanistan sine enorme smell med I ditt excel-ark? Hvis ikke, har du musikk her til å legge det inn. Ta vare på deg selv.

Visste du at regnet etter folketallet smeller det like ofte i Sverige som i Afghanistan? Norge ligger noen år etter Sverige, så vi kan se fremtiden vår der. Med mindre det norske folk samler seg og krever 180 graders retningsendring i politikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Horten Market skrev:

Visste du at regnet etter folketallet smeller det like ofte i Sverige som i Afghanistan? Norge ligger noen år etter Sverige, så vi kan se fremtiden vår der. Med mindre det norske folk samler seg og krever 180 graders retningsendring i politikken.

Jeg bare vet hvordan ting skjer når det smeller. At glass stikker som kniver i alles kropper. Uansett alder. Trykkbølgen endrer innvoller. Dette til info.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20/11 var den jeg hadde tippet på om jeg skulle tippe.

Anonymkode: cd995...30e

Nei, ikke den dagen. Skal ta båten til Sverige da. Er vel den perfekte arenaen. Da sier vi 22/11 i stedet, selv om jeg holder en knapp på 24/11 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke.

Anonymkode: cd995...30e

Hm det var en spesiell hobby? Hvorfor ikke fokusere på noe positivt eller heller bruke tid på å hjelpe andre? 

Anonymkode: cc7aa...d80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den skiller mellom naturkatastrofer og hendelser forårsaket av mennesker.

Men da bør du være istand til å forutsi om det er noe som er forårsaket av mennesker eller en naturkatastrofe da... Selvfølgelig vil det skje en stor ulykke i Norge iløpet av uken. Det er glatt og snø.. Store ulykker skjer vel hver uke og det er alltid noe du kan finne hver uke i media. 

Anonymkode: cc7aa...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg bare vet hvordan ting skjer når det smeller. At glass stikker som kniver i alles kropper. Uansett alder. Trykkbølgen endrer innvoller. Dette til info.

Du har ødelagt mye av kredibiliteten med krigstråden din. Ingen vet om du har opplevd krig eller ikke. 

Anonymkode: cc7aa...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke et eneste menneske i verden som kan spå når det skal skje en stor ulykke/natur katastrofe. Det er helt umulig. Ulykker skjer også hele tiden rundt omkring i landet dessverre. Spesielt mye når det er glatt. Naturkatastrofer skjer veldig sjelden i Norge. I alle fall store og ødeleggende. Vi har jo noen stormer i året. Av og til flom. En sjelden gang små jordskjelv. Har i mine 29 år opplevd 3 små jordskjelv (pluss et eller to etterskjelv) men nok til å kjenne det rister og buldrer, 2 ganske kraftige stormer som jeg husker. Skjer altså svært sjelden naturkatastrofer og de som skjer er små. 

20 timer siden, Tylerkingdurden skrev:

Du høres litt ut som han som spådde at jorden skulle gå under i 2017.

Skulle jorden gå under i 2017? Husker bare den skulle gå under i 2000, 2011 og 2012😂 men her sitter vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm det var en spesiell hobby? Hvorfor ikke fokusere på noe positivt eller heller bruke tid på å hjelpe andre? 

Anonymkode: cc7aa...d80

Jeg trives med dette.

Anonymkode: cd995...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...