Gå til innhold

Er det virkelig "greit" å bare fade ut på denne måten etter så lang tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært gjennom det samme selv og de bruker alltid unnskyldninger for å snike seg unna. Det gjør jo kvinner også. Har opplevd at potensielle venninner bare stikker også. Folk tror de er noe og kan behandle andre som dritt og gjenstander. De må ha en iq på 80 siden de er såpass voksne og har store kommunikasjonsproblemer... dette ghosting pisset var ikke normalt før. Det var først i 2018 jeg opplevde det for første gang og hørte om det. Man må jo vite klart og tydelig hvem og hva man vil ha i en alder av 28. Og hvorfor date noen i så mange måneder pluss insje på å være eksklusive, når man plutselig mister interessen og vil bruke tid på noen andre eller noe annet. Høres helt sinnsforvirrende ut spør du meg. Sånn er i hvert fall ikke jeg... og jeg har grunn til det. Men man kan ikke kreve at alle andre har ryggrad og vet hvem de er og hva de vil.

Anonymkode: 891c5...d2c

Ja, skjønner ikke at det er mulig å være slik mot noen egentlig. Uavhengig av hvilke relasjon det er snakk om. Hørte ingenting fra ham på en uke, så tar han kontakt og sier at han ønsker mer kontakt og at han tenker på meg. Jeg sier rett ut at det er akkurat det jeg ønsker. Og så hører jeg ikke mer, bortsett fra hvis jeg sender melding med spørsmål (de uten spørsmål gidder han ikke å svare på). Tenker nå at den meldingen han sendte på eget initiativ bare var fordi han ikke hadde hørt fra meg på en uke og han ville forsikre seg om at han fortsatt hadde meg som en mulighet. Åh, jeg er så trist og lei meg, selv om all fornuft sier at jeg bør holde meg unna ham. Er jo egentlig nok menn å velge i. Men akkurat nå vil jeg bare ha ham.

Anonymkode: a83d8...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noen ikke tatt kontakt på ei uke hadde jeg tenkt at forholdet var over. Og gått videre selv. Gjorde det i sommer etter å ikke ha hørt noe fra daten. Han fulgte visst med på meg og tok kontakt da han fikk nyss om at jeg var med en ny 😅 

Anonymkode: 0d527...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg ikke på dere jenter som bare viker unna og ikke sier noe til så simpel og slett behandling fra motparten! Det er vagt, veikt og du står ikke opp for deg selv om du gjør det! KREV ET SVAR.

Send han en melding, helst ikke en lang avhandling, men en kort og konsis en, der du skriver at du har lagt merke til dårligere kontakt fra han, og si "Jeg spør deg rett ut, vil du at det skal bli slutt mellom oss?"

 

Anonymkode: 8f3d5...51e

Gjorde det med x'n for bare noen uker siden og neida han ville absolutt ikke avslutte noe forhold. 

Men han oppførte seg slik i aller høyeste grad og jeg avsluttet. Totalt manglende ryggrad på en del mennesker. 

Anonymkode: 89b32...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen ikke tatt kontakt på ei uke hadde jeg tenkt at forholdet var over. Og gått videre selv. Gjorde det i sommer etter å ikke ha hørt noe fra daten. Han fulgte visst med på meg og tok kontakt da han fikk nyss om at jeg var med en ny 😅 

Anonymkode: 0d527...c1f

Så typisk! Hva skjedde da? Ble han plutselig skråsikker på at han var veldig interessert i deg? 

Jeg opplevde nemlig selv i vår at en jeg datet mistet interessen. Det var egentlig helt greit, for jeg selv var veldig usikker og hadde egentlig mistet interessen. Tenkte at det var gjensidig manglende interesse. Vi hadde ikke vært på så mange date og var langt ifra å være eksklusive. Så jeg tenkte at det var helt greit for begge at det døde ut. Da han ikke hørte fra meg tok han kontakt, men ganske vag på hva han ville. Da jeg derimot sa jeg ikke var interessert ble han desperat og det var ikke måte på hvor godt han likte meg og plutselig var klar for et forhold. Skjønner ikke hva det er med enkelte gutter.  

Anonymkode: a83d8...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det med x'n for bare noen uker siden og neida han ville absolutt ikke avslutte noe forhold. 

Men han oppførte seg slik i aller høyeste grad og jeg avsluttet. Totalt manglende ryggrad på en del mennesker. 

Anonymkode: 89b32...6ca

Når du avsluttet, godtok han det fort eller virket det som at han faktisk angret på å ikke ha gjort mer for å beholde deg. Lurer noen ganger på om menn og kvinner bare kommunisere veldig ulikt og at enkelte ikke selv skjønner hvordan de fremstår?

Eller nekter de på at de vil avslutte fordi de har dårlig samvittighet?

Anonymkode: a83d8...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så typisk! Hva skjedde da? Ble han plutselig skråsikker på at han var veldig interessert i deg? 

Jeg opplevde nemlig selv i vår at en jeg datet mistet interessen. Det var egentlig helt greit, for jeg selv var veldig usikker og hadde egentlig mistet interessen. Tenkte at det var gjensidig manglende interesse. Vi hadde ikke vært på så mange date og var langt ifra å være eksklusive. Så jeg tenkte at det var helt greit for begge at det døde ut. Da han ikke hørte fra meg tok han kontakt, men ganske vag på hva han ville. Da jeg derimot sa jeg ikke var interessert ble han desperat og det var ikke måte på hvor godt han likte meg og plutselig var klar for et forhold. Skjønner ikke hva det er med enkelte gutter.  

Anonymkode: a83d8...791

Nei, men han sa unnskyld. Vi hadde faktisk bare én fysisk date, men skulle hele tida møtes mer når det passa for begge og etterhvert bare han (han skulle på ferie etc). Han hadde fortalt meg hvor han bodde, hvor han jobba, sendte bilder fra jobb og ferien osv. Og var en del sexting. Jeg skjønte etterhvert at han ikke hadde seriøse planer om å møtes igjen- han kom hjem fra ferien sin og tok ikke initiativ til kontakt. Jeg hadde på forhånd bestemt meg at det i så fall var spiker i kista for min del. Da skulle ikke jeg ta kontakt. 

Så dager etterpå gikk jeg inn i datingappen igjen og rydda i profilen, svarte på henvendelser og la til bilder. Og etter noen uker traff jeg kjæresten min der. Som var opptatt tidlig av at vi vise var eksklusive og skulle vise at vi var sammen. Dermed fikk han andre fyren greie på det. Og innen ei uke var det bare, han sleit med noe om dagen og hadde ikke vært klar for ting. Han ønska meg lykke til med den andre. Angst? Tull? Jeg vet ikke. Men det kjentes ok at han tok kontakt. Selv om jeg var over ghostinga. Jeg sa takk for det, no hard feelings og håper det går bra med deg. Og det var vel det. 

Anonymkode: 0d527...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det med x'n for bare noen uker siden og neida han ville absolutt ikke avslutte noe forhold. 

Men han oppførte seg slik i aller høyeste grad og jeg avsluttet. Totalt manglende ryggrad på en del mennesker. 

Anonymkode: 89b32...6ca

Ikke sant, man merker jo ofte at det er noe. Husker jeg måtte "dumpe meg selv" med ene eksen. Alt var så vagt men negativt. 

Og med en annen eks så slo han opp, men noen dager før gikk han rundt og bare var kjempesint. Freste. Etter halvannen dag med det sa jeg, vil du slå opp eller? Han bare, såklart ikke! Er du gal...Og jeg sa ok, men vet du hva, enten så forteller du meg hva dette dreier seg om eller så skjerper du deg. Og han bare, jeg skal gjøre begge deler. Han ble mild og grei. 2 dager med sex og kos seinere slo han opp. Da hadde jeg tenkt at hvis han lot jobbproblemer (som jeg trodde det var) gå ut over meg på den måten, kom jeg til å slå opp. 

Anonymkode: 0d527...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...