Gå til innhold

Sjokkert over kommentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg har dårligst inntekt i samboerskapet, fikk jeg høre av mannen at jeg må regne med at han drar på ferier uten meg fremover. Jeg er forsiktig med pengene mine, men tjener normalt i motsetning til han. Han vet at at jeg tjener en gjennomsnittlig lønn, men siden jeg ikke kan leve opp til hans forventninger og standarder, drar han alene. Sitter igjen med en stor klump i magen og lurer på hvordan dette skal vare. 

Anonymkode: 4d8f4...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt samboerskap hadde ikke jeg satset på ihvertfall, kom deg vekk fra han, du får det mye bedre uten en egostisk drittsekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til svinet: «Kos deg på ferie uten meg, jeg for min del skal kose meg med et liv uten deg»!

Anonymkode: 4acf7...7c8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg svart at siden han opptrer på en veldig egosentrisk måte, må han regne med at jeg kommer til å bytte han ut snart. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg har dårligst inntekt i samboerskapet, fikk jeg høre av mannen at jeg må regne med at han drar på ferier uten meg fremover. Jeg er forsiktig med pengene mine, men tjener normalt i motsetning til han. Han vet at at jeg tjener en gjennomsnittlig lønn, men siden jeg ikke kan leve opp til hans forventninger og standarder, drar han alene. Sitter igjen med en stor klump i magen og lurer på hvordan dette skal vare. 

Anonymkode: 4d8f4...f76

For en dust. Hvorfor vil han reise på alle ferier uten deg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfasan om jeg har latt deg være hjemme! Så ondskapsfull eller grådig går det ikke ann å være. Han setter tydeligvis mere verdi i pengene enn deg😥

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han dra alene og finn deg et annet sted å bo mens han er på ferie. 

Anonymkode: 425e7...3bf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg har dårligst inntekt i samboerskapet, fikk jeg høre av mannen at jeg må regne med at han drar på ferier uten meg fremover. Jeg er forsiktig med pengene mine, men tjener normalt i motsetning til han. Han vet at at jeg tjener en gjennomsnittlig lønn, men siden jeg ikke kan leve opp til hans forventninger og standarder, drar han alene. Sitter igjen med en stor klump i magen og lurer på hvordan dette skal vare. 

Anonymkode: 4d8f4...f76

Oi litt av en kjernekar du har funnet😀

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Kvelertak said:

Han høres ut som en pengegal kjerring som kun lever for pengene jo. Elsker penger og ferie mer enn deg. Skaff deg en mann du. 

Hæ?

Anonymkode: efa3b...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg har dårligst inntekt i samboerskapet, fikk jeg høre av mannen at jeg må regne med at han drar på ferier uten meg fremover. Jeg er forsiktig med pengene mine, men tjener normalt i motsetning til han. Han vet at at jeg tjener en gjennomsnittlig lønn, men siden jeg ikke kan leve opp til hans forventninger og standarder, drar han alene. Sitter igjen med en stor klump i magen og lurer på hvordan dette skal vare. 

Anonymkode: 4d8f4...f76

Tipper han har sløst bort masse penger på deg, og bare fått mas og dritt tilbake. 

Anonymkode: 69926...81e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er han så egoistisk og skrudd at han ikke er verdt tiden din, eller så er han lei av deg og oppfører seg som en drittsekk  fordi han ikke klarer å gjøre det slutt.

Ikke et bra tegn uansett!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan forstå at man som samboer/ektefelle ønsker separat økonomi. Men da for å ha rett på sitt i tilfelle brudd. 

Jeg kommer aldri til å forstå et forhold der den ene nyter goder og lever luksuriøst, mens den andre sitter hjemme og spiser havregrøt. Da kan man virkelig ikke være glad i hverandre. 

Anonymkode: 87bcb...f28

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jente????

 

Ha litt respekt for deg selv og la den såkalte samboeren leve med sine inntekter. ALENE!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...