AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #361 Del Skrevet 20. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du forteller det til kona hans. Og jeg håper hun er som meg. Min mann var utro med tre forskjellige kvinner, og jeg fikk vite om det en stund etterpå. Ingen av dem kommer noen gang til å glemme hva de har gjort, eller hvem jeg er. Karma. Anonymkode: da14a...20b Det er jo ikke disse 3 damene sin feil at din mann er notorisk utro og at du er en dørmatte som finner deg i det. Det er deres problem. Anonymkode: 3a657...6f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #362 Del Skrevet 20. november 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke disse 3 damene sin feil at din mann er notorisk utro og at du er en dørmatte som finner deg i det. Det er deres problem. Anonymkode: 3a657...6f4 Men de tre damene har vært skikkelig slemme mot henne og fortjener all jævelskap som blir sendt i deres vei. Vil man ikke at noen skal være forbanna på deg så ikke vær slemme mot folk. Anonymkode: 6f61b...0b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #363 Del Skrevet 20. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de tre damene har vært skikkelig slemme mot henne og fortjener all jævelskap som blir sendt i deres vei. Vil man ikke at noen skal være forbanna på deg så ikke vær slemme mot folk. Anonymkode: 6f61b...0b7 Den det ikke mer logisk å være sint på mannen ut utsette han for jævelskap? Han som valgte å være utro.... Anonymkode: feab5...f5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #364 Del Skrevet 20. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har nok også noe med konen å gjøre. Og mannen har fri vilje, du høres ut som en prest fra inkvisisjonen som mente at kvinner var hekser som forførte stakkars uskyldige menn Anonymkode: feab5...f5b Wow!!!! Snakk om å fly i strupen for ingenting. Traff jeg en nerve? Jeg skrev overhode ikke at mannen var en stakkars uskyldig mann og mener overhode ikke at kvinner er hekser... Elskerinne, tja, heks er vel en hedersbetegnelse i mine øyne, så nei. Men synes veldig lavt om elskerinner og utro menn. Karma tar uansett de fleste til slutt. Anonymkode: 00ad1...73a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. november 2019 #365 Del Skrevet 20. november 2019 På 18.11.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev: Det jeg vil mest av alt, er jo å overbevise ham til å fortsette å møte meg. Men aner ikke hvordan det skal gjøres. Anonymkode: feab5...f5b Det toget har gått. Han oppfatter deg som en risiko, ei som kan sladre til kona hans. Elskerinner som sladrer er utro menns store skrekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #366 Del Skrevet 20. november 2019 53 minutter siden, I Grosny skrev: Det toget har gått. Han oppfatter deg som en risiko, ei som kan sladre til kona hans. Elskerinner som sladrer er utro menns store skrekk. Jeg har jo ikke gjort noe ennå. Anonymkode: feab5...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badesåpe Skrevet 20. november 2019 #367 Del Skrevet 20. november 2019 Kan du sladre snart, og oppdatere KG hva som skjer? Jeg holder på å poppe popcorn til den store avsløringen, skynd deg! 👌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #368 Del Skrevet 20. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk kvinnefiendtlig holdning du legger for dagen; det er elskerinnen som er grusom, men at mannen skal havne i helvete? Det sier du ikke noe om. Du er kanskje en av de desperate konene som klenger deg til en utro mann, som om utroskapen ikke var et stort nok hint om du ikke er nok for ham. Anonymkode: feab5...f5b Jeg bestemmer akkurat hvor mye informasjon du får, så det hjelper ikke å spekulere 😴 Det er ikke kvinnefiendtlig å forakte sånne som deg. Det er solidaritet med alle de kvinnene som har fått livene sine ødelagt fordi noen klør i skrittet, og ikke har den kognitive kapasiteten som må til for å forstå forskjell på opptatt og ledig. Forøvrig morsomt at du bruker uttrykket "klenger deg til". Du prøver desperat å klore deg fast i en gift mann som du var for kjedelig for, og som har slengt deg vekk som en svett sokk. Du prøver å true deg oppi buksa hans igjen, faktisk. Hva var det du kalte det....."desperat", var det ikke...? 😏 Anonymkode: da14a...20b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #369 Del Skrevet 20. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke disse 3 damene sin feil at din mann er notorisk utro og at du er en dørmatte som finner deg i det. Det er deres problem. Anonymkode: 3a657...6f4 Du spekulerer i ting du ikke har fått informasjon om, og derfor ikke vet noe om. Dårlig debattskikk. Anonymkode: da14a...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #370 Del Skrevet 20. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den det ikke mer logisk å være sint på mannen ut utsette han for jævelskap? Han som valgte å være utro.... Anonymkode: feab5...f5b Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 6f61b...0b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. november 2019 #371 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo ikke gjort noe ennå. Anonymkode: feab5...f5b Jo, du har skremt han. Han ble redd når du sa; " slik at jeg sa at jeg ønsket å avsløre alt til kona som en hevn fordi han har behandlet meg så dårlig." Du har også vist vilje til hevn eller til å true med hevn. Han kan ikke fortsette med deg. Han risikerer for mye. Endret 20. november 2019 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20. november 2019 #372 Del Skrevet 20. november 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger over kort tid. Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg