Gå til innhold

Hadde dere vært ærlig å sagt fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, minister-mio skrev:

Det kommer an på om det er fra en kjede eller en liten selvstendig butikk.

Det er snakk om lekekassen.no

Anonymkode: f05fa...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om lekekassen.no

Anonymkode: f05fa...450

Jeg vet ikke om det er en kjede eller ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Lekekassen.no er nettbutikken.

Anonymkode: f05fa...450

De omsatte for 7,5 millioner i 2018. Dette har ingen betydning for bunnlinja deres. Dette er ikke kjøpmannen på hjørnet. Kos dere med sparkesykkelen.

Hvorfor er jeg såpass kynisk vil noen undre. Fordi vi blir flådd hver dag av dagligvarekjedene. Se nylig oppslag i NRK. Jeg har vært opptatt av dette i flere år. 

Hva har det med sparkesykler å gjøre vil noen spørre da. Fordi vi blir flådd der også. Alt er laget i Kina til en hundredel av utsalgspris, og hele veien til forbruker i Norge er det noen som ler hele veien til banken. Om de ikke har logistikken i orden er det deres problem.

Anonymkode: 16cd7...74d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I fjor bestilte jeg et stort lekehus til over 1000 kr fra jollyroom. Når jeg hentet pakken syntes jeg den var vel stor. Hjemme så jeg at de hadde sendt jeg to stk 😂 kontaktet jollyroom samme kveld og de sa bare kunne beholde begge og ønsket meg god jul. Da fikk den ene nevøen min det andre lekehuset. 

Det lønner seg å være ærlig. Slipper dårlig samvittighet også. 

Anonymkode: cb4cd...b33

Ja jeg reagerte litt også på at pakken var så stor og tung,for den vi egentlig hadde bestillt kunne legges sammen å dermed bli liten og ikke så tung. Men tenkte ikke så mye over det likevel trodde bare den var litt større enn jeg hadde sett for meg,så vi åpnet pakken som vanlig. Da så jeg med en gang at det var feil farge og at det var en helt annen sparkesykkel. Har nå sendt de mail om feilen å de beklaget så mye at jeg hadde fått feil vare,å ville ha bildet av hvilken vi hadde mottatt. De sa ingenting om løsning på problemet enda hvertfall.

Anonymkode: f05fa...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Teatrica skrev:

Wow, her var det mange superflinke og ærlige mennesker du...

Men jeg, jeg hadde selvfølgelig beholdt den dyre sparkesykkelen og ikke sagt et ord.

SAME🙌🏻

Anonymkode: aaf1a...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått feil vare flere ganger, har alltid sagt ifra og de har alltid sendt meg returlapp og bedt meg sende inn det som er feil og sendt ny riktig til meg eller penger i retur. Men jeg har aldri opplevd å få beskjed om å kunne beholde feil varen. Både små og store butikker. 

Anonymkode: dfefb...922

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått feil vare flere ganger, har alltid sagt ifra og de har alltid sendt meg returlapp og bedt meg sende inn det som er feil og sendt ny riktig til meg eller penger i retur. Men jeg har aldri opplevd å få beskjed om å kunne beholde feil varen. Både små og store butikker. 

Anonymkode: dfefb...922

Nei er det jeg frykter at jeg må stresse å begynne å sende den tilbake å alt ting. Utrolig irriterende når det ikke var min feil.

Anonymkode: f05fa...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teatrica skrev:

Wow, her var det mange superflinke og ærlige mennesker du...

Men jeg, jeg hadde selvfølgelig beholdt den dyre sparkesykkelen og ikke sagt et ord.

Det er ikke vi som er superflinke mennesker, det er sånne som de som er dårlige mennesker.

Anonymkode: 94a29...832

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teatrica skrev:

Wow, her var det mange superflinke og ærlige mennesker du...

Men jeg, jeg hadde selvfølgelig beholdt den dyre sparkesykkelen og ikke sagt et ord.

Okei, men hva om du da fikk regning på 800 istedenfor 250 da? Ville du holdt kjeft da også? 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, La Divan skrev:

Okei, men hva om du da fikk regning på 800 istedenfor 250 da? Ville du holdt kjeft da også? 😜

Har forskuddsbetalt 😛

Anonymkode: f05fa...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har forskuddsbetalt 😛

Anonymkode: f05fa...450

Hjelper lite hvis differansen blir sendt som regning. Hva blir unnskyldningen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De omsatte for 7,5 millioner i 2018. Dette har ingen betydning for bunnlinja deres. Dette er ikke kjøpmannen på hjørnet. Kos dere med sparkesykkelen.

Hvorfor er jeg såpass kynisk vil noen undre. Fordi vi blir flådd hver dag av dagligvarekjedene. Se nylig oppslag i NRK. Jeg har vært opptatt av dette i flere år. 

Hva har det med sparkesykler å gjøre vil noen spørre da. Fordi vi blir flådd der også. Alt er laget i Kina til en hundredel av utsalgspris, og hele veien til forbruker i Norge er det noen som ler hele veien til banken. Om de ikke har logistikken i orden er det deres problem.

Anonymkode: 16cd7...74d

Link? 

Anonymkode: e9b50...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, La Divan skrev:

Okei, men hva om du da fikk regning på 800 istedenfor 250 da? Ville du holdt kjeft da også? 😜

Som du skriver under her, hvis regningen på mellomlegget hadde kommet, så hadde jeg betalt den og tenkt at det var lov å prøve seg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Teatrica skrev:

Som du skriver under her, hvis regningen på mellomlegget hadde kommet, så hadde jeg betalt den og tenkt at det var lov å prøve seg 😂

I mitt tilfelle har jeg overhodet ikke råd til å betale mellomlegget,var en grunn for at jeg gikk for den aller billigste de hadde.

Anonymkode: f05fa...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, La Divan skrev:

Hjelper lite hvis differansen blir sendt som regning. Hva blir unnskyldningen da? 

Spiller blond å sier at jeg merket ikke at vi hadde fått feil sparkesykkel 😛

Anonymkode: f05fa...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på bitikken den ble bestilt fra. Liten butikk hadde jeg sagt fra til, storbutikker som f.eks Komplett hadde jeg ikke nevnt noe til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det kommer an på bitikken den ble bestilt fra. Liten butikk hadde jeg sagt fra til, storbutikker som f.eks Komplett hadde jeg ikke nevnt noe til.

Lekekassen.no er nettbutikken

Anonymkode: f05fa...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekekassen.no er nettbutikken.

Anonymkode: f05fa...450

LOL. de sendte oss en ekstra pakke med duplo, det var en svær eske med mange deler i! Vi tok den og har den i sommerhuset vårt :) Vi har også fått en pc gratis da de glemte registrere det.. MEN, pc sa vi fra på og da sa de at de ikke har registrert i systemet at vi noensinne hadde kjøpt en pc og dermed var det ingenting å betale 😂 Har også fått tilsendt dobbelt opp med ganske mye forskjellig. Jeg synes du bare skal beholde den, du har dårlig råd og de har sendt feil. Hva kunne vel du vite om det var feil sparkesykkel?? du trodde det var rett du :) 

Anonymkode: 5c91b...940

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært ærlig. Mest sannsynlig gidder ikke firmaet betale for returen av sparkesykkelen du fikk og frakten for den du skal ha. 

Anonymkode: 19824...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Teatrica skrev:

Som du skriver under her, hvis regningen på mellomlegget hadde kommet, så hadde jeg betalt den og tenkt at det var lov å prøve seg 😂

Hadde du tenkt det samme om noen fant lommeboken din og bestemte seg for å beholde den selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...