AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Første episode og andre er ute nå. Syns første episode var utrolig fin, så skal følge videre med. Kort fortalt: Else er snart 39 år og singel. Hun lurer på om hun skal få barn, og i såfall hvordan. I første episode rekker hun å både samtale med forskjellige, kræsje et baby shower, besøke gynekolog, og være med på en fødsel. Anonymkode: ed997...4f9 19
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Absolutt et aktuelt tema i dagens samfunn. Hun er tøff som tar det opp på dette viset, og ikke minst viktig! Jeg kommer til å følge med. Anonymkode: 6b27d...73e 23
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Nettopp sett første episode. Helt herlig! Kommer til å følge med videre. Anonymkode: a296d...48d 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Første episode og andre er ute nå. Syns første episode var utrolig fin, så skal følge videre med. Kort fortalt: Else er snart 39 år og singel. Hun lurer på om hun skal få barn, og i såfall hvordan. I første episode rekker hun å både samtale med forskjellige, kræsje et baby shower, besøke gynekolog, og være med på en fødsel. Anonymkode: ed997...4f9 Glemte å ta den opp ikveld, kan man se den gratis noe sted? Anonymkode: 59c04...406
LadyGrey Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glemte å ta den opp ikveld, kan man se den gratis noe sted? Anonymkode: 59c04...406 Første episode er gratis å se på Dplay. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 Jeg liker tanken på disse programmene. Det er jo et veldig aktuelt og vanskelig valg for mange kvinner i dag. Det er jo til og med vanskelig for oss som vil ha barn, å vite når det "passer" og når tiden er riktig. Livet blir jo ikke alltid helt sånn man har sett for seg... og jeg tror mange kvinner er i denne situasjonen - usikker om de skal få barn eller ikke. Kanskje fordi de mangler en partner å få barn med, eller fordi de bare rett og slett ikke vet om det er passende for dem. Personlig vet jeg at jeg vil ha barn, men har alltid vært usikker på når det passer for meg. Vil liksom ha "alt" på plass først, selv om at jeg innser at det er problematisk. Så jeg mangler fast jobb eneste - har varierende inntekt fra måned til måned. Hadde nok gått rundt, men bare såvidt kanskje. Syns det er tøft gjort av Else å stå fram på denne måten, og diskutere emnet i offentlighetens lys. Jeg syns hun har en herlig sjarmerende og elskverdig personlighet, og hun hadde hatt mye fine kvaliteter som mamma. Men man vet jo aldri da hvilket barn man får, og hvordan tilværelsen med barn blir. Jeg har jobba med barn med f.eks. diagnoser eller lidelser, og det kan jo skje at man får et sykt barn. Man kan bli syk selv i perioder. Man kan plages litt økonomisk en periode, man kan være ensom, det er mange grunner til at det er enklere å være to. En mor og en far, eller to mødre/to fedre om barnet. Nå er Else heldig da som har et stort nettverk rundt seg. Virker som at hun er veldig sosial og kjenner mange, så hun hadde kanskje hatt et stort nettverk av støtte rundt seg da likevel, om hun valgte å få barn alene. Anonymkode: b2136...a7e 11
Irja Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 Else er så flink. For en raus og herlig dame! Samtalene med barna i barnehagen 😍 28
Sandie Skrevet 14. november 2019 #10 Skrevet 14. november 2019 Interessant serie, jeg skal følge med videre!😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #11 Skrevet 14. november 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Personlig vet jeg at jeg vil ha barn, men har alltid vært usikker på når det passer for meg. Vil liksom ha "alt" på plass først, selv om at jeg innser at det er problematisk. Så jeg mangler fast jobb eneste - har varierende inntekt fra måned til måned. Hadde nok gått rundt, men bare såvidt kanskje. Anonymkode: b2136...a7e Kan kjenne meg igjen i den. Jeg er 31 og det er først nå jeg har fått meg fast inntekt etter å ha vært ferdigstudert i mange år. Hadde det drøyd mye lenger hadde nok valgt å få barn likevel på tross av usikker inntekt. Tror mange kan klare å gå ned i levestandard og leve billigere, uten at det går på bekostning av et barn. Har sett andre episode nå og er så imponert over de folka hun møter som stiller opp. Gleder meg til de neste episodene! Anonymkode: ed997...4f9 7
Phoenix Skrevet 14. november 2019 #12 Skrevet 14. november 2019 Synes Else er megatøff! Synes det virker som om hun egentlig vil ha barn, så jeg heier på at hun kjører løpet ut og skaffer seg en eller flere mini-Kåsser! Hvis det er det hun vil da. Noe jeg tror det er. Else er best ❤️ 14
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #14 Skrevet 15. november 2019 Else 😊❤️ Anonymkode: 3409c...30d 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #15 Skrevet 15. november 2019 Huff... Anonymkode: 8baab...e2f 1
snoren Skrevet 15. november 2019 #16 Skrevet 15. november 2019 Tenk så koselig det hadde vært hvis serien sluttet med at Elise er gravid ❤️ Høres jo ut som hun har lyst på en, hun er kjempetøff! Og hun som fødte også! 14
Kaisamaia Skrevet 15. november 2019 #17 Skrevet 15. november 2019 Ble en fin serie, som ventet. 😊 Hadde gledet meg til denne! Rørende og morsom. Flere som lo når gynekologen spurte om seksuell dysfunksjon, eller? Den dialogen der ble jo priceless. 😂 For noen uttrykk i ansiktet til gynekologen. 😂 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #18 Skrevet 15. november 2019 Else er raus, rett og slett. Det må ha kostet mye for henne å lage denne serien. Anonymkode: baad2...509 14
Guidet Kvinne Skrevet 15. november 2019 #19 Skrevet 15. november 2019 Noen som vet hvilken kafé de er på i første episode? Har sett de to første episoden og likte dem veldig godt. Else er god!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #20 Skrevet 15. november 2019 Likte ikke legen i Danmark... episode 2. Anonymkode: 6655b...e2d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå