Gå til innhold

Dårlig gjort av kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er her nå. Jeg lager middag åpnet en boks tomater den eksploderte . Han kom og så gikk tilbake til sin mobil.

Jeg måtte klatre på en krakk og tørke av taket.

Anonymkode: f1065...0bc

Hva har du brukket?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er her nå. Jeg lager middag åpnet en boks tomater den eksploderte . Han kom og så gikk tilbake til sin mobil.

Jeg måtte klatre på en krakk og tørke av taket.

Anonymkode: f1065...0bc

Må vær grusom vondt å klarte på en krakk når man har brudd :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er kravstor men jeg hadde tatt det som den største selvfølgelighet at mannen min hjalp meg hvis jeg hadde brukket noe. Dette går selvsagt begge veier. Hva er vitsen med å være i ett forhold hvis en ikke skal være der for hverandre? 

Anonymkode: 3de9d...226

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

Mobilisering ved brudd... hvor har du lest det? 

Kanskje dårlig uttrykt, mente ikke mobilisering av BRUDDET, men det å komme seg i gang igjen med bevegelse av resten av kroppen 🤪

Det har jeg hørt og sett på jobb på sykehuset. 

Anonymkode: 2ed4c...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor du har brudd. Men tenker at han burde hjelpe deg. Jeg hadde hjulpet kjæresten min og lagd mat til han om han hadde hatt brudd. Og jeg hadde forventet tilsvarende tilbake om bruddet gjorde meg ute av stand til å gjøre det selv. Jeg vil ikke være i et forhold hvor slikt ikke er en selvfølge.

Anonymkode: 5fb3e...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykmeldt pga brudd. Han kom på morgenen, men måtte på verksted med bilen.

Han måtte kjøre 1030 for å rekke det,  men ville hjem å dusje først og dro 0845. Tar 5 min hjem til han.

Jeg spurte ang handling om han kunne hjelpe meg, men han hadde ikke tid? Sa  jeg gruet for å kjøre han sa jeg bare måtte prøve å kjøre. (Og bære selvsagt)

Var ikke dette litt dårlig gjort?

Anonymkode: f1065...0bc

Hva slags brudd? Hvorfor gruer du deg til å kjøre?

Hvor lang tid ville det tatt han å kjøre til butikken og hjulpet deg å handle? En halvtime? 45 min? Også kjøre deg hjem igjen og hjelpe til med varene. Jeg skjønner jo at han ikke gidder å stresse for å rekke egne avtaler, når du til og med er i stand til å kjøre bil selv om du bare hadde turt. 
 

Eventuelt kunne du hørt med han på ettermiddagen/kvelden, om han da har bedre tid.

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er her nå. Jeg lager middag åpnet en boks tomater den eksploderte . Han kom og så gikk tilbake til sin mobil.

Jeg måtte klatre på en krakk og tørke av taket.

Anonymkode: f1065...0bc

Nå stakkarsligjør du deg selv litt i overkant. Om du vil ha hjelp, så si at nå må du hjelpe meg med å tørke taket. Om han da ikke gidder så får du sende han hjem igjen.

Anonymkode: 7ab6e...490

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags brudd? Hvorfor gruer du deg til å kjøre?

Hvor lang tid ville det tatt han å kjøre til butikken og hjulpet deg å handle? En halvtime? 45 min? Også kjøre deg hjem igjen og hjelpe til med varene. Jeg skjønner jo at han ikke gidder å stresse for å rekke egne avtaler, når du til og med er i stand til å kjøre bil selv om du bare hadde turt. 
 

Eventuelt kunne du hørt med han på ettermiddagen/kvelden, om han da har bedre tid.

 

Nå stakkarsligjør du deg selv litt i overkant. Om du vil ha hjelp, så si at nå må du hjelpe meg med å tørke taket. Om han da ikke gidder så får du sende han hjem igjen.

Anonymkode: 7ab6e...490

Ærlig talt burde han ikke se det? 

Handling maks 15 min med kjøring.

Anonymkode: f1065...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt burde han ikke se det? 

Handling maks 15 min med kjøring.

Anonymkode: f1065...0bc

Hvor har du brudd? 

Anonymkode: 912e9...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du brudd? 

Anonymkode: 912e9...a2b

Ribben. Vondt å reise seg,gå, ligge,  puste dypt og nyse .

 

Anonymkode: f1065...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ribbeinsbrudd ute og går for tiden, eller er du samme person som spurte om dette for noen dager siden? 

 

Anonymkode: aa453...9f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter inkl kjøring å handle? Det nekter jeg å tro. Hadde jeg vært typen din, hadde jeg tilbudt deg handlehjelp ETTER den avtalen. Han har trolig en mer realistisk mening om hvor lang tid dere bruker på å handle.

Anonymkode: e8905...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nutz skrev:

Du har jo allerede bestemt deg for at du syntes dette var dårlig gjort, hvorfor spør du oss?

Sannsynligvis fordi ts synes veldig synd på seg selv.

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du ikke fra at du trenger hjelp?

Anonymkode: 9ff4c...a7a

Enig, det må jo være bedre enn å furte her inne.

Anonymkode: aa453...9f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først å fremst så kan du handle senere om han faktisk ikke kunne. Folk disponerer tid forskjellig så akkurat det syns jeg Ts kan respektere om kjæresten faktisk mente han ikke hadde tid. 

Men om han ikke gidder å hjelpe/kjøre deg senere så må du bytte type. 

Mannen min hadde hjulpet meg så godt han kunne om jeg hadde brudd. Å blitt sint som jeg plutselig skulle stå på en krakk med brudd. Han hadde vasket opp. 

Men er så vanskelig når man kun hører en side av saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig dårlig gjort! Jeg hadde dobbeltsidig ribbeinsbrudd og kunne verken gå, sitte eller stå, kun ligge i en bestemt stilling for at det ikke skulle gjøre forferdelig vondt. Jeg kunne ikke kjøre bil eller ta buss (klarte ikke sitte) så jeg hadde aldri klart å handle eller gjøre noe som helst i begynnelsen. Gikk lang tid før det kom seg såpass at jeg kunne kjøre bil, gå tur, vaske gulvet etc

Anonymkode: e73a2...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er veldig dårlig gjort! Jeg hadde dobbeltsidig ribbeinsbrudd og kunne verken gå, sitte eller stå, kun ligge i en bestemt stilling for at det ikke skulle gjøre forferdelig vondt. Jeg kunne ikke kjøre bil eller ta buss (klarte ikke sitte) så jeg hadde aldri klart å handle eller gjøre noe som helst i begynnelsen. Gikk lang tid før det kom seg såpass at jeg kunne kjøre bil, gå tur, vaske gulvet etc

Anonymkode: e73a2...ab6

Hvor lang tid tok det før du ble bedre? 

TS

Anonymkode: f1065...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. 

Hvis du synes typen er kjip så reiser du å handler for eksempel en pizza, deler den i to og steker den ene halvdelen. Du spør ikke om han vil ha! Spør han om å få så sier du at hvis han vil ha så må han kjøre til butikken, kjøpe en, bære den inn og steke den selv! Hvis han synes at det er et ork så sier du bare at det er lettere å gjøre det uten et brukket ribben. 

Anonymkode: 88c9a...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig for oss å vurdere, vi kjenner dere ikke i det hele tatt. Vi aner ikke om du har en tendens til å bli stakkarslig og ønske hjelp med ting, eller om du for en gangs skyld ber om noe. Vi aner ikke om han pleier å være hjelpsom ellers. 

Du må rett og slett kommunisere din opplevelse og dine forventninger til ham, og høre hva han har å si tilbake. Og så får dere ta det derfra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbensbrud kan være en "usynlig" skade for andre. 

Du er frisk nok til å stå og lage middag, men ikke til å vaske søl fra taket. Det må du si fra om. 

Du sa du gruet deg til å kjøre på butikken. Ikke at du var avhengig av han for å få handlet. (og uten å ha hatt ribbeinsbrudd selv kunne jeg nok også vært litt knapp i svaret om det ble hintet om handling om jeg hadde en travel dag, og den andre "bare" skulle være hjemme) 

Slutt med hinting. Og kommuniser direkte. 

Anonymkode: 912e9...a2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...