Gå til innhold

Dårlig gjort av kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykmeldt pga brudd. Han kom på morgenen, men måtte på verksted med bilen.

Han måtte kjøre 1030 for å rekke det,  men ville hjem å dusje først og dro 0845. Tar 5 min hjem til han.

Jeg spurte ang handling om han kunne hjelpe meg, men han hadde ikke tid? Sa  jeg gruet for å kjøre han sa jeg bare måtte prøve å kjøre. (Og bære selvsagt)

Var ikke dette litt dårlig gjort?

Anonymkode: f1065...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke dårlig gjort. 

Anonymkode: e8468...cfc

Utdyp. Han hadde god tid til å kjøre meg..Han vet og ser hva jeg sliter med.

Anonymkode: f1065...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han burde ha hjulpet deg om han hadde hatt tid, spesielt siden du har brukket noe og kanskje det er vanskelig å kjøre og bære.

Men på den andre siden kanskje var han redd for at det kom til å ta for lang tid på butikken, eller han skulle rekke å spise frokost/lunsj før timen også?

Om du er så dårlig, kan du ikke spørre om han kan hjelpe deg senere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din er ikke tjeneren din. Har ikke han mulighet så får du spørre noen andre. 

Anonymkode: c6e37...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde mulighet derfor jeg reagerer. Han hadde 1.5time til å dusje på.

Anonymkode: f1065...0bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen dørmatter mange av dere er. Ikke forvente noe hjelp, men dere hjelper sikkert kjæresten med masse forskjellig når han er dårlig. Og så lurer mange på hvorfor mennene deres er utro, frekke, ikke bryr seg osv. Dere har lagt opp løpet selv. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel litt vanskelig å gi et svar på. Det kan jo være mange ting som ligger bak som ikke kommer frem.

Selv liker jeg ikke å skulle gjøre tjenester når jeg ha en avtale om jobb ol. Handling kan ta mer tid enn man tror. Men ville gjerne sagt at jeg kan handle etterpå.

Det kommer an på om den handlingen var veldig viktig  for deg å få med en gang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil hjelpe deg senere? Jeg synes ikke behov for å handle utløser rett til øyeblikkelig assistanse 🤷🏼‍♀️ Om du har et brudd så er kanskje mobilisering lurt, og hvorfor vil du ikke prøve å kjøre?

Anonymkode: 2ed4c...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han vil hjelpe deg senere? Jeg synes ikke behov for å handle utløser rett til øyeblikkelig assistanse 🤷🏼‍♀️ Om du har et brudd så er kanskje mobilisering lurt, og hvorfor vil du ikke prøve å kjøre?

Anonymkode: 2ed4c...a1f

Godt mulig hun ikke får lov. Jeg hadde nylig et brudd som medførte kjøreforbud i to måneder. Både av trafikksikkerhetshensyn (hadde ikke nok kontroll og styrke i armen + gikk på sterke smertestillende) og pga en del bevegelser ville kunne forstyrre tilhelingen. Dette var skulderbrudd.

Synes man kan forvente litt hjelp av kjæresten når man er skadet så lenge det ikke går utover jobben hans. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han vil hjelpe deg senere? Jeg synes ikke behov for å handle utløser rett til øyeblikkelig assistanse 🤷🏼‍♀️ Om du har et brudd så er kanskje mobilisering lurt, og hvorfor vil du ikke prøve å kjøre?

Anonymkode: 2ed4c...a1f

Mobilisering ved brudd... hvor har du lest det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Godt mulig hun ikke får lov. Jeg hadde nylig et brudd som medførte kjøreforbud i to måneder. Både av trafikksikkerhetshensyn (hadde ikke nok kontroll og styrke i armen + gikk på sterke smertestillende) og pga en del bevegelser ville kunne forstyrre tilhelingen. Dette var skulderbrudd.

Synes man kan forvente litt hjelp av kjæresten når man er skadet så lenge det ikke går utover jobben hans. 

Da tar jeg for gitt at hun hadde sagt det, og ikke bare at hun gruet seg. Slik TS fremstiller det er hun i stand til å kjøre, hun vil bare ikke. 

Jeg får egentlig litt inntrykk av at kjæresten forsøkte å få TS til å ta seg sammen, i stedet for å leke hjelpeløs.

Anonymkode: 9bdd5...7dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke handlet senere? Synes ikke det var dårlig gjort om han ikke hadde tid. Kanskje han var stressa for om han kom til å rekke alt.

Anonymkode: 77cb6...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det ikke levert-til-døra tjenester i ditt område?

Men spurte du rett ut, det ikke ville ta alt for mye stress og tid, da synes jeg det er dårlig gjort, ja. Før jeg traff mannen (og før det fantes lever på døra tjenester) spurte jeg gjerne venninner ved sykdom. Null stress det. 

Eller kan det være at han synes du gjør deg litt hjelpesløs? Med brudd kan man kjøre, eller ikke, helt avhengig av hvor bruddet er og hvilke smertestillende man er på. 

Anonymkode: 912e9...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn får støtte fra dama bare de er litt pjusk men gidder ikke å støtte tilbake.

Vi er greie for dem å ha for komfortens skyld men de driter fullstendig i oss.

Det er bare ta ta ta og aldri gi fra dem.

Dårlig type du har men nå vet du ihvertfall hvordan han er og hvor lite støttende han kan være.

Anonymkode: f020a...fb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tar jeg for gitt at hun hadde sagt det, og ikke bare at hun gruet seg. Slik TS fremstiller det er hun i stand til å kjøre, hun vil bare ikke. 

Jeg får egentlig litt inntrykk av at kjæresten forsøkte å få TS til å ta seg sammen, i stedet for å leke hjelpeløs.

Anonymkode: 9bdd5...7dd

Hvis min kjæreste var opptatt av å oppdra meg, ville han ikke lenger ha vært kjæresten min. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er her nå. Jeg lager middag åpnet en boks tomater den eksploderte . Han kom og så gikk tilbake til sin mobil.

Jeg måtte klatre på en krakk og tørke av taket.

Anonymkode: f1065...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...