Gå til innhold

Pynte til jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn.

Anonymkode: c9a07...4cf

Tror du barna har det dårlig fordi man ikke har et tre inne i huset og nisser rundt omkring?😂

Anonymkode: ebf48...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår familie har vi alltid vært tidlig ute med jul, alt er klart til siste helg i november og alt er pakket vekk første helg i januar. :) 

Jeg er redd jeg roter frem jul nå til helgen.:nisse: Det er nå det passer best, når desember nærmer seg er jeg for opptatt til at jeg kan kose meg med pyntingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år starter jeg nok pyntingen 1.des (gjør muligens klar litt før, dvs finner frem det som skal opp da jeg er bortreist mye av den helga). Og så regner jeg med at huset er pyntet i løpet av den først uka i desember. Juletreet setter vi opp også denne uken (noe for øvrig naboen elsker, det står sånn at det synes veldig godt i et vindu som vender mot de). 

Og så blir nok jula ryddet bort 3.-4. januar, da er vi klare til det nye året og jobb igjen.

For meg er førjulstiden en stor del av julekosen, så derfor liker jeg julepynta hus i desember!

Anonymkode: 50b85...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Da hadde nok ingen feiret jul. 

Anonymkode: ebf48...dd2

Eh jul har man feiret lenge før kristendommen. Det er der ordet kommer fra, det het Jol. 

Anonymkode: e03ad...356

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tilbakemeldinger! 

Jeg har bestemt meg for å pynte til jul om en uke, bruke hele dagen på det. 

Har handlet inn masse lys, nisser og andre juleting, så jeg er stolt om jeg klarer å drøye i en hel uke til. :fnise:

Ts

Anonymkode: e9b9b...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for alle tilbakemeldinger! 

Jeg har bestemt meg for å pynte til jul om en uke, bruke hele dagen på det. 

Har handlet inn masse lys, nisser og andre juleting, så jeg er stolt om jeg klarer å drøye i en hel uke til. :fnise:

Ts

Anonymkode: e9b9b...861

Så koselig! Nyt det! 🎄❤️ 

Jeg starter så smått lørdagen før 1. desember tenker jeg. Blir nok bare adventslys, julestjerner i vinduene, utebelysning og ellers litt småtteri da. Resten av pynten (inkludert røde julegardiner😁) kommer opp siste helgen før julaften. Juletreet har vi pyntet 22. desember de siste årene. 

Anonymkode: 9e56f...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle henge opp nye gardiner nå til uka, egentlig bare fordi hele stua er så hvit og steril 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn.

Anonymkode: c9a07...4cf

Hvorfor tror du at alle har barn? 

Anonymkode: 69213...aef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh jul har man feiret lenge før kristendommen. Det er der ordet kommer fra, det het Jol. 

Anonymkode: e03ad...356

Det var hele mitt poeng. Om man var opptatt av hva Gud liker hadde man ikke feiret en høytid som har et hedensk opphav. 

Anonymkode: ebf48...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

1 desember er det lov. Da kommer julepynten sakte men sikkert ut fra boden. Hadde ikke likt det om naboen begynte å sette ut julegreier. Det hadde ødelagt julestemningen min. 

Anonymkode: 7a19c...9ab

Lar man andres julestemning ødelegge for sin? Ærlig talt. Da kan man jo vente til lille julaften. Mange som ikke liker 1. Desember heller .. 

Anonymkode: b7f2b...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...